Συνάντηση με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Σούπερ Μάρκετ είχε ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, με επίκεντρο το θέμα των προσφορών στα σούπερ μάρκετ και ειδικά αυτών που είναι παραπλανητικές και εξαπατούν τους καταναλωτές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα από τα μέτρα που εξετάζει η κυβέρνηση και είναι πολύ πιο πιθανό να εφαρμοστεί είναι αυτό που ισχύει για τις εκπτώσεις και στην υπόλοιπη αγορά. Δηλαδή, η προσφορά που θα κάνει το σούπερ μάρκετ στα προϊόντα θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τη χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 30 ημερών.
Ένα ακόμα πιθανό μέτρο είναι να μπει πλαφόν στο ποσοστό της έκπτωσης στα επίπεδα του 10%-15%, ώστε να μειωθεί η απόκλιση μεταξύ της πραγματικής και της πλασματικής τιμής. Το μέτρο αυτό, αν και εφόσον ισχύσει, θα εφαρμοστεί σε μια σειρά προϊόντων όπως απορρυπαντικά, είδη προσωπικής υγιεινής, χαρτικά, αναψυκτικά, άλευρα και γαλακτοκομικά προϊόντα.
Σε ότι αφορά στις προσφορές 1+1, σύμφωνα με πληροφορίες θα υπάρξει μια αγορανομική διάταξη που θα ελέγχει ποια προϊόντα μπορούν να πωληθούν στο πλαίσιο προσφοράς του είδους. Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης, υπάρχουν προϊόντα όπως για παράδειγμα τα αφρόλουτρα, τα οποία πωλούνται τα δύο στα 7,5 ευρώ, ενώ το ένα μεμονωμένο πωλείται στα 3,25 ευρώ. Έτσι θα ελέγχεται αν η τιμή αυτή, η χαμηλότερη τιμή, υπάρχει το προηγούμενο διάστημα στο ράφι, αλλιώς τα σούπερ μάρκετ δεν θα μπορούν να προχωρούν σε προσφορές 1+1.