Γράφει ο Νίκος Νικολόπουλος (*)
Εν πρώτοις οφείλω να τονίσω ότι εκτιμώ το γεγονός πως το προεδρείο και τα μέλη της Επιτροπής Δεοντολογίας, πληροφορούμενα, ότι συνέτρεχαν σοβαροί προσωπικοί λόγοι για τους οποίους δεν μπορούσα να παραστώ στη συνεδρίαση, αποφάσισαν την αναβολή της απόφασης, που πάντως εξ όσων φάνηκε, συντείνει προς την άρση της βουλευτικής μου ασυλίας.
Είναι προφανές ότι με μεγάλη χαρά θα προσέλθω στην επόμενη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής, προκειμένου να διατυπώσω για μία ακόμα φορά την χριστιανική πίστη μου και να υπερασπιστώ όσα η Αγία και Ορθόδοξη Εκκλησία μας διδάσκει και διακηρύττει.
Εννοείται πως τις ίδιες αξίες και αρχές θα υπερασπιστώ και ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης μαζί με το δικαίωμά μου και το δικαίωμα κάθε πολίτη να διατυπώνει ελεύθερα, δημοκρατικά και με ευπρέπεια τις απόψεις του, ανεξάρτητα με το ποιοι και πόσοι συμφωνούν ή διαφωνούν με αυτές.
Ως Ορθόδοξος Χριστιανός, όπως εξέθεσα και σε σχετικό υπόμνημα προς την Επιτροπή, όσα εγώ ασπάζομαι και διακηρύττω για το ζήτημα της ομοφυλοφιλίας και της οικογένειας, είναι όσα η Αγία Γραφή και η Πατερική παράδοση της Εκκλησίας μας υποστηρίζουν, χωρίς κατ’ ουδένα τρόπο, όλα αυτά να λειτουργούν ως ρατσιστικός μηχανισμός και πολύ περισσότερο ως μηχανισμός υποκίνησης βίας σε βάρος οποιουδήποτε προσώπου ή οποιασδήποτε ομάδας προσώπων.
Αντίθετα, για την Ορθόδοξη Εκκλησία, το πρόσωπο κάθε ανθρώπου είναι σεβαστό, όπως και οι προσωπικές επιλογές και το δικαίωμα κάθε ανθρώπου στην αυτοδιάθεση. Εξίσου ξεκάθαρη είναι όμως και η άποψη της Εκκλησίας του Χριστού ότι φύλλο των ανθρώπων είναι εκ γενετής δεδομένο και όχι προϊόν «κοινωνικο-πολιτισμικών διαδικασιών ταυτότητας». Η Γένεση είναι απόλυτη και ως προς την αξία του ανθρώπου, ασχέτως φύλλου, ως εικόνας Θεού, και ως προς την «έμφυλη» ταυτότητα του κάθε προσώπου: «και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον, άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς». Υπάρχουν ασφαλώς άλλες απόψεις που απορρίπτουν ως «ανελαστική» αυτή την θέση της Αγίας Γραφής και θεωρούν τα «έμφυλα στερεότυπα», τα οποία ευνοεί ως γενεσιουργά «σεξιστικών» προκαταλήψεων. Οι αιτιάσεις αυτές, κατά την διδασκαλία της Ορθόδοξου Εκκλησίας είναι αίολες. Η πατερική παράδοση είναι πλούσια σε σχετικές αναφορές.
Αυτές είναι οι αρχές που προσωπικά εγώ, όσο και το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα διακηρύσσουν και θα συνεχίσουν να διακηρύττουν, επαναλαμβάνω πάντα στα πλαίσια της δημοκρατίας και της ελευθερίας των απόψεων.
Γι’ αυτό και προσωπική μου πεποίθηση είναι πως με την εις βάρος μου επιζητούμενη δίωξη, τόσο τώρα όσο και παλαιότερα, ουσιαστικά επιχειρείται εις βάρος μου και εις βάρος των Χριστιανών, «φίμωση» και προσπάθεια τρομοκράτησης των χριστιανικών απόψεων δια της νομικής οδού. Ωστόσο, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη και στους Έλληνες Δικαστές, οι οποίοι σαφώς και μπορούν να θέσουν τα όρια μεταξύ ρατσισμού και ελευθερίας όλων των απόψεων, πόσο μάλλον απόψεων που πιστεύω ακράδαντα ότι βρίσκουν σύμφωνη την μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού.
Εάν οι εποχές τα έφεραν έτσι, ώστε οι Χριστιανοί να τελούμε πάλι υπό διωγμό και να φοβόμαστε να εκφράζουμε την πίστη μας, θα τις αντιμετωπίσουμε και θα αντιμετωπίσουμε και τους διώκτες μας με τον ίδιο πάντα, ειρηνικό, δημοκρατικό και χριστιανικό τρόπο που συνέβη στο διάβα της ιστορίας. Πιστεύω όμως πως οι εποχές μας είναι πολύ διαφορετικές και κανένας δεν μπορεί να βάλει πάλι τους Χριστιανούς στον «τροχό», όσο και να το προσπαθήσει.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τους εκπροσώπους των κομμάτων στην Επιτροπή της Βουλής και τις θέσεις τους, ας μου επιτραπούν μόνο κάποιες απορίες, μία εκ των οποίων μάλιστα αποτέλεσε διαπίστωση και του εκπροσώπου της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, κ. Παπαθεοδώρου: Πέρυσι, η ίδια Επιτροπή με τα ίδια πρόσωπα και για τον ίδιο λόγο, δεν αποφάσισαν τελείως διαφορετικά, δηλαδή την μη άρση της ασυλίας μου; Τι άλλαξε από πέρυσι μέχρι φέτος; Μήπως ακριβώς αυτή η αλλαγή στάσης δείχνει ότι πράγματι, η προσπάθεια αποχριστιανισμού και εκφοβισμού των χριστιανών, κερδίζει έδαφος και μέσα στο Κοινοβούλιο;
Σε ό,τι αφορά δε, την άποψη του ιδίου του κ. Παπαθεοδώρου και πέρυσι και φέτος, απλά και μόνο να θυμίσω στον ίδιο αλλά και στην πρόεδρο του, Φώφη Γεννηματά ότι ο πρώην υπουργός και ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, Θ. Πάγκαλος, έχει χαρακτηρίσει «κουνιστό» τον Μακρόν, ενώ παλαιότερα είχε μιλήσει για «σύκα» μέσα στο ΠΑΣΟΚ. Προφανώς όμως, οι σχετικές «ευαισθησίες» εφαρμόζονται μόνο σε βάρος δεξιών και όχι δήθεν προοδευτικών.
Τέλος, νομίζω πως όλοι ακόμα θυμούνται την απόφαση Μητσοτάκη για αντικατάσταση του κ. Κ. Τασούλα από την Επιτροπή Δεοντολογίας, αφότου είχε ψηφίσει υπέρ της μη άρσης της ασυλίας μου πέρυσι, οπότε είναι ξεκάθαρο, ο Πρόεδρος της ΝΔ ποια πλευρά έχει διαλέξει να στηρίξει και με ποιους να είναι σύμμαχος. Ωστόσο, αναρωτιέμαι εάν μέσα στη ΝΔ υπάρχουν ακόμα Χριστιανοί Βουλευτές και ποια είναι η άποψή τους…
Σε κάθε περίπτωση, είμαι έτοιμος να μιλήσω τη γλώσσα της ειλικρίνειας και της αλήθειας με την οποία πάντα μιλάω και να υπερασπιστώ τον εαυτό και τις αρχές μου σε κάθε βήμα, σε κάθε εποχή και απέναντι σε οποιονδήποτε, με τον σεβασμό και το θάρρος που ταιριάζει σε έναν πολιτικό που τιμάται τόσα πολλά χρόνια από τους Έλληνες πολίτες που ακόμα πιστεύουν στον Θεό, στην πατρίδα και την Δημοκρατία.
(*) Ο Νίκος Νικολόπουλος είναι ανεξάρτητος βουλευτής Νομού Αχαΐας και Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος
Πηγή: http://www.rizopoulospost.com