Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας της Ernst & Young για το ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους παγκοσμίως. Δείτε ποια είναι η μάρκα που αναδείχθηκε ως η πιο κερδοφόρα.

ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ ([email protected])

Η BMW ήταν η εταιρεία που έπαιρνε την πρώτη θέση σε αυτή την έρευνα σταθερά τα τελευταία χρόνια, βασιζόμενη στη γενικότερη στρατηγική της που της επέτρεπε να έχει τα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από κάθε άλλη εταιρεία. Αντίστοιχη ήταν η επίδοση βέβαια και των υπολοίπων premium εταιρειών.

Όμως, όπως αποκαλύπτει η νέα έρευνα της Ernst & Young που δημοσίευσε η γερμανική Handelsblatt, η βαυαρική φίρμα έχασε αυτή της την πρωτιά στο τρίτο τρίμηνο του 2018 όχι από μια premium μάρκα αλλά από τη Suzuki, με το σχετικό ποσοστό να βρίσκεται στο 11,8% έναντι 11,4% της BMW.

Πρόκειται αναμφίβολα για μια μεγάλη επιτυχία της Suzuki, η οποία έχει εκμεταλλευτεί ιδιαίτερα την άκρως επιτυχημένη της πορεία σε αναπτυσσόμενες μεγάλες αγορές του κόσμου όπως η Ινδία και η Κίνα.

Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι η BMW παραμένει γενικά ο leader σε κερδοφορία συνολικά στο 2018, εφόσον προστεθούν στο τρίτο τρίμηνο του έτους οι επιδόσεις του πρώτου και του δεύτερου τριμήνου.

Jimny profit (1)

ΠΗΓΗ