Τρεις-τουλάχιστον-συγκεκριμένοι Υπουργοί της γαλαζοπράσινης διακυβέρνησης ,οι Δ.,Ε., και Γ. εμφανίζονται πολύ ανήσυχοι για τις αποκαλύψεις σχετικά με τα χρήματα που είναι κρυμμένα σε OFFSHORE εταιρείες των φορολογικών παραδείσων.

Ο στεναγμός ανακούφισης που ακούστηκε απο την πλευρά τους, όταν το Συμβούλιο Επικρατείας εξέδωσε την απόφαση για φραγή στην έρευνα, αν έχουν περάσει 5 χρόνια απο τη φορολογική χρήση, ξαναέγινε ανησυχία από έναν συγκεκριμένο φόβο.
Στην περίπτωση τουλάχιστον των 2 εξ αυτών οι OFFSHORE εταιρείες φαίνονται να συνδέονται με άλλες εταιρείες που δεν φαίνονται να διαλύθηκαν πριν απο το 2012.

Αρα υπάρχει λίγος χρόνος (μέχρι τέλους του 2018 για φορολογικές χρήσεις του 2012) για έρευνα.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΦ ΣΟΡ
Περίπτωση ποινικών καταδικών δεν φοβούνται γιατί η διάρκεια των διαδικασιών εξασφαλίζει την παραγραφή και άρα το ακαταδίωκτο. Φοβούνται μόνο τον ηθικό διασυρμό και πιθανότητα να πιεστούν οι ελληνικές αρχές να κάνουν αυτό που κάνουν όλες οι αρχές δυτικών και στοιχειωδώς σοβαρών κρατών. Να διεκδικήσουν δηλαδή, αστικά επιστροφές χρημάτων και φόρων σε διαπραγματεύσεις με κράτη, τράπεζες και ιδιώτες, αφού παραγραφή 5ετίας δεν υπάρχει.

Προς το παρόν είναι ήσυχοι, αφού τέτοια προοπτική δεν φαίνεται και τον δημοσιογράφο -ερευνητή Χάρη Καρανίκα τον τρώει το ίδιο σκοτάδι που έτρωγε και τρώει για χρόνια δημοσιογράφους αυτής της κατηγορίας.
Αν ρωτήσετε, ακόμα και “μελετηρούς” του περιβάλλοντός σας ποιός είναι ο δημοσιογράφος Χάρης Καρανίκας δεν θα βρείτε εύκολα κάποιον να τον έχει ακουστά.

Κι όμως…Τώρα θα έπρεπε να τον “τρέχουν” απο κανάλι σε κανάλι και απο ραδιόφωνο σε ραδιόφωνο να μιλάει για τα ευρήματα των ερευνών του, αφού είναι ο μόνος που μετέχει απο ελληνικής πλευράς στην ομάδα των υπερεκατό ξένων δημοσιογράφων που ψάχνουν και αναλύουν τα δεδομένα offshore εταιρειών απο φορολογικούς παραδείσους, όπως η Ελβετία (λίστα Λαγκάρντ) Γερμανία (λίστα Μπόργιανς κ.α.) Παναμά, και νησιωτικά συμπλέγματα, όπου κρύβονται και νόμιμα χρήματα επιχειρηματιών και μίζες που δόθηκαν σε πολιτικούς και συγγενείς τους.
Αμφιβάλλουμε αν έχει, πάρει (εκτός απο την “ταπεινή” δική μας στην οποία δεν απάντησε), και άλλη πρόσκληση ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΛΙΣΤΑ ΛΑΓΚΑΡΝΤ

Τα ευρήματά του όμως δημοσιεύονται στο “ΕΘΝΟΣ” και ελπίζουμε να αρχίσουν να αποτελούν αντικείμενα δημοσιότητας και συζήτησης και στο κανάλι(Ε) που ο ίδιος επιχειρηματίας (Σαββίδης) ελέγχει.
Προ ολίγων ωρών υπήρξαν δυο εξελίξεις που κάνουν πολιτικούς της Ελλάδας πολύ ανήσυχους.
1. Υπάρχει σοβαρότατη ποινική δίωξη που αφορά την διαβόητη εταιρεία “ΑΚΤΩΡ” της οικογένειας Μπόμπολα. Εταιρεία που είναι σε όλα τα μεγάλα έργα παρούσα και ακόμα περιμένουμε την περι καρτέλ ουσιαστική κατάληξη της έρευνας(;) της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
2. Στο ΕΘΝΟΣ της παραμονής των Χριστουγέννων ρεπορτάζ του κ. Καρανίκα αποκαλύπτει τα ονόματα εννέα (9) ελληνικών offshore εταιρειών και κάνει ευθεία σύνδεση δημοσίως,αυτού γνωρίζουμε χρόνια τώρα παρασκηνιακά και ανεπίσημα, από την εποχή της διαβόητης εταιρείας DRUMILAN με τις μίζες του Ακη. Η διακίνηση δηλαδή χρημάτων απο φορολογικό παράδεισο σε άλλους φορολογικούς παραδείσους, μέσω εταιρειών , ώστε να χάνονται τα ίχνη.

Στο ρεπορτάζ του κ. Καρανίκα, ο οποίος αναλύει τα ευρήματα (SWISSLEAKS) της διεθνούς ομάδας δημοσιογράφων διασυνδέονται εταιρείες της λίστας Λαγκάρντ με τις λίστες του Παναμά (δηλαδή μεταξύ Τράπεζας HSBC και παναμέζικης “δικηγορικής” εταιρείας MOSSAK FONCECA) και με λίστες άλλων “παραδείσων”.
Μεταξύ των δυο εξελίξεων που προαναφέρουμε υπάρχει τουλάχιστον μια διασύνδεση.
Η ΑΚΤΩΡ που διώκεται ανήκει στην οικογένεια Μπόμπολα, η οποία είναι στη λίστα Λαγκάρντ και είχε κάνει εκείνη την περίεργη εξέλιξη επι των ημερών ενός Εισαγγελέα στο υπουργείο κατά της διαφθοράς.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 25/12/2017

Δεν έγινε γνωστό ποιά πρόσωπα βρίσκονται πίσω απο τις εννέα (9) εταιρείες(OLMSTED ENTERPRISE CAPITAL S.A.,DARMAINE CONS.INC,FIDELITY ENTERPRISES CAPITAL CORP.,P.R.A. CORPORATION INC.,GOLDEN DRAGON INTERNATIONAL INVESTMENTS S.A., GENIE INTERNATIONAL INC. INNISTON CONS. S.A.,SEBA INVESTMENTS CORP και UTON PROMOTION INC.) αφού οι έρευνες προχωρούν μετ εμποδίων και με απροθυμία των αρχών να δώσουν στοιχεία ή να συνδράμουν..
Σε κάθε περίπτωση οι εννέα αυτές εταιρείες με συνολικά ποσά κοντά στα 90 εκατομ.δολλάρια είναι μια σταγόνα στο αρχιπέλαγος των ελληνικών μιζών και η φημολογία ότι ένας εκ των ανήσυχων πρώην Υπουργών είχε μπροστά του ένα πλέγμα με δεκάδες εταιρείες δίνει την πραγματική και πολύ-πολύ μεγαλύτερη διάσταση της λεηλασίας δημοσίου χρήματος μέσω επιχειρηματιών και πολιτικών…

Το γεγονός ότι η οικογένεια Μπόμπολα ελέγχει ακόμα με μια λεόντεια συμβαση το ΧΡΥΣΩΡΥΧΕΙΟ, που λέγεται “ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ” δίνει επίσης την διάσταση.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ
Εχει ιδιαίτερη σημασία ότι το ρεπορτάζ του κ. Καρανίκα, ο οποίος περιγράφει πως έπαιρνε μέρος στις μυστικές συναντήσεις της διεθνούς ομάδας δημοσιογράφων αναφέρεται στα 2005-2006 και μετά…Είναι σαφές επίσης ότι μέχρι το 2015 (σ.σ. θυμίζουμε τις εκλογές του Γενάρη 2015) δεν υπήρχε ανησυχία στην πλευρά των διακινητών των ποσών…
Θυμίζουμε ότι χρόνια τώρα έντιμα στελέχη και γαλαζοπράσινων κυβερνήσεων (π.χ.Μάνος Παναγιώτου, Αρχιμηχανικός ΟΣΕ, Μέλος Επιτροπών, Δ. Καραπάνος).

Για την υπόθεση των σοβαρότατων διώξεων στην ΑΚΤΩΡ σχετικά με την ΕΡΓΟΣΕ και πρόσωπα παραθέτουμε την ανακοίνωση πολιτική καταγγελία του κ. Νικολόπουλου και θεωρούμε για λόγους αμεροληψίας και αντικειμενικότητας να σημειώσουμε ότι ουδείς ένοχος μέχρι να εκδοθεί αμετάκλητη απόφαση της Δικαιοσύνης:

ΔΗΛΩΣΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ:

Αποτέλεσμα εικόνας για ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

“…Αισθάνομαι απόλυτα δικαιωμένος, γιατί με την έκδοση του παραπάνω Βουλεύματος η Δικαιοσύνη στάθηκε στο ύψος της και ο αγώνας που κάναμε επί έξι(6) ολόκληρα χρόνια δεν πήγε χαμένος. Με συνεχείς κοινοβουλευτικές μας παρεμβάσεις στη Βουλή, αλλά και παρεμβάσεις μας στη Δικαιοσύνη, προσπαθήσαμε ν’ αποφευχθεί ο ενταφιασμός του μεγάλου αυτού σκανδάλου, που ανέδειξε με «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ»-καταπέλτη το 2012 ο πρώην Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης κ. Ρακιντζής, προς τον οποίο επίσης κάναμε παρέμβαση, αλλά

Τρεις(3) διαδοχικά Κυβερνήσεις(Παπανδρέου, Παπαδήμου και Σαμαρά) και μια σειρά Υπουργών των Κυβερνήσεων αυτών κατέφυγαν, «κατά παραγγελία» των «εθνικών εργολάβων», σε πέντε (5) νομοθετικές πρωτοβουλίες, «Κουτσονόμους» δηλαδή, προκειμένου να συγκαλυφθεί το τεράστιο σκάνδαλο της σύμβασης 470/2007 της σήραγγας της Όθρυος της ΕΡΓΟΣΕ και να “ξεπλύνουν” τα κακουργηματικού χαρακτήρα εγκλήματα Κρατικών Λειτουργών και των υπευθύνων της εταιρείας ΑΚΤΩΡ του κ. Μπόμπολα.

Συγκεκριμένα:

1) Με το άρθρο 6 του ν.3904/23-12-2010 τροποποιήθηκαν άρθρα του Ποινικού Κώδικα, προκειμένου να εξαλειφθούν οι ποινικές ευθύνες για τις παράνομες πληρωμές, που είχαν γίνει στην Ανάδοχο της παραπάνω σύμβασης, σύμφωνα με τις καταγγελίες, που είχαν γίνει από τους Μελετητές του έργου.

2) Με διάταξη του ν.4070/2012 δόθηκε στη Διευθύνουσα Υπηρεσία των έργων η δυνατότητα σύνταξης Αρνητικού Λογαριασμού Πληρωμής, που λειτούργησε σαν «σανίδα σωτηρίας» για τους «εθνικούς εργολάβους», προκειμένου να αποφύγουν να επιστρέψουν τα τεράστια ποσά που εισέπραξαν παρανόμως και αχρεωστήτως, σύμφωνα με την «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ» του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, αφού κέρδισαν χρόνο καταθέτοντας κατά του συνταχθέντος από τους επίορκους υπαλλήλους της ΕΡΓΟΣΕ Αρνητικού Λογαριασμού Πληρωμής διαδοχικά ένσταση, αίτηση θεραπείας και προσφυγή, μέχρι να έρθει στο τέλος η «διαιτησία», στην οποία θα αναφερθούμε παρακάτω, για να τους «δικαιώσει».

3) Με τη διάταξη για τα εικονικά τιμολόγια, που περιλήφθηκε, όπως καταγγείλαμε με δελτίο τύπου του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος στις 30 Ιουλίου 2013, από τον Υπουργό Οικονομικών κ. Στουρνάρα τον Ιούλιο του 2013 στο Νομοσχέδιο για τις φορολογικές διαδικασίες, «τακτοποιήθηκαν» φωτογραφικά όλα τα εικονικά τιμολόγια της εταιρείας των εθνικών εργολάβων και καναλαρχών, που είχαν εκδοθεί για την πληρωμή εργασιών της εν λόγω σύμβασης, οι οποίες, όπως τεκμηριώθηκε στην «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ» του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, δεν είχαν γίνει ή ήσαν «ανώριμες» για να πιστοποιηθούν και πληρωθούν.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΧΡΥΣΟΧΟΗΔΗΣ

4) Με τροπολογίες που κατέθεσαν στη Βουλή ο Υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρυσοχοΐδης, ο Υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Χατζηδάκης και ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Αθανασίου και συμπεριελήφθησαν σαν άρθρα στους Νόμους 4155/2013 και 4177/2013, θεσπίστηκε, με το πρόσχημα της «επιτάχυνσης του χρόνου εκτέλεσης των συγχρηματοδοτούμενων έργων», η δυνατότητα προσφυγής στη «Διαιτησία» για την επίλυση διαφορών που ανακύπτουν κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των έργων που συγχρηματοδοτούνται από κοινοτικούς πόρους.

Αποτέλεσμα εικόνας για Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Αθανασίου

Δόθηκε μάλιστα με τους παραπάνω νόμους η δυνατότητα προσφυγής στη «Διαιτησία» και για διαφορές σε συμβάσεις που είχαν υπογραφεί πριν από την ισχύ των παραπάνω νόμων, χωρίς να υπάρχει σ’ αυτές σχετική νομοθετική ή συμβατική πρόβλεψη, ακόμη και για διαφορές που είχαν προκύψει πριν από αυτούς τους νόμους.

Όπως καταγγείλαμε με Ερωτήσεις μας & Α.Κ.Ε., αυτή η αναδρομικότητα της «διαιτησίας» ήταν «φωτογραφική» για συμβάσεις όπως η αμαρτωλή σύμβαση 470/2007 της ΕΡΓΟΣΕ, προκειμένου να «ξεπλυθούν», με «Διαιτησίες» του τριμελούς «Διαιτητικού Δικαστηρίου», στο οποίο συμμετείχαν ο πρώην Πρωθυπουργός κ. Παναγιώτης Πικραμμένος ως «Επιδιαιτητής» και ο πρώην Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Μιχάλης Σταθόπουλος ως «Διαιτητής» εκ μέρους της ΕΡΓΟΣΕ, τα κακουργήματα που καταλόγιζε στους «εθνικούς εργολάβους» η «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ» του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης. Είναι δε χαρακτηριστικό, ότι, επειδή δεν πρόλαβαν, δεν γνωρίζουμε για ποιο λόγο, τη δίμηνη αποκλειστική προθεσμία του Νόμου 4155/2013 (ΦΕΚ 120 Α’- 29.5.2013) για προσφυγή στη διαδικασία της «διαιτησίας», τους δόθηκε η δυνατότητα να το κάνουν με τον Νόμο 4177/2013(Φ.Ε.Κ 118 Α’ 15-05-2014), ο οποίος τους έδινε προθεσμία μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου αποκλειστικώς. Και πράγματι το έκαναν, καταθέτοντας το Αίτημά τους στον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρυσοχοΐδη στις 6/6/2013, δηλαδή πριν τις 10 Σεπτεμβρίου…

Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ

Όμως, η εξυπηρέτηση των συμφερόντων των «εθνικών εργολάβων» συνεχίστηκε από τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρυσοχοΐδη, ο οποίος, όπως αποδεικνύουμε αναλυτικά με την υπ’ αρ. πρωτ. 6191/15.06.2016 Ερώτησή μας, προέβη στην έκδοση της Απόφασης για την υπαγωγή των διαφορών που προέκυψαν κατά την εκτέλεση της αμαρτωλής σύμβασης 470/2007 της ΕΡΓΟΣΕ στη διαδικασία της διαιτησίας στις 6/11/2013, δηλαδή μια μέρα μετά από την προθεσμία των 60 ημερών που είχε δικαίωμα να το κάνει, βάσει της παρ. 3 του άρθρου 25Α του Νόμου 3614/2007, όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 64 του Νόμου 4155/2013 και τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του Νόμου 4177/2013.

Όπως αναφέρουμε στην παραπάνω Ερώτησή μας, για να καλυφθεί το εκπρόθεσμο της απόφασης, που την καθιστά άκυρη και παράνομη, επινοήθηκε η «ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ» της παραπάνω απόφασης του υπουργού στις 29/11/2013, με την οποία διορθώθηκε η ημερομηνία έκδοσης της απόφασης από 6/11/2013 σε 5/11/2013, όπως ομολογείται στο με αριθμό πρωτ. ΔΝΣγ/27075/Φ.9/20-4-2016 έγγραφο της Δ/ΝΣΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤ/ΣΜΟΥ & ΚΑΛΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗΣ του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, που μας διαβιβάστηκε με την απάντηση του Υπουργού στην με αρ. πρωτ. 4740/331/12-4-2016 Ερώτησή μας & Α.Κ.Ε.

Παρά το προφανές όμως της απάτης, ο σημερινός αρμόδιος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζης:

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΠΙΡΤΖΗΣ

1) Δεν προέβη στην ανάκληση της προφανώς παράνομης και συνεπώς άκυρης Απόφασης του προκατόχου του υπουργού, με την οποία παραπέμφθηκαν στη «διαιτησία» οι διαφορές που προέκυψαν στη σύμβαση 470/2007 της ΕΡΓΟΣΕ.

2) Δεν προέβη στις απαιτούμενες ενέργειες, για να επανορθωθούν οι συνέπειες της άκυρης αυτής απόφασης, που με τις αποφάσεις του Διαιτητικού Δικαστηρίου στοίχισαν στο Ελληνικό Δημόσιο δεκάδες εκατομμύρια €.

3) Δεν προέβη στην παραπομπή στη Δικαιοσύνη όσων ευθύνονται για την απάτη που του καταγγείλαμε με την παραπάνω Ερώτησή μας & Α.Κ.Ε. με αρ. πρωτ. 6191/15.06.2016.

Σε αντίθεση όμως με τις Κυβερνήσεις και τους Υπουργούς, η Δικαιοσύνη, στην οποία έφτασε το μεγάλο αυτό σκάνδαλο μετά την παραπάνω «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, κόντρα στα μεγάλα συμφέροντα και στις μεθοδεύσεις τους, στάθηκε στο ύψος της και με το παραπάνω Βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών, που εκδόθηκε στις 13 Ιουλίου 2017, αλλά τα ΜΜΕ της διαπλοκής κράτησαν στο σκοτάδι μέχρι σήμερα, απέδειξε ότι υπάρχουν Δικαστές που σέβονται το λειτούργημά τους και υπερασπίζονται την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης.

Ο κ.Νικολόπουλος καλεί τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζη να προβεί στην ανάκληση της παράνομης και άκυρης Απόφασης του προκατόχου του υπουργού, με την οποία παραπέμφθηκαν στη «διαιτησία» οι διαφορές που προέκυψαν στη σύμβαση 470/2007 της ΕΡΓΟΣΕ, και στις απαιτούμενες ενέργειες, για να επανορθωθούν οι συνέπειες της άκυρης αυτής απόφασης, που με τις αποφάσεις του «Διαιτητικού Δικαστηρίου» στοίχισαν στο Ελληνικό Δημόσιο δεκάδες εκατομμύρια €.

Κάλεσε επίσης τον Υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Κοντονή να προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες για την παραπομπή στη Δικαιοσύνη όσων ευθύνονται για την απάτη που διαπράχθηκε με την παραπάνω «διαιτησία» και στη διερεύνηση των τυχόν ποινικών ευθυνών των μελών του «του Διαιτητικού Δικαστηρίου».