ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ, ΣΤΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ
Μια άλλη ανάγνωση της έκβασης του φετινού εορτασμού του Αγίου Γερασίμου στην Κεφαλονιά

Το παρόν άρθρο έχει συνταχθεί από ορθόδοξους λαϊκούς που έχουν ήδη κόψει κάθε εκκλησιαστική κοινωνία με τους οικουμενιστές λυκοποιμένες ανά την Ελλάδα, που ασύστολα οδηγούν τα λογικά πρόβατα κατευθείαν στο πυρ το εξώτερον. Για την τεκμηρίωση των όσων αυτό το κείμενο εκφράζει και αποκαλύπτει θα αναφέρονται ενδεικτικά λίγα σχετικά αποσπάσματα από συγγράμματα Αγίων Πατέρων, από το Πηδάλιο και απαραιτήτως από την Αγία Γραφή. Ο σκοπός του άρθρου είναι να συμβάλει στην προσπάθεια τόσων άλλων συνειδητοποιημένων πιστών να καλύπτουν, έστω στο απειροελάχιστο, το τεράστιο κενό που υπάρχει όσων αφορά την κατήχηση, αλλά και στην ενημέρωση του ποιμνίου σε σχέση με τις τρομακτικές μεταλλάξεις που έχουν επιβληθεί στην Εκκλησία και στην κοινωνία μας.

Επειδή το άρθρο είναι άκρως επικριτικό της στάσης των ιερέων και, πολύ περισσότερο, των αρχιερέων απέναντι στην νομιμοποιημένη πλέον, «συνοδικά», από την περσινή, εν Κρήτη, ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ του Κολυμπαρίου, ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ1 και προς αποδόμησην κάθε αιτίας σκανδαλισμού εκ μέρους των αναγνωστών, αναφερόμαστε στα λόγια του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου, για τους λαϊκούς που καταφέρονται εναντίων κληρικών για θέματα Πίστεως, εν καιρώ αιρέσεως:

«Δεν τους κατακρίνω, τους επαινώ, θα ευχόμουν να ήμουν ένας από αυτούς» (Λογ. Β ΕΠΕ, τ.1ος, σελ.177)2

Ο [πολυταξιδεμένος] Άγιος Γεράσιμος «αναζητητής του απολύτου…»3, κατά τον κ. Αναστάσιο Αλβανίας, όπως το εξέφρασε στο οικουμενιστικό κήρυγμα του.

Σε αντιδιαστολή με όσα εξέφρασε στο κήρυγμά του ο κ. Αναστάσιος Αλβανίας, οι καλοπροαίρετοι χριστιανοί δεν μπορούν να έχουν ως κέρδος από την ανάγνωση του βίου του Αγίου Γερασίμου, το ότι έκανε πολλά ταξίδια αναζήτησης προκειμένου να λύσουν το υπαρξιακό πρόβλημα τους!

Εμείς, κύριε Αναστάσιε, καταλαβαίνουμε ότι ευλόγησε ο Θεός να οδηγήσει τα βήματα του Αγίου Γερασίμου, γένους Νοτταρά, εκ Κωνσταντινουπόλεως, στη Κεφαλονιά, για να περιφρουρεί την ορθή χριστιανική Πίστη ενάντια της λαίλαπας των παπικών4 και λατινοφρόνων στα χρόνια της λατινοκρατίας! Αυτό φυσικά δεν το τονίσατε, διότι θα ήταν αντίθετο με τις λατινόφρονες, οικουμενιστικές σας απόψεις.

Η ασάφεια και οι διαστρεβλώσεις που χαρακτηρίζουν το πρόσφατο κήρυγμά του κ. Αναστάσιου εύκολα αποδίδονται, στο ότι έχει συμμετάσχει τον περασμένο Ιούνιο, στην Ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου, έχει υπογράψει τις απαράδεκτες, αιρετικές αποφάσεις της και τις εφαρμόζει στο ακέραιο. Δηλαδή, μεταξύ άλλων, συμπροσεύχεται ασύστολα μετά αιρετικών, όπως προκύπτει και από τις πρόσφατες φωτογραφίες από τον εορτασμό στη Κεφαλονιά όπου παρόν σε όλες τις εκδηλώσεις υπήρχε ο ντόπιος καρδινάλιος, με τις ευλογίες, φυσικά,ΟΛΟΥ του κλήρου και του ευσεβούς μεν, απληροφόρητου δε, λαού.

Ενώ ο 45ος Αποστολικός κανόνας προστάζει τα εξής:
«Επίσκοπος ή πρεσβύτερος, ή διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος, μόνον αφοριζέτω· ει δε επέτρεψεν αυτοίς, ως κληρικοίς ενεργήσαί τι, καθαιρήσθω».

(Αν κάποιος Επίσκοπος, Πρεσβύτερος ή Διάκονος συμπροσευχηθεί με αιρετικούς να αφορίζεται κι αν επέτρεψε αυτούς ως κληρικοί να πράξουν κάτι, ας καθαιρούνται.)

Από τον ένδοξο, Ορθόδοξο παρελθόν, όπου οι ποιμένες φρονούσαν και έπρατταν Χριστιανικά και εν καιρώ αιρέσεων ΟΜΟΛΟΓΟΥΣΑΝ την ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ, σώζεται μια επιστολή του Αγίου Γερμανού Β’ Κωνσταντινουπόλεως (1222-1240),προς τους Κυπρίους:

«Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς όσοι είσθε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας να φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή στους Λατίνους και μήτε σε εκκλησία να συγκεντρώνεστε μαζί τους μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεστε στην Εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ειδ’ άλλως θα υποστείτε την ίδια κόλαση μ’ αυτούς» (Ιωσήφ Βρυεννίου, τα ευρεθέντα έργα, τόμος Β’, Θες/νίκη 1990, P.G.,140, 620Α)

Η παρότρυνση του Αγίου Γερμανού Β’ είναι διαχρονική και τόσο πιο επίκαιρη στα έσχατα χρόνια που διανύουμε. Για αυτά τα χρόνια έχει προφητεύσει εξάλλου και ο Άγιος Λαυρέντιος του Σερνίγκοβ:

Ο ΦΟΒΕΡΟΣ ΚΑΙΡΟΣ (ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ) 

“Λίγο καιρό πριν την βασιλεία τού Αντίχριστου, ακόμη και εκείνες οι Εκκλησίες που έχουν κλείσει θα επισκευαστούν και θα αποκατασταθούν, όχι μόνο εξωτερικά αλλά και στο εσωτερικό τους…

Θα επιχρυσώσουν τούς θόλους των καμπαναριών και των Καθεδρικών ναών, και όταν θα ολοκληρώσουν και τον κύριο ναό, τότε θα έχει έρθει ο καιρός για την ενθρόνιση του Αντίχριστου.

Προσευχηθείτε, ό Θεός να μακραίνει εκείνον τον χρόνο, για να ενθαρρυνθούμε και να στηριχτούμε. Θα είναι μια φοβερή χρονική περίοδος, αυτή πού μάς περιμένει… 

Αυτή, ή αποκατάσταση των Καθεδρικών ναών θα συνεχιστεί μέχρι την στιγμή της στέψης του Αντίχριστου. Θα έχουμε τότε μια πρωτοφανή λαμπρότητα…

Ο πατήρ Λαυρέντιος συνήθιζε να λέει δακρύζοντας:

“Βλέπετε, πόσο πανούργα και ύπουλα προετοιμάζεται όλο αυτό το κακό; Όλοι οι Καθεδρικοί ναοί τότε θα είναι υπερβολικά θαυμάσιοι5, όπως ποτέ πριν τα περασμένα χρόνια, αλλά δεν πρέπει εσείς τότε, να μπαίνετε στους ναούς αυτούς, για την αναίμακτη θυσία τού Ιησού Χριστού.

Προσέξτε και θυμηθείτε !

 
Θα υπάρχουν τότε Εκκλησίες , αλλά οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν πρέπει να παρευρεθούν μέσα σ’ αυτές. 

Όσοι θα μπαίνουν εκεί, θα συναθροίζονται ως πλήρη “Σατανική συναγωγή” (Aποκ. 2.9)

Επαναλαμβάνω για μία ακόμη φορά, προσέξτε, γιατί κανείς δεν πρέπει να παρευρεθεί σ’ εκείνους τούς Καθεδρικούς ναούς. Δεν θα υπάρξει καμία επιείκεια από τον Χριστό, σ’ αυτούς πού θα πάνε τότε, εκεί μέσα…”
O νοών νοείτω, λοιπόν και… αναμένουμε προσευχόμενοι.

Ματθ. 23,14

Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν.

Ματθ. 23,14 

Αλλοίμονό σας, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, διότι με την διεστραμμένην διδασκαλίαν σας, που την παρουσιάζετε ως διδασκαλίαν τάχα του Θεού, κλείετε την βασιλείαν του Θεού εμπρός από τους ανθρώπους. Ετσι, και σεις δεν εισέρχεσθε, αλλά και εκείνους που θέλουν να εισέλθουν δεν τους αφήνετε.

1 Ο οΙκομενισμός = η μεγαλύτερη αίρεση όλων των εποχών, η παναίρεση των εσχάτων χρόνων. Βλέπε αναφορικά: http://www.impantokratoros.gr/oikoumenismos-ioystinospopovits.el.aspx
Εννοείται ότι η σχετική εκκλησιαστική βιβλιογραφία είναι απολύτως εντελεχής και αναμένει την αναζήτηση «όσων πιστών…».

2Εκτενέστερα για το θέμα στο άρθρο του συγγραφέως και θεολόγου Αδαμαντίου Τσακίρογλου http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2016/12/blog-post_248.html

3Στο βίντεο από το λεπτό 1:23 μέχρι το 3:43.
http://www.inkefalonia.gr/koinonia/55062-agios-gerasimos

4Ο Όσιος Ιουστίνος Πόποβιτς συνοψίζει στις σελίδες 141-162, «Θεός και Θεάνθρωπος», Εκ. Αστήρ, Αθήνα: «Εις την ιστορία του ανθρωπίνου γένους τρείς είναι οι πτώσεις: του Αδάμ, του Ιούδα και του Πάπα.»

5«Τι γαρ ωφελήσει άνθρωπον εάν κερδήση τον κόσμον όλον,και ζημιωθή την ψυχήν αυτού;»(Κυριακή Γ’ Νηστειών)

http://www.inkefalonia.gr/to-inkefalonia-proteinei/55051-entyposiakos-stolismos-stin-moni-tou-agiou

http://www.kefaloniapress.gr/2017/08/16/%ce%b7-%ce%bc%ce%b5%ce%b3%ce%ac%ce%bb%ce%b7-%cf%83%ce%ac%ce%bb%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%ae%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%b3%ce%af%ce%bf%cf%85-%ce%b3%ce%b5%cf%81%ce%b1%cf%83/

ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΡΗΤΩΝ