γράφει ο Πέτρος Μυλωνάς

Εν Ονόματι της Αγίας και Αδιαιρέτου Τριάδος
Το Ελληνικόν έθνος υπό την φρικώδη Οθωμανικήν δυναστείαν, μη δυνάμενον να φέρη τον βαρύτατον και απαραδειγμάτιστον ζυγόν της τυραννίας και αποσείσαν αυτόν με μεγάλας θυσίας, κηρύττει σήμερον δια των νομίμων Παραστατών του, εις Εθνικήν συνηγμένων Συνέλευσιν, ενωπίον Θεού και ανθρώπων «την Πολιτικήν αυτού ύπαρξιν και ανεξαρτησίαν».
Εν Επιδαύρω την α’ Ιανουαρίου έτει αωκβ’ και έτους Α’ της Ανεξαρτησίας.
Άρθρο Πρώτον της Α’ Εθνικής Συνελεύσεως των Ελλήνων,
Επίδαυρος 1η Ιανουαρίου 1882

Όπως έγινε γνωστό πολύ πρόσφατα το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) από 26 Απριλίου 2017 έως 15 Μαΐου 2017 ανακοίνωσε ότι βάζει προς διαβούλευση προτάσεις για τα νέα προγράμματα σπουδών στο μάθημα της Ιστορίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση. (Το συγκεκριμένο μάθημα έχει μπει στο στόχαστρο της Νέας Τάξης εδώ και χρόνια όπως και τα θρησκευτικά). Ο υπουργός Παιδείας(;) λοιπόν ανέθεσε τις επαφές και συζητήσεις σε μέλη ομάδος εργασίας συμβούλων του Ι.Ε.Π. (Γιάννης κερνά και Γιάννης πίνει). Οι αλλαγές προβλέπονται σημαντικές και χαρακτηριστικές των ιδεοληψιών της νεοταξίτικης αριστεράς αν φυσικά περάσουν. Στην Α’ Λυκείου π.χ. αναπροσανατολίζεται, σχεδόν εντελώς η διδασκαλία με αφετηρία ενδιαφέροντος το έτος 1880 και έως σήμερα. Στην Γ’ Δημοτικού η-έως τώρα-διδασκαλία της ελληνικής μυθολογίας θα επιδιωχθεί να «συνδεθεί» με τις μυθολογίες «άλλων λαών» και με αποδέσμευση από τις «…πολιτικές, στρατιωτικές και πολιτισμικές διαδικασίες των αρχαίων κοινωνιών».
Για την Δ’ Δημοτικού ενώ σήμερα διδάσκεται η αρχαία ελληνική ιστορία από την κυκλαδική/μυκηναϊκή εποχή ως την επικράτηση της Ρώμης προτείνουν να διδάσκεται «η οικογενειακή, προφορική, και τοπική ιστορία και στοιχεία ανάλογης θεματικής». Για την  Ε’ Δημοτικού ενώ μέχρι σήμερα διδάσκεται η περίοδος της Ρωμαιοκρατίας έως την Άλωση της Κωνσταντινουπόλεως να διδάσκεται η ιστορική εξέλιξη από την Προϊστορία έως την επικράτηση των Οθωμανών. Για την ΣΤ’ Δημοτικού ενώ μέχρι σήμερα εξετάζεται η περίοδος Αναγέννηση, Δάσκαλοι του Γένους, Επανάσταση του 1821 και τα ενδιάμεσα σημαντικά να δοθεί βάρος «στις σημαντικές τεχνολογικές, κοινωνικές και πολιτισμικές αλλαγές από τον 15ο αιώνα και μετά».
Ας τα κάνουμε λοιπόν «λιανά»… Στην Α’ Λυκείου θα παραμεριστούν τα κεφάλαια Προϊστορικοί Πολιτισμοί έως την εποχή του Ιουστινιανού και θα πέσει το βάρος από το 1880 και μετά οπότε-το πιθανότερο-μαρξιστική ιστορία και άνοδος του καπιταλισμού.
Στην Γ’ Δημοτικού υποβαθμίζονται Τιτανομαχία, Ολύμπιοι, Προμηθέας, Ηρακλής, Θησέας, Αργοναύτες, Τρωικά (κοντολογίς) οπότε, καθόλου παράξενο στους μύθους «άλλων λαών» να διδάσκουν και τον μύθο του Τουργούλ και των γκρίζων λύκων που μας φέραν «πεσκέσι» από τις στέπες του Τουράν τους Σελτζούκους εγκληματίες.
Στην Δ’ Δημοτικού θα περιορισθούν ή θα αφαιρεθούν μεταξύ άλλων, Αθηναϊκή Δημοκρατία, Πολίτευμα Σπάρτης, Περσικοί Πόλεμοι, Αιώνας Περικλέους, πολλά άλλα και φυσικά ο Μέγας Αλέξανδρος. Στην θέση τους θα μπουν οι νεφελώδεις «προφορικές και οικογενειακές ιστορήσεις». Στην Ε’ Δημοτικού υποβαθμίζονται Ρώμη, Βυζάντιο, Άλωση και προτείνεται εστίαση και βάρος «στις κοινωνικές και πολιτισμικές αλλαγές και όχι σε πρόσωπα και γεγονότα». Στην ΣΤ’ Δημοτικού τέλος όπου ξεκάθαρος στόχος είναι η υποβάθμιση του 1821 θα «ταΐσουν» τα δωδεκάχρονα παιδάκια με τις κατά την γνώμη τους «σημαντικές πολιτισμικές και άλλες αλλαγές…» και επίσης μακριά πάλι «από πρόσωπα και γεγονότα».

Ένα σιαμαίο τέρας
Όποιος έχει στοιχειώδεις γνώσεις και ευαισθησίες πάνω στην Ιστορία (μας) καταλαβαίνει το τι έρχεται. Διεθνιστική πλύση εγκεφάλου, υποβάθμιση ιστορικών διδαγμάτων, αποχρωματισμός κάθε πατριωτικής μνήμης, αφελληνισμός από μικρή ηλικία. Ο Μαρξισμός και ο Καπιταλισμός οι δύο απάνθρωπες θεωρίες που είναι υπεύθυνες για την παρούσα κατάσταση-αφού- αυτές καθόρισαν την τύχη του σημερινού κόσμου κυβερνώντας ή καθορίζοντας σχεδόν τα πάντα από το 1880 και μετά είναι ιδεολογήματα που ευθύνονται το μεν πρώτο με τον φόνο, την ταπείνωση και την δυστυχία εκατομμυρίων υπηκόων του-εκούσιων και ακούσιων-το δε δεύτερο με την απάνθρωπη επιβράβευση του ιλιγγιώδους πλουτισμού των ελαχίστων σε βάρος των πλείστων, με τα πρότυπα της παρακμής, τις κάθε είδους διαστροφές, της εξαθλίωσης και της ανέχειας που μας περικυκλώνουν.
Τα δύο αυτά ιδεολογήματα δεν ήταν απλώς ένα εγκληματικό δίδυμο που εξεβράσθει από την μήτρα του υλισμού αλλά κάτι πιο τρομερό. Ένα σιαμαίο έκτρωμα, μία τερατογένεση που αλληλοσυμπληρωνόταν με πολλά κοινά μέλη. Κι’ όταν το μαρξιστικό μέρος μη οξυγονωμένο πλέον απεβίωσε εγκεφαλικά άφησε το άλλο μισό να σέρνει με μεγαλύτερη λύσσα τις αλυσίδες που μαστιγώνουν και περιτυλίγουν κάθε εθνική, αληθινή και φυσιολογική αξία. Όμως κι’ αυτό θα τελευτήσει τον βίο του. Τα χτυπήματα που δέχεται από ήδη αφυπνισμένα έθνη είναι πιο ηχηρά από τις αξίνες που άνοιγαν το τάφο κάθε αξίας (μας) τόσα χρόνια.
Τα πρόσωπα και τα γεγονότα
Αυτά που θέλουν λοιπόν να αποχρωματίσουν οι νεοταξίτες υπηρέτες και δούλοι της σημερινής εποχής των τεράτων είναι ο πολιτισμός μας, οι καταβολές μας, η κληρονομιά μας, οι προπάτορές μας, ο αξιακός μας κώδικας. Οι αρχαίοι Θεοί μας, ο Θείος Αχιλλέας, ο τραγικός Έκτορας, ο ηρωικός Λεωνίδας, ο Περικλής, ο Μέγας Αλέξανδρος, ο μαρτυρικός Παλαιολόγος, ο Διάκος, ο γέρος του Μωρηά, ο Παπαφλέσσας και χιλιάδες άλλοι.
Τα πρόσωπα. Αυτά που θέλουν να ρίξουν στην λήθη ή να διαστρέψουν είναι η θρησκευτική και η μεταφυσική μας πίστη στο Θείο γι’ αυτό και η ιστορική προμετωπίδα του άρθρου πάντα, θα τους καταντά εκμανείς, οι Περσικοί Πόλεμοι που σταμάτησαν τους βαρβάρους, ο Μαραθώνας, η Σαλαμίνα, ο Γρανικός, τα Γαυγάμηλα, τα Νικητήρια της Αυτοκρατορίας μας που είχε τον Δικέφαλο και τον Σταυρό η Πύλη του Ρωμανού, τα Δερβενάκια, το Μανιάκι, το Μπιζάνι, το Κάλε Γκρότο. Ο Σαγγάριος, η Πίνδος, η Τρεμπεσίνα, τα Οχυρά μας, το Ρίμινι, το Μακρυγιάννη, το Θησείο, η Μουργκάνα, ο Γράμμος, το θυσιαστήριο της Κύπρου.
Τα γεγονότα. Ιδού λοιπόν πεδίον δόξης λαμπρόν για κάθε πατριώτη και πατριώτισσα. Ότι ψέμα γράψουν θα το αποκαλύψουμε. Ότι αναλήθεια ψελλίσουν θα τους την τρίψουμε κατά πρόσωπον.
Ότι διαστρεβλώσουν θα το αναδείξουμε, ότι γκριζάρουν θα το επαναχρωματίσουμε με τους χρωστήρες της εθνικής μας  μνήμης και ότι παραλείψουν θα το φέρνουμε με κάθε τρόπο στο επίκεντρο. Και να τα αλλάξουν τα βιβλία θα (τους) τα απαξιώσουμε όχι με λίβελους αλλά με επιστημονική τεκμηρίωση. Και μία ημέρα θα τα αποσύρουν όπως απέσυραν προ ολίγων ετών το κατάπτυστο σύγγραμμα της ΣΤ’ Δημοτικού. Διάλεξαν την ιστορία για να αναμετρηθούμε. Κακό της κεφαλής τους που λέει και η παροιμία. Μάχες κερδίσανε μα τον πόλεμο στα πεδία ειδικά της ιστορίας (μας) θα τον χάσουν ακόμη μία φορά..

ΠΗΓΗ