Είμαστε συνηθισμένοι να βλέπουμε τους επικεφαλής των μεγάλων θρησκειών να μιλάνε συνεχώς δημόσια ότι οι θρησκείες πρέπει να συμβάλουν στην «συμφιλίωση» των ανθρώπων και να προωθούν την «ειρήνη» στον κόσμο και να καταδικάζουν την «βία» (αόριστα) και γενικά να προβαίνουν σε γλυκανάλατες γενικολογίες. Ειδικά οι εκπρόσωποι των χριστιανικών εκκλησιών αδυνατούν (;) να καταγγείλουν την αυξανόμενη χριστιανοφοβία, ακόμα και τις συνεχείς σφαγές των χριστιανών από τους μωαμεθανούς.
Ενώ, ούτε αυτό τολμούν να κάνουν, φανταστείτε να έβγαινε ένας προκαθήμενος χριστιανικής εκκλησίας και να ζητούσε την δολοφονία όσων σκότωσαν χριστιανούς. Όταν για κάποιες διαμαρτυρίες για τον αριθμό των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών που εισβάλουν στις ευρωπαϊκές χώρες, στις οποίες τυχαίνει να προβεί κάποιος ιεράρχης, ακούγεται η μόνιμη κατηγορία περί «μίσους» και «έλλειψης χριστιανικής αγάπης», φανταστείτε τι θα ακουγόταν αν ζητούσε αυτό που άφοβα ζήτησε ο Αρχιραβίνος του Ισραήλ.
Αλλά φαίνεται ότι δεν είναι όλοι ίσοι σε αυτόν τον υπέροχο προοδευτικό κόσμο της «ισότητας».
Από τους Times of Israel:
Ο σεφαραδίτης αρχιραβίνος Yitzhak Yosef (Γιτζάκ Γιόσεφ) δήλωσε στους οπαδούς του το Σάββατο ότι ο τρομοκράτης που δολοφόνησε τρία μέλη μιας ισραηλινής οικογένειας την Παρασκευή το βράδυ θα έπρεπε να είχε σκοτωθεί.
Μιλώντας στην εβδομαδιαία ομιλία του, ο Γιόζεφ μίλησε για τον 19χρονο Omar al-Abed, τον τρομοκράτη που τραυματίστηκε μετά από δολοφονία τριών μελών μιας οικογένειας. «Κρίμα που δεν σκότωσαν αυτόν τον τρομοκράτη. Θα έπρεπε να τον είχαν σκοτώσει», είπε ο Yosef.
Ο Elad Salomon, ένα από τα θύματα της τρομοκρατικής επίθεσης |
…
«Κάθε άραβας τρομοκράτης που σκοτώνει δεν πρέπει να φεύγει ζωντανός», δήλωσε ο Γιόζεφ. «Αν ξέρετε ότι ήρθε για να επιτεθεί στον εβραϊκό λαό, πρέπει να τον σκοτώσετε. Όχι μόνο να τον τραυματίζετε, πρέπει να τον σκοτώσετε».
Παρόμοιες παρατηρήσεις έκανε ο Yosef το 2016, οι οποίες περιείχαν μια ενδιαφέρουσα αποκάλυψη.
«Εάν ο τρομοκράτης ξέρει ότι αν έρθει σε σας με ένα μαχαίρι δεν θα φύγει από εκεί ζωντανός, θα αποτραπεί να το κάνει. Επομένως είναι μια μιτζβά (εντολή) να τον σκοτώσουμε».
…
«Αν δεν έχει πια μαχαίρι, θα πρέπει να του δοθεί μια ποινή ισόβιας κάθειρξης … μέχρι να έρθει ο Μεσσίας και να μας πει ποιος είναι ο Αμαλήκ (η βιβλική φυλή που οι Ιουδαίοι έχουν κληθεί να εκμηδενίσουν) και μόνο τότε θα μπορούμε να τους σκοτώσουμε».
Οι Εβραίοι πιστεύουν ότι οι “Αμαλήκίτες” είναι οι κληρονομικοί εχθροί τους. Αλλά δεν είναι σίγουροι ποιοι είναι οι Αμαληκίτες. Μόλις εμφανιστεί ο Μεσσίας και τους το πει, οι Εβραίοι θα διαπράξουν γενοκτονία εναντίον τους, καθώς πιστεύουν ότι τους έχει δοθεί εντολή.
Εδώ είναι το σχετικό χωρίο από το Δευτερονόμιο (25:17-19).
«Να θυμάσαι τι έκανε σε σένα ο Αμαλήκ στον δρόμο, αφού βγήκατε από την Αίγυπτο· με ποιον τρόπο αντιστάθηκε σε σένα στον δρόμο, και απέκοψε τους τελευταίους σου, όλους τους αδύνατους, που ήσαν πίσω σου, ενώ ήσουν αποκαμωμένος και κουρασμένος· και δεν φοβήθηκε τον Θεό. Γι’ αυτό, αφού ο Κύριος ο Θεός σου έδωσε σε σένα ανάπαυση από όλους τους εχθρούς σου, ολόγυρα, στη γη που ο Κύριος ο Θεός σου δίνει σε σένα ως κληρονομιά για να την κληρονομήσεις, τότε θα εξαλείψεις τη μνήμη τού Αμαλήκ κάτω από τον ουρανό· δεν θα λησμονήσεις».
Ο μεσαιωνικός Ιουδαίος “σοφός” Μαϊμωνίδης, που συνήθως παρουσιάζεται σε πολυπολιτισμική προπαγάνδα ως απόστολος ανοχής και “coexistence” (συνύπαρξης των θρησκειών), δήλωσε ότι οι απόγονοι των Αμαληκίτων θα πρέπει να εξοντωθούν τελείως.
Αυτό δείχνει για άλλη μια φορά πόσο μεγάλη είναι η ιδέα της συλλογικής, κληρονομικής ενοχής, στους Ιουδαίους. Βλέπουμε Εβραίους δημοσιογράφους να ζητούν να αναγνωριστεί η ενοχή κάθε ευρωπαϊκού κράτους («η Γαλλία είναι ένοχη!» – Macron), και βλέπουμε πως αυτή η έννοια εξακολουθεί να κυριαρχεί ακόμα και σήμερα στην εβραϊκή σκέψη.
ΚΟ / Πηγή