Η μπύρα Heineken κυκλοφόρησε την διαφήμιση “Worlds Apart”, που περιέχει ένα ξεκάθαρο πολιτικό μήνυμα. Η καμπάνια της εταιρίας προωθεί “έναν κόσμο χωρίς σύνορα ή εμπόδια”.
Στα πράσινα κουτάκια της Heineken έχει προστεθεί ένα κείμενο που λέει, “Εις υγείαν ενός ανοιχτού κόσμου. Ενός κόσμου χωρίς σύνορα ή εμπόδια. Στην πεποίθηση ότι υπάρχουν περισσότερα που μας ενώνουν από όσα μας χωρίζουν. Για να βρείτε κοινό έδαφος τσουγκρίστε ένα μπουκάλι με το άτομο δίπλα σας. Επειδή ένας ξένος είναι απλώς ένας φίλος με τον οποίον απλώς δεν ήπιες μια κρύα Heineken ακόμα. Ανοίξτε τον κόσμο σας”.
Στο διαφημιστικό της προωθεί τον “διάλογο” μεταξύ ανθρώπων με αντίθετες γνώμες, για καλύτερη κατανόηση αλλά οι έχοντες «συντηρητικές» απόψεις για να γίνουν «φίλοι» πρέπει πρώτα να μετανιώσουν και να αποκηρύξουν τις απόψεις τους.
Στην διαφήμιση βλέπουμε τρία ζευγάρια ανθρώπων που δεν γνωρίζονται να συμμετέχουν σε κάποιου είδους «πείραμα». Το κύριο χαρακτηριστικό τους είναι ότι έχουν αντίθετες απόψεις. Τα θέματα στα οποία διαφωνούν τα τρία ζευγάρια είναι τα εξής: Φεμινισμός. Κλιματική αλλαγή. Τρανσεξουαλισμός και «ταυτότητα φύλου».
Το πρώτο ζευγάρι είναι ένας λευκός καραφλός άντρας που αυτοπροσδριορίζεται ότι ανήκει στη «Νέα Δεξιά» και είναι κατά του φεμινισμού και μία μαύρη που δηλώνει αριστερή και είναι φανατική φεμινίστρια . Το άλλο είναι δύο άντρες, όπου ο ένας δεν πιστεύει στην κλιματική αλλαγή και ο άλλος όχι μόνο πιστεύει, αλλά και θεωρεί ότι δεν κάνουμε πολλά για αυτήν. Στο τρίτο εμφανίζεται μία “τρανς” που μιλάει για τους “τρανς” που πρέπει να έχουν φωνή και ένας άντρας. Το «πείραμα» τελειώνει με την παραδοχή των «συντηρητικών» ότι οι αριστεροί είναι «καλοί»…
Αυτό είναι το πρώτο βίντεο μιας σειράς που θα κυκλοφορήσει σε συνεργασία με την Human Library, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που έχει στόχο να «καταπολεμήσει τις προκαταλήψεις, τον ρατσισμό, τις προκαταλήψεις, τις διακρίσεις και το κοινωνικό στίγμα» και να «ενισχύσει την προώθηση της ποικιλομορφίας»….