Η Πάτρα της εξωστρέφειας κατέχει σημαίνουσα θέση στον δημοτικό προγραμματισμό της «ΝΕΑΣ ΠΑΤΡΑΣ» και του υποψηφίου Δημάρχου Νίκου Νικολόπουλου. Ως city brand οραματίζεται την Αχαϊκή πρωτεύουσα ο Νίκος Νικολόπουλος, μέσω της αξιοποίησης των «γυμνών» τοίχων δημόσιων και δημοτικών κτιρίων. Δεσμεύεται δε ότι, εφόσον εκλεγεί Δήμαρχος, η Πάτρα θα έχει την επόμενη τριετία πάμπολλες τοιχογραφίες και θα μπορεί η Αχαϊκή πρωτεύουσα να λογίζεται ως μια δημόσια γκαλερί. Για την επίτευξη του στόχου, ο Νίκος Νικολόπουλος προτίθεται ν’ αναλάβει ως Δήμαρχος συντονιστικό ρόλο με τους φορείς της πόλης που θα ενταχθούν στην εξωστρεφή διάδραση, σε συνεργασία με διεθνείς αντίστοιχους φορείς.
Στο προγραμματικό πλάνο της «ΝΕΑΣ ΠΑΤΡΑΣ» εντάσσεται για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο ένα ετήσιο πολιτιστικό φεστιβάλ διεθνών προδιαγραφών, στο πλαίσιο της αδελφοποίησης με ξένα, καταξιωμένα φεστιβάλ.
Ειδικότερη έμφαση, επίσης, δίνεται στην πραγματοποίηση κι ενός διεθνούς εικαστικού φεστιβάλ στην Αγορά Αργύρη, που κι αυτό θα είναι ενταγμένο σε μια συνολική πλατφόρμα, η οποία θα υπηρετεί τον Πολιτιστικό Τουρισμό της πόλης.
Γενικότερα, η «ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ» προτίθεται ν’ αξιοποιήσει ένα σύνολο Ευρωπαϊκών και εγχώριων προγραμμάτων, αλλά και κάθε χορηγική δυνατότητα, προκειμένου να παρουσιάσει έναν ολοκληρωμένο οδηγό δράσης, που θα καταστήσει την Πάτρα πόλη της πολιτιστικής πρωτοπορίας.