Στην εποχή των μεγάλων αλλαγών παγκόσμια, η Ελλάδα μένει πιστή στη Νέα Τάξη.

Με την υπόλοιπη Ευρώπη συστρατεύεται η Ελλάδα, προωθώντας την συνεργασία με το Πεκίνο για την τελειοποίηση του λεγόμενου “νέου δρόμου του μεταξιού”.

Το τελευταίο διάστημα αποτελεί κοινό μυστικό η στενότερη συνεργασία και το άνοιγμα της Ευρώπης προς την Κίνα, η οποία έχει μετατραπεί σε κράτος-υποχείριο της Νέας Τάξης.

Τρανό παράδειγμα αποτελεί η υπογραφή της Συμφωνίας του Παρισιού για το κλίμα από το Πεκίνο, την ώρα που Ρωσία και ΗΠΑ προτίμησαν να απέχουν από το “παγκόσμιο πράσινο μνημόνιο”.

Ως απόρροια όλων των παραπάνω, μιας και η Ελλάδα κλήθηκε να διαλέξει, υπογράφηκαν μία σειρά από μνημόνια συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών (Κίνας και Ελλάδας), που αφορούν ένα συγκροτημένο 3ετές πρόγραμμα δράσης για τους σιδηρόδρομους, τα λιμάνια και τα αεροδρόμια.

Αυτό θα καθιστά την Ελλάδα ως τον πρώτο μεγάλο κόμβο στον “νέο δρόμο του μεταξιού”, μία τεράστια δίοδο ανάμεσα στην Ευρώπη και την Κίνα.

Πάνω σε αυτό το μνημόνιο συνεργασίας αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στέργιος Πιτσιόρλας, που εκπροσώπησε την ελληνική πλευρά:

Βέβαια , απλώς μια δήλωση προθέσεων δεν φέρνει συμβάσεις ή συγκεκριμένες δεσμεύσεις. Ωστόσο, πρόκειται για επενδύσεις στις μεταφορές, την ενέργεια και τις τηλεπικοινωνίες, των οποίων η επιτυχής εφαρμογή θα μπορούσε να οδηγήσει σε επενδύσεις ύψους δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι λιμένες, τα αεροδρόμια, καθώς και οι διασυνδέσεις τηλεπικοινωνιακών και ενεργειακών δικτύων , μαζί με τις επενδύσεις σε σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που χρησιμοποιούν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας”.

Μέσα σε όλες αυτές τις σαρωτικές αλλαγές, η χώρα μας μένει αγκιστρωμένη στη Νέα Τάξη, αρνούμενη πεισματικά να ακολουθήσει άλλον δρόμο.

 

 

ΠΗΓΗ