Βραβείο καινοτομίας στην κατηγορία «Μόδα» έλαβε η εταιρεία Marina Raphael στα 5α επιχειρηματικά βραβεία, Θαλής ο Μιλήσιος την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2023, αποδεικνύοντας γιατί αποτελεί μία από τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου που έχουν διακριθεί στο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον.
Ο θεσμός των Επιχειρηματικών Βραβείων «Θαλής ο Μιλήσιος», αποτελεί μια πρωτοβουλία της Palladian Communication Specialists και της GK Media Publishing και από το ξεκίνημά του το 2019, εστιάζει στην αριστεία, στην καινοτομία και στη διορατικότητα στον κόσμο των επιχειρήσεων και αποσκοπεί να τιμήσει εκείνα τα άτομα και τους οργανισμούς που φέρνουν ουσιαστική αλλαγή στο επιχειρηματικό τοπίο με το όραμα και τα επιτεύγματά τους. Σημειώνεται ότι σε παλιότερες διοργανώσεις έχουν βραβευθεί, ανάμεσα σε άλλους, και η Μαριάννα Βαρδινογιάννη, η Γιάννα Αγγελοπούλου και η Μαίρη Κατράντζου.
Η φετινή διοργάνωση εστιάζει στην «Καινοτομία» και επιβραβεύει τις εταιρείες, οι οποίες αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο τους, ενισχύοντας την τεχνολογική πρόοδο και τον μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας.
Στον ευχαριστήριο λόγο της η Μαρίνα Ραφαήλ, ιδρύτρια και δημιουργική διευθύντρια του ομώνυμου brand και γόνος της γνωστής οικογένειας Swarovski, υπογράμμισε πόσο μεγάλη τιμή αποτελεί η διάκριση της στα βραβεία αυτά, καθώς η προώθηση της ελληνικής επιχειρηματικότητας μέσα από την εταιρεία της αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους στόχους που θέτει.
Η εταιρεία Marina Raphael, παρότι νεοσύστατη, αναδεικνύει με το καθημερινό έργο της, ότι η καινοτομία στον χώρο της μόδας είναι πολυπίπεδη.
Αρχικά η επιτυχία της βασίζεται σε μεγάλο ποσοστό στην ευφυή χρήση και διαχείριση των πρώτων υλών, καθώς και στην ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών σε κλασσικές τεχνικές και υλικά. Με την πρόσφατη συνεργασία της με τον διεθνή οίκο κοσμημάτων, Swarovski, συνέβαλε στην κατασκευή ενός από τα μεγαλύτερα κρύσταλλα (flatback) στην ιστορία της εταιρείας, παρουσιάζοντας τo ως κομμάτι της νέας συλλογής τσαντών για την Swarovski. Η συνεργασία συνεχίζεται με την νεαρή σχεδιάστρια να πρωτοπορεί κατασκευάζοντας ένα νέο υλικό αποτελούμενο από περισσεύματα κρυστάλλων και καταργημένους κωδικούς.
Ωστόσο κάθε σεζόν η Marina Raphael επιδιώκει να επεκτείνει το εύρος δράσης του brand και στον τομέα του marketing, αναζητώντας πρωτοπόρες ιδέες για την παρουσίαση της κάθε σεζόν. Εργαλεία όπως τα ψηφιακά γραφικά (CGI) και η τεχνητή νοημοσύνη (AI), ανοίγουν έναν νέο κόσμο δυνατοτήτων και αισθητικής που ξεπερνά τα προκαθορισμένα και ενισχύουν την βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας και περιορίζουν το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, καθώς μειώνουν τις υλικοτεχνικές ανάγκες κάθε καμπάνιας. Η πιο πρόσφατη συνεργασία με την Ευγενία Νιάρχου, την έκανε μια από τις πρώτες ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται με επιτυχία στον ψηφιακό κόσμο, καθώς εισήγαγαν τα προϊόντα της συλλογής στον κυβερνοχώρο με την μορφή μη ανταλλάξιμων διακριτών (NFT).
Η Μαρίνα Ραφαήλ, έχει καταφέρει στα μόλις 5 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας Marina Raphael, να χτίσει μία ραγδαίως ανερχόμενη εταιρεία πολυτελών αξεσουάρ μόδας, σε παγκόσμιο επίπεδο. Το 2018, σπουδάζοντας παράλληλα Business Management στο Kings College, αποφάσισε να ασχοληθεί με τη μόδα, ιδρύοντας ένα brand που, πέρα από το να δημιουργεί προϊόντα υψηλότατης ποιότητας, έχει έντονο κοινωνικό προφίλ, επικοινωνώντας πολλά και σημαντικά κοινωνικά μηνύματα.