Από “Το Ιερό Κοράνιο”, (μετάφραση – σχόλια Γεράσιμου Ι. Πεντάκη), κεφ. Δ’, ΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ (19), εκδ. δημιουργία, Αθήνα, 1995, σελ.65: (σσ. σε πολυτονική γραφή / ):
«Εάν γυνή τις υμών πράξη ατιμίαν τινά, προσκαλέσατε τέσσαρας μάρτυρας εξ υμών, και αν ούτοι καταμαρτυρήσωσι, τότε κλείσατε αυτήν εις τον οίκον, μέχρι του θανάτου της, ή μέχρις ου προμηθεύση αυτή ο Θεός μέσον σωτηρίας».
Αυτοονομάστηκαν “αλληλέγγυες”.
Είναι αυτές που έλεγαν και λένε στην Ελληνίδα μάννα “να το ρίξει το παιδί άμα δεν θέλει ή δεν μπορεί να το μεγαλώσει”.
Είναι αυτές που στον δημόσιο λόγο τους έλεγαν και λένε ότι “τα παιδιά -και ειδικά τα πολλά- είναι μπελάς και πρόβλημα και στερούν την ελευθερία τής γυναίκας.
Είναι αυτές που έλεγαν και λένε ότι οι πενθούσες “μαντηλοφορούσες γιαγιάδες είναι αναχρονιστικές και οι μαθητικές ποδιές σύμβολα ομοιομορφίας ολοκληρωτισμού”.
Αυτές οι ίδιες, τώρα λένε για τις κακόμοιρες εγκύους που θαλασσοπνίγονται για να γεννήσουν τα παιδιά τους στην Ελλάδα.
Αυτές οι ίδιες, τώρα υπερασπίζονται την υπεργεννητικότητα των αλλοδαπών, των προσφύγων, των μεταναστών και των λαθρομεταναστών στη χώρα μας.
Αυτές οι ίδιες τώρα πανηγυρίζουν για τις μπουργκοφορούσες και μαντηλοφορούσες ισλαμίστριες κοπέλλες και γυναίκες που κυκλοφορούν γύρω μας και θεωρούν προοδευτικότητα την παρουσία μαθητριών με μαντήλα επί κεφαλής στις εθνικές παρελάσεις.
Δεν είναι “αλληλέγγυες” αλλά υποκρίτριες. Και αντιφατικές. Και εμμονικά ιδεοληπτικές. Και -κυρίως- εθνοφοβικές και εθνομηδενίστριες.
Επειδή αρέσκονται σε δημόσιους μονολόγους, καλό και σκόπιμο θα ήταν να οδηγούνται σε διάλογο.
Ας ερωτηθούν λοιπόν, σχετικά με τη θέση τής γυναίκας στο Ισλάμ:
1) Γιατί κλείνουν τα μάτια και το στόμα για τον λιθοβολισμό έως θανάτου βιασμένων γυναικών ;
2) Γιατί κλείνουν τα μάτια και το στόμα για τις ομαδικές επιθέσεις κακοποίησης γυναικών (και μάλιστα στις χώρες οι οποίες τους υποδέχονται και τους φιλοξενούν) ;
3) Γιατί κλείνουν τα μάτια και το στόμα στο ότι η Σαρία (μουσουλμανικό δίκαιο) δικάζει εναντίον των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των γυναικών οι οποίες θεωρούνται κατώτερες τού άνδρα (η γυναίκα είναι ουσιαστικά αδύνατη να αντιδράσει για οποιοδήποτε θέμα, π.χ. μπορεί να έχει αποπεμφθεί από τον σύζυγό της και να μην το γνωρίζει καν) ;
4) Γιατί κλείνουν τα μάτια και το στόμα στην καταπίεση και στην ταπείνωση των γυναικών στο Ισλάμ (σε κάποιες χώρες απαγορεύεται στις γυναίκες ακόμη και η οδήγηση και δέρνονται ανηλεώς ακόμη και για αυτό) ;
5) Γιατί κλείνουν τα μάτια και το στόμα για την απαγόρευση διαδηλώσεων υπέρ των δικαιωμάτων των γυναικών ;
6) Γιατί κλείνουν τα μάτια και το στόμα για τις εκτελέσεις ομοφυλοφύλων (γυναικών και ανδρών) ;
7) Γιατί κλείνουν τα μάτια και το στόμα και συνένοχα ασπάζονται διαταραγμένες και υστερικές συμπεριφορές ισλαμιστών εναντίον γυναικών (π.χ. δημόσια μαστιγώματα και λιθοβολισμοί) ;
8) Γιατί κλείνουν τα μάτια και το στόμα για την ανεκτή πολυγαμία τού άνδρα (έως τέσσερις γυναίκες) και για την συγχρόνως υποχρεωτική μονογαμία τής γυναίκας ;
9) Γιατί κλείνουν τα μάτια και το στόμα για την κλειτοριδεκτομή (κυρίως σε ισλαμικές χώρες τής Αφρικής) ;
10) Γιατί κλείνουν τα μάτια και το στόμα για τους εξαναγκασμούς σε γάμο ανηλίκων κοριτσιών με υπερήλικες ισλαμιστές (παιδεραστία) ;
11) Γιατί κλείνουν τα μάτια και το στόμα στην περίπτωση που χριστιανή έχει παντρευτεί ισλαμιστή και με υπαιτιότητά του χωρίζουν και δεν τον ακολουθεί σε νέα κατοικία οπότε εκείνος μπορεί -και επιβάλλεται από τη θρησκεία του- να πάρει τα παιδιά και να φύγει ή να δραπετεύσει ;
12) Γιατί κλείνουν τα μάτια και το στόμα και συνένοχα υποστηρίζουν τη βία κατά όσων τις αποκαλύπτουν ;
Πολλά ακόμη “γιατί ;” μπορούν να προστεθούν για να καταδειχθεί ο ύποπτος αντεθνικός φανατισμός εντοπίων και εισαγόμενων αυτοονομαζόμενων “αλληλέγγυων”. Με αγάπη και επιχειρήματα απέναντι στο μίσος και στη μισαλλοδοξία τους, οφείλουμε να επιχειρήσουμε την μεταστροφή τους υπέρ τού εθνικού και κοινωνικού καλού και τής προστασίας τής αδιάσπαστης συνέχειας τής πατρίδας μας. Μπορούμε !
Γεώργιος Δ. Σαγιάς
Παιδαγωγός – Μ.Δ.Ε. στην Ορθόδοξη Θεολογία