Την αισιοδοξία της για τη νέα τουριστική χρονιά εξέφρασε σε συνέντευξή της στον ΣΚΑΪ η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, επισημαίνοντας ότι πλέον η Ελλάδα είναι ένας ελκυστικός προορισμός. Χωρίς να αναφερθεί σε συγκεκριμένα νούμερα, η κυρία Κεφαλογιάννη επεσήμανε ότι το υπουργείο Τουρισμού στοχεύει -μεταξύ άλλων- στη δυναμική προώθηση της Ελλάδας στις αγορές του εξωτερικού κάνοντας χρήση και νέων μέσων, όπως το Tik-Tok κ.λπ.
Μιλώντας για το 2023, υπενθύμισε ότι πέτυχε ρεκόρ αφίξεων και εσόδων ξεπερνώντας τα νούμερα του 2019, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη συνεισφορά του τουρισμού στην ελληνική οικονομία.
Σύμφωνα με την υπουργό, το 2024 το υπουργείο Τουρισμού θα «τρέξει» δράσεις που θα κάνουν πράξη το όραμα της βιωσιμότητας, το μέτρο και την ισορροπία σε κάθε βήμα. Με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν η κυρία Κεφαλογιάννη στάθηκε στον εμπλουτισμό του τουριστικού χαρτοφυλακίου με νέα προιόντα, όπως η ανάδειξη του θαλάσσιου τουρισμού, (καταδυτικά πάρκα, μαρίνες κ.λπ.), αλλά και των εναλλακτικών μορφών τουρισμού (περιπατητικός, χιονοδρομία κ.λπ.).
Αυτή την περίοδο του αρμόδιο υπουργείο κάνει αγώνα δρόμου ώστε να μη χαθεί ούτε ένα ευρώ από τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης. Μάλιστα, η υπουργός ανακοίνωσε ότι θα δοθεί μικρή παράταση για την κατάθεση των προτάσεων που αφορούν την αξιοποίηση των μαρίνων, που λήγει σήμερα.
Όπως επεσήμανε η υπουργός Τουρισμού, σε κάθε περίπτωση, το 2025 είναι καταληκτική ημερομηνία για τις προτάσεις που αφορούν το Ταμείο Ανάκαμψης και το πλέον παραγωγικό υπουργείο θέλει να τρέξει την αναβάθμιση των τουριστικών υποδομών. Τέλος, το 2024 αναμένεται να είναι και χρονιά αναβάθμισης της τουριστικής εκπαίδευσης, καθώς -όπως τόνισε η κυρία Κεφαλογιάννη- είναι ένα από τα μεγάλα στοιχήματα του υπουργείου.