ΤΟ “ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΩΣΕΩΣ” (ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ) ΕΣΤΩΣ ΕΝ ΤΟΠΩ ΑΓΙΩ!
Οι ιερές μονές της πατρίδος μας τυγχάνουν αείποτε πρότυποι χώροι ασκήσεως ευλαβών ψυχών, αποταγής και ξενιτείας. Αγιασμένοι τόποι που ποτίστηκαν με τους ιδρώτες, το αίμα και τα δάκρυα εκλεκτών υπάρξεων. Επιπροσθέτως, μάλλον κυρίως και πρωτίστως, υπήρξαν παλλάδια και ακροπόλεις της “άπαξ παραδοθείσης τοις αγίοις Πίστεως”, της πεφιλημένης και πολυυμνήτου Ορθοδοξίας τουτέστιν.

Επέπρωτο, δυστυχώς, στους δύστηνους καιρούς μας να συμβεί και τούτο, το πρωτοφανές και ανήκουστο. Κάποια ετερόδοξη-αιρετική κυρία, διαθέτουσα κοσμικό αξίωμα, “δούκισσα της Κορνουάλης” είναι ο επίσημος τίτλος της,  επισκέφθηκε, στα πλαίσια επισκέψεως του  συζύγου της, διαδόχου του βασιλικού θρόνου  της γηραιάς (γράφε πονηράς) Αλβιώνος, της εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσης και εν αυταίς γηρασάσης, στο “κλεινόν της Παλλάδος άστυ”, την ιστορική Ιερά Μονή Καισαριανής (βλέπε σχετικώς aktines.blogspot.gr), μη επανδρωμένη, δυστυχώς, από μοναχούς ή μοναχές, και αφεύκτως και νομοτελειακώς περιελθούσης στις χείρες της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας, με ό,τι κάτι τέτοιο συνεπάγεται για την ιερότητά της και ο  νοών νοείτω…
Και μέχρις εδώ ουδέν το μεμπτόν για την αξιωματούχο κυρία. Οι ιερές μονές της πατρίδος μας, έστω και υπό την ιδιότητα του αρχαιολογικού μνημείου και χώρου,προσελκύουν πλήθη προσκυνητών, θαυμαστών του βυζαντινού αρχιτεκτονικού κάλλους, αρκεί οι τελευταίοι να προσέρχονται σε αυτές και να εισέρχονται ευπρεπώς ενδεδυμένοι και να συμπεριφέρονται κατά τρόπο μη απάδοντα προς την ιερότητα του προσκυνήματος.
Επί τη βάσει, όμως, των όσων διαλαμβάνουν τα σχετικά δημοσιογραφικά ρεπορτάζ η εν λόγω κυρία, τη συνοδεία της παντελονοφορούσης, εντός Ιεράς Μονής κατά τα άλλα …, κας Κονιόρδου, υπουργού πολιτισμού της χειρότερης κυβερνήσεως που γνώρισε ποτέ αυτός ο τόπος, δεν αρκέσθηκε να επισκεφθεί το μοναστήρι αλλά προέβη στην εξής ασεβή, βλάσφημη και ανίερη πράξη, της κας Κονιόρδου, διά της όλης στάσεώς της, συνευδοκούσης τοις πράσσουσιν υπό της κας Καμίλα Πάρκερ Μπόουλς: “
Η δούκισσα της Κορνουάλης διάβασε στους μαθητές από το πρωτότυπο αγγλικό κείμενο το Κεφάλαιο 6 του βιβλίου «Ο Χάρι Πότερ και η φιλοσοφική λίθος».
Το συγκεκριμένο κεφάλαιο περιλαμβάνει τη σκηνή που φεύγει ο Χάρι Πότερ για να πάει στη σχολή μάγων του Χόγκουαρτς.
Ακολούθησε η ανάγνωση του ίδιου κεφαλαίου στα ελληνικά, από τη Λυδία Κονιόρδου.
Στη συνέχεια, οι μαθητές παρουσίασαν την αντίστοιχη θεατρική σκηνή εισπράττοντας το χειροκρότημα της δούκισσας, στην οποία δώρισαν έναν πίνακα ζωγραφικής”.
Έχει μείνει, άραγε, τίποτε όρθιο σε αυτόν τον τόπο; Ξέφραγα αμπέλια αποτελούν οι ιερές μονές, έστω και υπό  τη μορφή και ιδιότητα των αρχαιολογικών μνημείων, ούτως ώστε ο καθείς και η καθεμία να ασχημονεί παντοιοτρόπως;
Περί του βρωμερού, ελεεινού και αποκρυφιστικού Χάρι Πότερ βλέπε:
www.imglyfadas.gr. Αυτό το “βδέλυγμα της ερημώσεως” έστη εν τόπω αγίω, τη ενεργεία και τη συνδρομή των δύο κυριών και των μαθητών που παρουσίασαν την επαίσχυντη θεατρική παράσταση. Αυτό το δαιμονικό κατασκεύασμα που προβάλλει τη μαγεία και τον αποκρυφισμό ύψωσε θρασεία την κεφαλή του εντός ιερών χώρων που καθαγιάστηκαν από την ασκητική βιοτή ευλογημένων υπάρξεων. Πρόκειται περί πρωτοφανούς βλαασφημίας. ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΙΣΧΟΣ! Φρονώ, ότι οι δυστυχείς μαθητές και μαθήτριες-θύματα  φέρουν, εν προκειμένω, τη μικρότερη ευθύνη. Ας όψονται οι γονείς τους και η γενικότερη περιρρέουσα  ατμόσφαιρα της σαπισμένης  κοινωνίας μας(σχολείο, έντυπος και ηλεκτρονικός τύπος, τηλεόραση, διαδίκτυο κ.λ.π.).
Ο μητροπολίτης Καισαριανής, Βύρωνος και Υμηττού, στην περιφέρεια του οποίου έλαβε χώρα το επαίσχυντο συμβάν, οφείλει να στιγματίσει το πρωτοφανές αίσχος και να καταγγείλει ενώπιον της εκκλησιαστικής παρεμβολής αλλά και της κοινής γνώμης, τους αυτουργούς της. Η δε ΔΙΣ να εκδώσει σχετικό δριμύ και καυστικό ανακοινωθέν (σιγά μην το κάνει δηλαδή…).
Ως πότε θα μας ανέχεται ο Θεός;