«Αυτά τα πολυτελή πετράδια που κάνουν την Ελλάδα να ακτινοβολεί», είναι ο τίτλος άρθρου της Figaro, αφιερωμένου σε νέες ελληνικές επιχειρήσεις, που αξιοποιούν προϊόντα και πρώτες ύλες της χώρας.

«Μέλι, λάδι, μετάξι, νέες κολεξιόν ρούχων και αξεσουάρ, με τη σφραγίδα της πολυτέλειας και της ελληνικότητας, εξάγονται με επιτυχία», υπογραμμίζει το δημοσίευμα, ενώ η συντάκτης του, Αλεξία Κεφαλά, αναφέρεται σε συγκεκριμένα παραδείγματα, με αναγνωρισμένη πλέον επιτυχία.

Το ζευγάρι Ιωάννη και Σταυρούλα Καρυπίδη είχαν την ιδέα να προσθέσουν βρώσιμα φύλα χρυσού στο μέλι οικογενειακής παραγωγής, εξασφαλίζοντας την άμεση επιτυχία στις αγορές της Μέσης Ανατολής, στη Νότιο Κορέα και τη Ρωσία.

Ο πρώην διαφημιστής Γιώργος Κολλιόπουλος, αποφάσισε να ασχοληθεί με τον «πράσινο χρυσό» της χώρας: το ελαιόλαδο. Στοχεύοντας σε μια πρωτότυπη συσκευασία κατόρθωσε να προωθήσει την παραγωγή του, που φθάνει τους 1.000 τόνους, σε χώρες απόμακρες, όπως η Αλάσκα ή η Νότιος Αφρική. Με σχετική φιλοσοφία δε, υπογραμμίζει: «Θα πρέπει να μας απονείμουν μετάλλιο για το ότι παραμένουμε στη χώρα παρά τη φορολογία που μας δυσκολεύει στο να προσλάβουμε προσωπικό με ευκολία».

Η ελληνική κληρονομιά στον τομέα της ένδυσης, ενέπνευσε τη Δήμητρα Κολοτούρα και τη Μαρέβα Γκραμπόβσκι (σύζυγο του Κυριάκου Μητσοτάκη) που εγκατέλειψαν τις προηγούμενες ασχολίες τους και δημιούργησαν τη νέα γραμμή ρούχων γνωστή ως «Zeus» και «Dione». Αναζήτησαν το μετάξι στο χωριό Σουφλί απ’ όπου πριν από χρόνια προμηθευόταν και η μάρκα Σανέλ, ή ακόμα τα ελληνικά σανδάλια από τους μαστόρους στην Αθήνα, αν και το δέρμα είναι από την Ιταλία. Είναι παρούσες σε πολλές χώρες ακόμα και στο Παρίσι, στο πολυτελές κατάστημα «Bon Marché»…

Πηγή ΑΠΕ – ΜΠΕ