Εκ νέου εφιστά την προσοχή των πολιτών η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ όταν λαμβάνουν ύποπτα μηνύματα ή τηλεφωνήματα. Συγκεκριμένα, τους καλεί να μην επιλέγουν τους προτεινόμενους συνδέσμους (links), να μην καταχωρίζουν και να μην στέλνουν προσωπικά δεδομένα και στοιχεία, όπως κωδικοί πρόσβασης, αριθμοί καρτών και να μην κάνουν καμία σχετική συναλλαγή, καθότι σε καμία περίπτωση αυτή η επικοινωνία δεν είναι αληθινή και δεν προέρχεται από τον e-ΕΦΚΑ.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ασφαλισμένος που ανήκει στο ΓΛΚ Καρλοβασίου δέχθηκε τηλεφωνική κλήση και, με πρόσχημα συνταξιοδοτική υπόθεσή του επιτήδειος, προσποιούμενος υπάλληλο του ΕΦΚΑ Σάμου που δήθεν ανέλαβε την υπόθεσή του, επιχείρησε να τον εξαπατήσει. Συγκεκριμένα, προκειμένου να διεκπεραιωθεί η υπόθεσή του, τον κάλεσε να καταθέσει χρηματικό ποσό, ύψους 6.000 ευρώ, σε υποδεικνυόμενο τραπεζικό λογαριασμό, καθώς το ανωτέρω ποσό αποτελούσε τον αναλογούντα φόρο αναδρομικών ποσών συντάξεων. Από τη στιγμή που ο ασφαλισμένος ζήτησε περαιτέρω διευκρινίσεις, η κλήση τερματίστηκε.

Επισημαίνεται ότι η πρόσβαση στον e-ΕΦΚΑ θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνον, μέσω του επίσημου ιστότοπου (www.efka.gov.gr) ή μέσω της επίσημης εφαρμογής στο κινητό και, σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει να πραγματοποιείται, μέσω συνδέσμων από κάποιο SMS μήνυμα ή e-mail που έλαβε ο ασφαλισμένος.