Επιβεβαίωσε ότι η διαχείριση των γραμμών είναι αρμοδιότητα του ΟΣΕ και τόνισε ότι «θα πρέπει να αναζητήσουμε με ακρίβεια το τι συνέβη και το “τις πταίει” όταν έρθει η ώρα», καθώς η Hellenic Train έχει αναλάβει το μεταφορικό έργο, αλλά η διαχείριση της σιδηροδρομικής υποδομής είναι πάντα αρμοδιότητα του ελληνικού κράτους.

Ο μηχανοδηγός είναι πρακτικά «απολύτως τυφλός, έχω ιδία πείρα και για αυτό το κομμάτι της σιδηροδρομικής γραμμής (σ.τ.σ. Αθήνα-Θεσσαλονίκη) όσο και το κομμάτι της Πελοπόννησου. Έχω ταξιδέψει και μου έχουν δείξει. Δεν υπάρχουν φανάρια, δεν ξέρει ο οδηγός αν υπάρχει άλλο τρένο πάνω στη γραμμή του. Ο σταθμάρχης δεν έχει την εικόνα, δεν λειτουργεί το σύστημα της τηλεδιοίκησης, δεν λειτουργεί το σύστημα της φωτοσήμανσης, δεν έχει αυτή την πληροφορία», τόνισε ο κ. Παππάς.

Αυτή η τεχνολογία «περιορίζει τις όποιες οδυνηρές συνέπειες μπορεί να έχει ένα ανθρώπινο λάθος. Αυτό είναι το μείζον ζητούμενο. Υπάρχει αυτή τη στιγμή η τεχνολογία, όπου ο μηχανοδηγός ανά πάσα στιγμή ξέρει πού βρίσκεται η αμαξοστοιχία του και ξέρει πού βρίσκεται και η αμαξοστοιχία που προπορεύεται. Είναι πολύ ώριμη τεχνολογία. Εμπεριέχεται στην εργολαβία ανάταξης του σιδηροδρομικού δικτύου. Δεν έχει γίνει τίποτα εδώ και 3-4 χρόνια … η δική μας διακυβέρνηση έκανε όλη την ανάταξη του δικτύου, ολοκλήρωσε την ηλεκτροκίνηση, την μεγάλη στοά της Τιθορέας, την εργολαβία για την τηλεδιοίκηση και τη φωτοσήμανση. Και δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα», τα συστήματα αυτά «έπρεπε από το 2020 να λειτουργούν».

«Δεν είναι μόνο σε εκείνη την γραμμή», πρόσθεσε ο ίδιος, «το Αθήνα-Κόρινθος δεν έχει πολλά δρομολόγια γιατί πρέπει να φτάσει το πρώτο τρένο και μετά να ξεκινήσει το επόμενο».