Από μια τυπική αμερικανική έκθεση, όπως της Νέας Υόρκης δεν θα μπορούσαν να λείπουν και ορισμένα «αυθεντικά» αμερικανικά προϊόντα όπως το εξωπραγματικά γρήγορo Challenger SRT Demon το οποίο προσγειώθηκε στο «floor» της μητροπολιτικής έκθεσης, φιλοδοξώντας να αποτελέσει την επιτομή των «muscle car» ανεβάζοντας τον πήχη των απαιτήσεων για αυτό το αμερικανοτραφές είδος.
Συνοπτικά, η κορυφαία έκδοση του Challenger υπόσχεται να επιταχύνει από 0-96 χλμ./ώρα σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα, να καλύπτει απόσταση 400 μέτρων (1/4 μιλίου) σε μόλις 9,65 δευτερόλεπτα διεκδικώντας έτσι τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής του πλανήτη καθώς και το εντυπωσιακό ρεκόρ, μη… επαφής των μπροστινών τροχών με το έδαφος κατά την εκκίνηση για 89 ολόκληρα εκατοστά με τη συμβολή του συστήματος Transbrake.
Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές που εξασφαλίζουν στον κόκκινο δαίμονα της Dodge τις παραπάνω επιδόσεις, το Challenger SRT Demon εξοπλίζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο V8 των 6,2 λίτρων ο οποίος αποδίδει τα εντυπωσιακά μεγέθη των 829 ίππων και των 1.044 Nm ροπής, τα οποία με τη συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων μεταδίδονται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.
Προκειμένου επίσης να καταστούν εφικτές οι παραπάνω επιδόσεις, το βάρος του Challenger έχει μειωθεί κατά 91 κιλά χάρη με το θάλαμο να έχει απογυμνωθεί από οτιδήποτε το περιττό με εξαίρεση το κάθισμα του οδηγού αλλά και το ηχοσύστημα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στην ψύξη του θηριώδους κινητήρα συμβάλλει επίσης και το σύστημα κλιματισμού το οποίο εκτός από το θάλαμο επιβατών αναλαμβάνει να παγώνει και τον αέρα που εισρέει από τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα στο καπό.
Επίσης ο οδηγός μπορεί να επιλέξει δύο διαφορετικά προγράμματα οδήγησης τα οποία έχουν την ονομασία Demon Keys επιλέγοντας ουσιαστικά την απόδοση ισχύος από τον κινητήρα μέσω μιας οθόνης 8,4 ιντσών που τοποθετείται στο ταμπλό. Στην πρώτη διαμόρφωση ή Black Key η ισχύς του κινητήρα περιορίζεται σε 493 ίππους ενώ στη δεύτερη διαμόρφωση Red Key η διαθέσιμη ισχύς αυξάνεται στους 797 ή στους 829 ίππους με την προϋπόθεση ότι η δεξαμενή καυσίμου έχει πληρωθεί με βενζίνη 100 οκτανίων.
Πηγή: http://www.parapolitika.gr