Πάνω από 1, 8 εκατομμύρια επισκέψεις στις Εφορίες γλίτωσαν οι φορολογούμενοι εν μέσω πανδημίας με τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες που ενεργοποίησε η ΑΑΔΕ.
«Δώσαμε μια πολύ δύσκολη μάχη για την εξυπηρέτηση των πολιτών εν μέσω πανδημίας, ό,τι καταφέραμε βασίστηκε στην ψηφιοποίηση που υπήρχε ήδη πριν το ξέσπασμα της κρίσης» δήλωσε ο Διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής παρουσιάζοντας τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που διευκολύναν τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τους φορείς του Δημοσίου στην εποχή της πανδημίας.
Για το 2021, σύμφωνα με τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, προγραμματίζονται σειρά έργων αναβάθμισης των ψηφιακών έργων της ΑΑΔΕ με τη συνδρομή των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης.
Μέσα στο επόμενο δίμηνο αναμένεται να τεθεί σε πρακτική εφαρμογή για όλες τις επιχειρήσεις η ψηφιακή έκδοση παραστατικών τιμολογίων και αποδείξεων με ταυτόχρονη ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων ενώ μέσα από τα δεδομένα του Mydata θα προσυμπληρώνονται οι δηλώσεις ΦΠΑ.
Επίσης, δρομολογείται η ψηφιακή έκδοση ΑΦΜ ενώ έρχεται και εφαρμογή μεταβολής ΚΑΔ και δημιουργίας υποκαταστήματος μέσω Taxisnet.
Όπως είπε ο Γιώργος Πιτσιλής, με το 50% των εργαζομένων στην υπηρεσία λόγω των περιορισμών, η ΑΑΔΕ κατάφερε μέσα στο 2020 να ανταποκριθεί ψηφιακά σε πάνω από 4 εκατομμύρια πολίτες και επιχειρήσεις, με 850.000 ψηφιακά έγγραφα, προσθέτοντας ότι «γλιτώσαμε πάνω από 1,8 εκατομμύρια επισκέψεις στην εφορία». Παράλληλα, η ΑΑΔΕ συγκέντρωσε το 2020 2,7 εκατομμύρια λογαριασμούς IBAN, φτάνοντας στα 4 εκατομμύρια.
Στον απολογισμό των περίπου 80 ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων: