Σε «ανάκληση» περίπου 1,1 εκατ. ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κατασκεύασε ή εισήγαγε στην Κίνα από τον Ιανουάριο του 2019 έως τον Απρίλιο του 2023 θα πρέπει να προχωρήσει η Tesla, λόγω ενός προβλήματος που -σύμφωνα με τις κινεζικές Αρχές- εντοπίστηκε στο σύστημα επιτάχυνσης και επιβράδυνσης των ηλεκτρικών οχημάτων της.

Σύμφωνα με την κινεζική Κρατική Διοίκηση για τη Ρύθμιση της Αγοράς, το πρόβλημα εμφανίζεται όταν ο οδηγός παίρνει το πόδι του από το γκάζι προκειμένου να επιβραδύνει. Τότε αυτό που συνήθως συμβαίνει είναι ότι η πρόσθετη ισχύς αρχίζει να μεταφέρεται στην μπαταρία του αυτοκινήτου για να τη φορτίσει. Αυτό όμως καθιστά τον ρυθμό επιβράδυνσης κάπως αβέβαιο. Έτσι θα μπορούσε να αυξηθεί ο κίνδυνος σύγκρουσης, κάτι που εγείρει ζητήματα ασφάλειας, σύμφωνα με την κινεζική ρυθμιστική Αρχή. Εξαιτίας αυτού του θέματος, οι οδηγοί μπορεί να πατήσουν λανθασμένα το πεντάλ του γκαζιού, νομίζοντας ότι είναι το φρένο.

Στην ουσία, τα οχήματα θα χρειαστούν μια over-the-air ενημέρωση λογισμικού για να διορθωθεί το πρόβλημα, ενώ η Tesla θα πρέπει επίσης να στέλνει ηλεκτρονική ειδοποίηση στους οδηγούς όταν πατούν το γκάζι για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε σήμερα Παρασκευή.

Οι εκπρόσωποι της εταιρείας του Ίλον Μασκ δεν ανταποκρίθηκαν αμέσως σε αίτημα του Bloomberg για σχολιασμό.

Σύμφωνα με στοιχεία από το China Automotive Technology and Research Center και το Bloomberg Intelligence, η Tesla πούλησε περίπου 1.129.055 αυτοκίνητα στην Κίνα από το 2014 έως τον Μάρτιο.