Από τις απαντήσεις τους, αλλά και από τον τρόπο που φλέρταραν με την κάμερα ήταν προφανές ότι το ήξεραν, αν και οι περισσότερες ήταν απρόθυμες να το πουν ανοικτά. «Ξέρω ότι δεν είμαι άσχημη», παραδέχτηκε μια γυναίκα.
Υπήρχε όμως ένα μειονέκτημα, ιδιαίτερα για τις γυναίκες, δήλωσε ο McKinney σε πρόσφατη συνέντευξή του, ότι «συχνά έπρεπε να αποδείξουν ότι είναι έξυπνες».
Μέσα σε λιγότερο από τρία λεπτά το ντοκιμαντέρ “αιχμαλωτίζει” ένα μεγάλο μέρος της περίπλοκης σχέσης μας με την εξωτερική εμφάνιση.
Θαυμάζουμε τους όμορφους ανθρώπους. Αισθανόμαστε έλξη για αυτούς. Περνάμε ώρες συζητώντας ποιοι άνθρωποι γύρω μας είναι περισσότερο ή λιγότερο όμορφοι.
Αλλά συχνά τους ζηλεύουμε και ορισμένοι από εμάς χάνουμε την υπομονή μας όταν ισχυρίζονται ότι η ομορφιά είναι βάρος. Από πού προέρχεται όλη αυτή η γοητεία ή η αποστροφή; Έχουμε απλά εμμονή με την ομορφιά ή υπάρχει κάποιο βαθύτερο νόημα στην καλή εμφάνιση;
Για πολλούς από τους επιστήμονες που ερευνούν την ομορφιά του προσώπου τις τελευταίες δεκαετίες, οι απαντήσεις βρίσκονται στην εξέλιξη. Η ελκυστικότητα δεν υπάρχει μόνο για να πουλάμε αυτοκίνητα, ρούχα ή ταινίες, υποστηρίζουν. Είναι μια αρχαία επιγραφή της εξελικτικής ικανότητας που μας λέει ότι κάποιος είναι καλός στο να κάνει υγιή παιδιά και συχνά μας τραβάει ασυνείδητα.
Στις αρχές του έργου τους, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ακόμα και αν υπάρχουν κάποιες πολιτιστικές διαφορές στις προτιμήσεις των ανθρώπων, υπάρχουν τρία βασικά συστατικά της καθολικής ομορφιάς και της ωραιότητας.
- Συμμετρία
Το πρώτο χαρακτηριστικό της ομορφιάς είναι η συμμετρία. Όσο πιο συμμετρικό είναι ένα πρόσωπο, τόσο πιο ελκυστικό είναι – αν και μερικές μελέτες έχουν δείξει ότι αποτελεί το λιγότερο σημαντικό παγκόσμιο πρότυπο.
- Μετριότητα
Το δεύτερο χαρακτηριστικό είναι η μετριότητα. «Μπορεί να φαίνεται παράλογο όταν λέμε ότι οι άνθρωποι με ιδιαίτερα καλή εμφάνιση θα πρέπει να ανήκουν στο μέσο όρο, αλλά αυτό που εννοούμε στην πραγματικότητα είναι ότι δεν πρέπει να έχουν ιδιαίτερα ασυνήθιστα χαρακτηριστικά», εξηγεί ο Richard Russell, ερευνητής από το Gettysburg College. Μία έξυπνη χρήση του λογισμικού της έρευνας προσώπου έχει τη δυνατότητα να συγχωνεύσει τις ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ πολλών ανθρώπων σε μια σύνθετη εικόνα. Αν το πρόσωπό σας “ταιριάζει” κατά μέσο όρο με αρκετά άλλα με αυτό τον τρόπο, λένε οι ερευνητές, είναι σχεδόν βέβαιο ότι είστε όμορφοι.
- Ελκυστικότητα
Ο τρίτος παγκόσμια αναγνωρισμένος παράγοντας είναι η ελκυστικότητα, που ουσιαστικά σημαίνει πιο αρρενωπά χαρακτηριστικά για τους άνδρες (θεληματικό πιγούνι, προεξέχουσες πλευρικές γραμμές του φρυδιού) και πιο θηλυκά χαρακτηριστικά για τις γυναίκες (μικρότερο πηγούνι, μεγαλύτερα μάτια).
Είναι αυτή η πτυχή της καλής εμφάνισης που μπορεί να διαφοροποιήσει τους σταρ του κινηματογράφου και όχι μόνο από τους κοινούς θνητούς.
Σε μια πρωτοποριακή μελέτη ο David Perrett από το Πανεπιστήμιο του St Andrews στη Σκωτία διαπίστωσε ότι όταν έκανε μια σύνθετη φωτογραφία από 60 γυναίκες και άλλη μία σύνθεση από 15 γυναίκες που είχαν κριθεί πιο ελκυστικές και στη συνέχεια σύγκρινε τις διαφορές μεταξύ των δύο σύνθετων φωτογραφιών, θα μπορούσε να παραγάγει μια τρίτη σύνθεση που οι περισσότεροι παρατηρητές θα έβρισκαν ότι ήταν η ωραιότερη από όλες.
Σε μια μελέτη που έκανε τον περασμένο χρόνο ο Richard Russell χρησιμοποίησε εικόνες γυναικείων προσώπων με ανδροπρεπή χαρακτηριστικά αλλάζοντας τις γραμμές των ματιών και των χειλιών και το υπόλοιπο πρόσωπο. Όσο περισσότερο άλλαξε τις γραμμές, τόσο πιο θηλυκό έδειξε το πρόσωπο.
Δεν είναι τυχαίο, κατέληξε στο συμπέρασμα, ότι το μακιγιάζ αναδεικνύει ακριβώς τις ίδιες περιοχές. «Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το μακιγιάζ μπορεί να λειτουργήσει υπερτονίζοντας κάποια σεξουαλικά χαρακτηριστικά- π.χ. κάνοντας τα μεγάλα μάτια να δείχνουν ακόμη πιο μεγάλα και έντονα- για να κάνουν το πρόσωπο να φαίνεται πιο θηλυκό και ως εκ τούτου πιο ελκυστικό», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Influence: 1M
Ο στόχος του flowmagazine.gr είναι να προβάλλει τις θετικές ιδέες, δράσεις και πληροφορίες από την Ελλάδα και τον κόσμο…
ΠΗΓΗ: pharmacybee.gr