Η ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ του Συνεδρίου που διοργάνωσε η Κυβέρνηση για τη Δυτική Ελλάδα θα γίνει από σήμερα, αφού κληθούν να ζυγίσουν δεσμεύσεις και δηλώσεις οι ειδικοί και οι έμπειροι.
ΕΚ πρώτης όψεως: Κατατέθηκαν θετικές προθέσεις για ευρύτερη υπογειοποίηση του τρένου. Ευπρόσδεκτες, έστω και αν μπορεί η ευθύνη να μετακυλιστεί σε μια επόμενη κυβέρνηση.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΣ, όπως και γνωρίζαμε (και γράψαμε ήδη πριν ένα μήνα) η απόδοση του θαλασσίου μετώπου, η οποία απαιτεί συγκεκριμένη νομοθετική διαδικασία, βαίνει προς ολοκλήρωση. Είναι εκτιμητέο εάν πήρε παρά πάνω χρόνο από όσο έπρεπε, αλλά δεν είναι το μείζον αυτό, μπροστά στην τελική λύση.
ΜΕΝΕΙ ασαφές τι μέλλει γενέσθαι με το Φράγμα Πείρου, αφού η σύνθεση και η μορφή του φορέα διαχείρισης τελεί υπό διαμόρφωση, αναλόγως προς τη βούληση… τυχόν βουλομένων. Αλλά σ’ αυτό δεν έχει την πλήρη ευθύνη η Κυβέρνηση, από τη στιγμή που η αυτοδιοίκηση δεν θέλησε να σηκώσει το βάρος της διαχείρισης.
ΑΣ μη χανόμαστε στα επί μέρους και ας δούμε το κορυφαίο: Επαναδιατυπώθηκε ότι η περίφημη ανασυγκρότηση της χώρας θα πρέπει να γίνει σε επίπεδο περιφερειών, και σε κάθε επιμέρους τομέα τους. Επομένως, όλα όσα η περιοχή μας χρειάζεται και δικαιούται, είναι υποχρέωση της Πολιτείας να τα διασφαλίσει. Η υποχρέωση αυτή πηγάζει από το ίδιο το σχέδιο διάσωσης της χώρας. Συνεπώς, οι υποδομές, η φθηνή ενέργεια, οι συγκοινωνίες, ο εκσυγχρονισμός της αγροτικής παραγωγής, η έμφαση στην τεχνολογία, η εκπαιδευτική αναβάθμιση, η ευελιξία της διοίκησης,θα πρέπει να αποτελέσουν πραγματικότητα για τη Δυτική Ελλάδα, το συντομότερο.
ΥΠΑΡΧΕΙ μόνο μία πολιτική. Αυτή θα ακολουθείται στη χώρα τα επόμενα χρόνια. Και, για το καλό μας, πρέπει να ακολουθείται σωστά, για να μη χάνεται χρόνος, για να βγούμε από την κρίση το συντομότερο, και αυτό να μην αφορά λίγους, αλλά όλους.
Πηγή: http://www.pelop.gr