Την εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας και στα δύο ρεύματα έκλεισαν αγρότες από μπλόκο στην Αταλάντη, ενόσω οι αντιδράσεις τους συνεχίζονται στα μπλόκα της Θεσσαλίας και των άλλων περιοχών, όπως της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής.
Συγκεκριμένα, δεκάδες άτομα με 50 τρακτέρ έκλεισαν τον δρόμο, συνεχίζοντας τις διαμαρτυρίες τους για τη στάση της κυβέρνησης απέναντι στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Λόγω της κινητοποίησης, η κυκλοφορία των οχημάτων στο σημείο της Αταλάντης, γίνεται από παρακαμπτήριες οδούς.
Νωρίτερα, σε ολιγόλεπτο αποκλεισμό της εθνικής οδού Λάρισας – Κοζάνης στο ύψος της διασταύρωσης με Δένδρα προχώρησαν αγρότες από τα Δένδρα και Πλατανούλια του Δήμου Τυρνάβου για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Μια πρώτη νίκη στον αγώνα των αγροτών αποτελεί το γεγονός ότι η κυβέρνηση αναγνώρισε τα προβλήματά τους.
Ο πρόεδρος της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Λάρισας, Ρίζος Μαρούδας, σημείωσε πως αποτελεί κατάκτηση του αγώνα η αναγνώριση του προβλήματος από την κυβέρνηση, κατάκτηση των μπλόκων και της μαζικής συμμετοχής.
«Το επόμενο βήμα, είναι ο πανελλαδικός συντονισμός της δράσης μας. Αν πάρουμε κάτι, θα το πάρουμε όλοι μαζί. Αν κερδίσουμε, θα κερδίσουμε συντονισμένοι και ενωμένοι με όλη την Ελλάδα», ανέφερε.
«Όλος ο κόσμος είναι ανάστατος και το ζήτημα της ακρίβειας μας τσακίζει όλους και ειδικά τους αγρότες» λένε οι ίδιοι
Αγρότες από το μπλόκο της Βόνιτσας που συναντήθηκαν σήμερα με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, μετά την παρουσία του στα εγκαίνια του οδικού άξονα Ακτίου-Αμβρακία, του ζήτησαν να αναπτύξει το σχέδιό του για τον πρωτογενή τομέα.
Ο αγρότης που συνομίλησε μαζί του ανέφερε ότι «όλος ο κόσμος είναι ανάστατος και το ζήτημα της ακρίβειας μας τσακίζει όλους και ειδικά τους αγρότες».
«Δίνουμε αγώνα επιβίωσης, η χώρα χωρίς πρωτογενή τομέα δεν θα λέγεται χώρα» ανέφερε Κυριάκο Μητσοτάκη.
Ζήτησε άμεσα η κυβέρνηση να πάρει μέτρα στήριξης του πρωτογενή τομέα, παραθέτοντας στον πρωθυπουργό τα αιτήματα των αγροτών, όπως να οριστούν κατώτατες τιμές στα προϊόντα, να αλλάξει ο κανονισμός του ΕΛΓΑ, να μειωθεί το κόστος παραγωγής και να δημιουργηθούν έργα υποδομής στην ύπαιθρο.
Παράλληλα ζήτησε να κάνει γνωστό ο πρωθυπουργός το σχέδιό του ώστε να κάνουν και οι ίδιοι το «κουμάντο τους».
Διαφορετικά, όπως τόνισε χαρακτηριστικά, «να γίνουμε γκαρσόνια ή να πάμε στη Γερμανία».