(ΔΙΟΡΙΣΘΗΚΕ ΛΙΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ, ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ !…
ΞΕΧΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΞΕΡΑΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ…ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΥΡΙΟΣ, ΠΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣΕ επί χρόνια στο αμαρτωλότατο ‘Συγκρότημα Λαμπράκη’, ενώ η πασχαλινή ‘Εφημερίδα των Συντακτών’ “έτρεξε” να του πάρει και συνέντευξη, που ΔΥΣΚΟΛΑ θά αντέξει άνθρωπος να την διαβάσει!)
Πρόκειται για τον αν. Καθηγητή Ιστορίας (!) στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Πολυμέρη Βόγλη, 51 ετών, ο οποίος είναι ένας από τους 220 πανεπιστημιακούς, που είχαν υπογράψει κείμενο στηρίξεως στον ΣΥΡΙΖΑ τον Σεπτέμβριο του 2015.
Ήταν επίσης υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη του Γ. Σακελλαρίδη, στον Δήμο Αθηναίων το 2014.
Στις αρχές του χρόνου του ανατέθηκαν από το Ίδρυμα Εκπαιδευτικής Πολιτικής, καθήκοντα προέδρου της επιτροπής ειδικών επιστημόνων για την εκπόνηση μελέτης για την αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών της ιστορίας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης!
Σύμφωνα με τη μελέτη που υποβλήθηκε προ ημερών, η διδασκαλία της ιστορίας, θα έχει πλέον ως κύριο στόχο να καλλιεργήσει μια “πλουραλιστική και ανεκτική εθνική ταυτότητα, η οποία θα είναι απαλλαγμένη από μισαλλοδοξία και ξενοφοβία”.
Για τα Σκόπια και τον εμφύλιο
Δίνοντας συνέντευξη στο ‘propaganda.gr’, την εποχή που ο Γ. Μουζάλας αποκάλεσε τα Σκόπια “Μακεδονία”, ο Π. Βόγλης ανέφερε: “Μια χώρα, η οποία έχει αναγνωριστεί από πάρα πολλές άλλες -117, αν δεν απατώμαι, χώρες, με το ακατονόμαστο όνομα, η Ελλάδα επιμένει να την ονομάζει διαφορετικά, τηρώντας το γράμμα και όχι την ουσία”!!!
Στηn συνέχεια της συνεντεύξεως υποστηρίζει, ότι “Έχουμε δει τις αρνητικές συνέπειες σε αυτό το πρόβλημα που ταλανίζει την ελληνική κοινωνία και την εξωτερική πολιτική από το 1992. Παρ΄όλα αυτά, έχει παραμείνει ταμπού!
Συγχρόνως, παρατηρούνται γραφικά φαινόμενα, όπως η εξαφάνιση του ονόματος της χώρας στις αθλητικές συναντήσεις. Είναι, δηλαδή, σα να εθελοτυφλούμε, να μην αντιλαμβανόμαστε τι συμβαίνει στον υπόλοιπο κόσμο.”
Θεωρεί τον συμμοριτοπόλεμο …”επανάσταση”!
Σκεφθείτε τώρα, αυτόν τον τύπο και κάμποσους άλλους σάν αυτόν, να τον έχουν τα παιδιά μας καθηγητή στο Πανεπιστήμιο…
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ “ΓΑΛΟΥΧΟΥΝ” ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΜΑΣ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, ΜΕ “ΤΕΤΟΙΟΥΣ” ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ;
“Ο ελληνικός εμφύλιος, ήταν μία …επανάσταση η μοναδική στην Ελλάδα του 20ού αιώνα, έστω και αν έτσι όπως εξελίχθηκε, δεν θα μπορούσε να αποβεί νικηφόρα.
Υπό αυτή την έννοια ήταν μία αδύνατη επανάσταση” γράφει στο βιβλίο του “Η αδύνατη επανάσταση. Η κοινωνική δυναμική του εμφυλίου πολέμου” ο κ. Πολυμέρης Βόγλης.
—————————————————————————–
[Στήν συνέντευξή του, στην διάδοχο της ‘Ελευθεροτυπίας’, ‘Εφημερίδα των Συντακτών’ του Πάσχα, ο κύριος αυτός λέει:
1.Στα σχολικά βιβλία είναι πλέον “απαραίτητο”(;) να μαθαίνουν τα παιδιά μας, ότι ο Ελληνικός Στρατός, διέπραξε …”βίαια εγκλήματα” (!!!) κατά του “αμάχου” τουρκικού πληθυσμού, στην Μικρασιατική εκστρατεία!
2.Πρέπει (;;;) να δοθεί προτεραιότης (!!!) στην διδασκαλία του ολοκαυτώματος και πόσο σημαντική ήταν η προσφορά(;;;) των Εβραίων στην Ελλάδα! Κυρίως όμως να μάθουν τα παιδιά μας, για ποιό λόγο διαγράφηκαν οι Εβραίοι απο την επίσημη μνήμη και την σχ.ιστορία μέχρι πρόσφατα…
3.Για να καταπολεμηθεί η ξενοφοβία που καλλιεργεί η …ακροδεξιά, ΠΡΕΠΕΙ να διδάσκεται η …αγάπη προς τον ξένο(!), τον ‘άλλο'(!) και η ειρηνική ΣΥΜΒΙΩΣΗ μεταξύ των εθνοτικών ομάδων που διαβιούν στην Ελλάδα!]
[Πηγές : http://antipliroforisi.blogspot.gr/2017/05/blog-post_79.html#more
Εφημερίδα ‘Στόχος’]
“Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ”