Τόσα χρόνια θεατές στο ίδιο έργο αλλά τίποτε δεν αλλάζει. Φεύγουν οι μεν που κατηγορούν του δε για υπόγειες νομοθετικές πράξεις και έρχονται οι δε να κάνουν ότι κατηγορούσαν τους μεν… «Βιομηχανία» ρουσφετολογικών ρυθμίσεων ή πρωτοφανής νομοθετική προχειρότητα; Παρά τις κυβερνητικές και κοινοβουλευτικές δεσμεύσεις για πλήρη σεβασμό των κανόνων διαφανούς νομοθέτησης οι υπουργοί συνεχίζουν με αμείωτο ρυθμό να «βομβαρδίζουν» την Βουλή με τροπολογίες της τελευταίας στιγμής. Στο «παρά πέντε» της ψήφισης νομοσχεδίων ή στα «μαύρα μεσάνυχτα» περνούν σχεδόν «εν κρυπτώ» ακόμα και από τους δικούς τους βουλευτές, διατάξεις «αμφιβόλου ποιότητας» ή σε αρκετές περιπτώσεις για την εξυπηρέτηση «φίλων», «κολλητών» και «ημέτερων».
Πρακτική που στοχεύει στον αιφνιδιασμό της εθνικής αντιπροσωπείας και της αντιπολίτευσης καθώς στις περισσότερες των περιπτώσεων ισχύει το ρητό «ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά την αποχώρηση από το ταμείο».
Είναι χαρακτηριστικό ότι σε ενσωμάτωση ευρωπαϊκής οδηγίας που ψηφίστηκε χθες από την Ολομέλεια προστέθηκαν συνολικά 18 τροπολογίες (16 υπουργικές – 2 βουλευτικές) με άσχετο αντικείμενο και ελλιπή τεκμηρίωση κοστολόγησης καθώς το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους αναφέρει σε ορισμένες περιπτώσεις πως δεν παρασχέθηκαν τα απαραίτητα στοιχεία από τα αρμόδια υπουργεία.
Μεταξύ άλλων, οι ρυθμίσεις προβλέπουν την μείωση των τελών ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού των περιφερειακών αεροδρομίων, την δυνατότητα σύναψης ειδικών συμφωνιών «συμπαραγωγής και συνδιαφήμισης του ΕΟΤ, που δεν μπορούν εκ της φύσης και της ιδιαιτερότητάς τους να αποτελούν αντικείμενο διαγωνιστικών διαδικασιών», την καταβολή επιδόματος στον Συντονιστή της ΕΕΔΑ κ.α….
Επίσης, τροπολογία που κατατέθηκε στο παρά πέντε της ψήφισης του νομοσχεδίου μετακυλύει από τις εταιρείες διαχείρισης στους φορολογούμενους την ζημιογόνο χρήση του οδικού άξονα «Τρίπολη – Κόρινθος – Καλαμάτα»! Ειδικότερα, προβλέπει πως η λειτουργία του έργου το οποίο διαχειρίζεται η κοινοπραξία «Μορέας», θα επιδοτείται από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, το οποίο θα καλύπτει με χρήματα των ελλήνων φορολογούμενων τις ζημιές, εφόσον ο δρόμος δεν βγάζει τα έξοδά του ή δεν έχει κέρδος με βάση τον όγκο διελεύσεων των οχημάτων.
Ελλαδιστάν, κοινοβουλευτισμός, survivor και η ζωή συνεχίζεται ομαλά στο κρατίδιο……