Ἐπιστολὴ ἀποτείχισης τοῦ μοναχοῦ Νεκταρίου ἀπὸ τὸν Αἰτωλίας Κοσμᾶ,
ποὺ γιὰ λόγους σκοπιμότητος, ἀρνεῖται νὰ τοῦ δώσει γραπτὴ ἐπιστολή, στὴν ὁποία νὰ ἐξηγεῖ γιατὶ τὸν διώκει!
ΚΑΙ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ “ΚΥΡΗΝΑΙΟ” ΤΟΥ!
Δίπλα στὸν Ἡγούμενο π. Μάξιμο, ὁ διωκόμενος καὶ ἀποτειχισμένος μοναχὸς Νεκτάριος
«Ζούμε αντιπνευματικές και προδοτικές
ημέρες» (κ. Κοσμάς)
ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ
Στις 12 του μηνός ο επίτροπος Δημήτριος Κ. με δύο λαϊκούς ζήτησε πάλι από τον μοναχό Νεκτάριο να φύγει από τον τόπο της Μετανοίας του (απ’ όπου ο ίδιος ο επίσκοπος κ. Κοσμάς χάρη φιλοξενίας τον τοποθέτησε πριν τρία χρόνια). Στην ειρηνική πρόταση του μοναχού «περιμένω χαρτί του δεσπότη» ο επίτροπος βεβαίωσε πως ο επίσκοπος «χαρτί» δεν δίνει!Στην συνέχεια -παρόντος του λαϊκού Χρήστου Ελευθεριάδη που φιλοξενείται στο χώρο της Αγίας Παρασκευής- ο μοναχός Νεκτάριος ζήτησε από τον επίτροπο να του δώσουν αυτοί «χαρτί» (ενν. η επιτροπή του Ι. Ναού) που να βεβαιώνει γραπτώς αυτά που άκουσαν από το στόμα του ηγουμένου της Ι.Μονής Μυρτιάς Τριχωνίδος π. Ιωσήφ, ότι δηλαδή ο λόγος που ζητά ο δεσπότης την απομάκρυνσή του είναι η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ του και ουδείς άλλος! Φυσικά ο επίτροπος –σε πρώτη φάση– αρνήθηκε!
Ο Μοναχός Νεκτάριος ακόμα περιμένει το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ!
ΠΟΙΟ;
Ο ΝΟΗΜΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΩΧΥΡΩΣΕ «ΣΥΝΟΔΙΚΑ»,
ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΕΙ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟΝ ΤΟΝ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΩΜΟΥ ΧΑΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΤΟΥ!
ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΟΙ ΔΥΟ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ κ. ΚΟΣΜΑ
«Μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ, δὲν θὰ σᾶς ἀκολουθήσω στὸν κατήφορο ποῦ πήρατε καὶ σᾶς δηλώνω ὅτι ἀπὸ σήμερα 17/7/2017 ἀνήμερα τῆς Ἁγίας ΜεγαλομάρτυροςΜαρίνης,
ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΙ ἀπὸ σᾶς
καὶ δὲν θέλω νὰ ἔχω καμμία κοινωνία μαζί σας βάσει τῶν Ἱ. Κανόνων ποὺ ἀναφέρθησαν στὴν α΄ ἐπισυναπτόμενη…»
(Μοναχός Νεκτάριος)
Α’. ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
καὶ
Β’. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ
Μοναχὸς Νεκτάριος
Ἱερὰ Μονὴ Ἁγίας Παρασκευῆς Μάνδρας
(μέλλουσα καὶ εἴθε νὰ γίνει μὲ τὶς εὐχές σας)
Τ.Κ. : 300 08 Θέρμο Αἰτωλοακαρνανίας
……. . τηλ. κιν.: 6975607150
Ἐν Ἱερᾷ Μονῇ τῇ 7ῃ Ἰουνίου 2017
Πρός:
τὸν Σεβασμιώτατον
Μητροπολίτην Αἰτωλίας καὶ Ἀκαρνανίας
π. Κοσμᾶ.
Εἰς Ἱερὰν πόλιν Μεσολογγίου
Α΄ Ἐπιστολή
Σεβασμιώτατε
μὲ ἀγάπη Χριστοῦ καὶ βαθὺ πόνο ψυχῆς, ἀπευθύνω υἱκῶς αὐτὴν τὴν ἐπιστολὴν εἰςτὴν πατρικήν σας καρδίαν. Γνωρίζω Σεβασμιώτατε ὅτι προέρχεσθε ἀπὸ εὐσεβῆ καὶμαρτυρικὴ οἰκογένεια. Ἐπίσης γνωρίζω τὰ ὀρθόδοξα φρονήματά σας, ἀπὸ λόγους ἢπράξεις ὁμολογίας σας, ποὺ κατὰ καιροὺς ἐκάνατε, καὶ ἔχουν δημοσιευθεῖ.
Ἐσχάτως ὅμως συνέβησαν πολὺ δυσάρεστα γεγονότα, τὰ ὁποῖα ἀφοροῦν τὴνὈρθόδοξον πίστη μας.
1) Ἡ ψευδοσύνοδος τοῦ Κολυμπαρίου ἔχει γίνει ἐδῶ καὶ ἕνα ἀκριβῶς ἔτος καὶ οὐδεὶς Ἐπίσκοπος τὴν καταδίκασε δημοσίως ὡς ληστρική, οὔτε καὶ σεῖς παρ’ ὅλο ὅτι ἰδιωτικῶς ὁμολογεῖτε ὅτι ἦταν τέτοια. Μάλιστα καὶ ἐπιτρέψατε νὰ διανεμηθεῖ αὐτὴ ἡ ψευδέστατη ‘‘ἀνακοίνωση πρὸς τὸν λαὸ’’ τῆς Ι.Σ.Ε.Ε. σὲ πολλοὺς Ἱ. Ναοὺς τῆςἹ. Μητροπόλεως, ἡ ὁποία ἀποδέχεται τὴν ψευδοσύνοδο αὐτὴν καὶ μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ κηρύξατε αἵρεση γυμνῇ τῇ κεφαλῇ στὴν Μητρόπολή μας.
2) Ἐφαρμόζονται στὴν πράξη οἱ ἀποφάσεις τῆς ψευδοσυνόδου (ἀλλὰ καὶ ὑπερβαίνονται) ἀφοῦ οἱ οἰκουμενισταὶ ψευδεπίσκοποι, βάζουν στοὺς Ὀρθοδόξους Ἱ. Ναοὺς ὄχι μόνον τοὺς αἱρετικοὺς σὲ συμπροσευχή, ἀλλὰ καὶ τοὺς ἀλλοθρήσκους (βλέπε ἐπισυναπτόμενες φωτογραφίες). Τὸ ποίμνιο δὲν μολύνεται Σεβ/τατε; Ἀφορισμὸς λέγουν οἱ Ἅγιοι Ἀπόστολοι στὸν 45ον Κανόνα γιὰ ὅποιον συμπροσευχηθεῖ μὲ αἱρετικόν, ἀκόμα καὶ μέσα σὲ σπίτι (βλ. Πηδάλιον σελ. 51). Μόνον ἕνας Ἀρχιμανδρίτης τόλμησε, ὁ Ἡγούμενος τῆς Ἱ. Μονῆς Λογγοβάρδας Πάρου καὶ ὑπέβαλλε κανονικὴ μήνυση κατὰ τοῦ αἱρεσιάρχου Βαρθολομαίου πρὶν λίγους μῆνες [σέβομαι τὸν θεσμό, ὄχι ὅμως καὶ τὶς παναιρετικὲς δοξασίες καὶ βλασφημίες τοῦ Πατριάρχη, κατὰ τοῦ Ἁγ. Πνεύματος, τοῦ Χριστοῦ, τῆς Παναγίας καὶ τῶν Ἁγίων της Ἐκκλησίας μας (παραθέττω ὑπόμνημα μὲ φωτογραφίες καὶκείμενο ὅπου ἀπαριθμοῦνται οἱ αἱρετικὲς δοξασίες καὶ πράξεις του)].
3) Ἐσεῖς Σὲβ/τατε δὲν μοῦ εἴπατε πρὶν λίγους μῆνες ὅτι: ‘‘ποτὲ δὲν θὰ συμπροσευχηθῶ μὲ τοὺς παπικοὺς, οὔτε θὰ ἐπιτρέψω νὰ μποῦν στοὺς Ἱ. Ναοὺς τῆς Μητροπόλεως’’; Καὶ πῶς δώσατε εὐλογία στὸν Ἀρχιερατ. Ἐπίτροπον Θέρμου Ἀρχιμ. π. Θεοκλητὸ Ράπτη νὰ μεταβεῖ στὸ Φανάρι, (μετὰ ἀπὸ προσκληση Ἱερομονάχου, ὁ ὁποῖος ἔμελλε νὰ χειροτονηθεῖ ἐπίσκοπος ἐκεῖ), τὴν Κυριακὴν μάλιστα τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ νὰ ἀσπασθεῖ τὸν αἱρεσιάρχη Πατριάρχη, ὁ ὁποῖος ἔχει ὅλα τὰ ἀναθέματα τῆς Ζ΄ Οἰκουμ. Συνόδου ἐπάνω του, ἡ ὁποία ἀπεφάνθη: ‘‘εἰς πάντας τοὺς αἱρετικοὺς ἀνάθεμα.’’; καὶ ‘‘τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει (τοῖς αἱρετικοῖς) ἀνάθεμα’’; Ἐκεῖ, συμπροσευχήθηκε ὁ π. Θεόκλητος ἐντός του Ἱ. Ναοῦ,μὲ τρεῖς αἱρετικοὺς καρδινάλιους κατὰ τὴν διάρκεια τῆς Θ. Λειτουργίας. Ἀνέφερα προηγουμένως τὸν 45ον Κανόνα τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων ποὺ ἐπιτάσσει ἀφορισμό. Σᾶς ὑπενθυμίζω ἐπίσης ὅτι ὁ Β΄ Κανὼν τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Τοπικῆς Συνόδου (ἐχούσης οἰκουμενικὸν κύρος), διατάσσει ὅπως: ‘‘…ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτῳ, ἀκοινώνητος ἔσται’’(Πηδάλιον σελ. 407).
Ἡ ἀπάντηση στὴν ἐρώτησή μου ὅταν ἐπέστρεψε ὁ ἐν λόγῳ ἀπὸ τὸ Φανάρι ἦταν(τοῦ ἀμέσου περιβάλλοντός του, χωρὶς ὅμως νὰ τὸ διαψεύσει ὁ παρών π. Θεόκλητος),ὅτι ‘‘τὸ Πηδάλιο σήμερα δὲν ἐφαρμόζεται’’. Ἄραγε ἀσπάζεσθε καὶ σεῖς αὐτὴν τὴν βλασφημία καὶ αἵρεση; Καὶ πῶς τὸν δικαιολογήσατε τὸν π.Θεόκλητο λεγοντάς μου ἐσεῖς ὁ ἴδιος, ὅτι ‘‘δὲν μποροῦσε νὰ φύγει ἀπὸ τὸν Ἱ.Ναὸ γιατί ἦταν ἐκεῖ ὁ Πατριάρχης!!!’’; Μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο δὲν τὸν καταδικάζετε σὲ αἰώνια ἀμετανοησία; Καὶ μένα μὲ παρακινήσατε νὰ ἀθετήσω τοὺς Ἱ. Κανόνες ποὺ προστάζουν νὰ τὸν ἔχω ἀκοινώνητο, ‘‘νὰ τὸν ἔχεις μοῦ εἴπατε πνευματικό πατέρα ὅπως πρῶτα, καὶ νὰ κοινωνεῖς μαζί του, νὰ παίρνεις εὐλογία !!!’’. Δηλαδὴ,προτιμᾶτε σεῖς και οἱ Ἱερεῖς τῆς Ἱ.Μητροπόλεως, νὰ ὑπακούετε στὸν αἱρετικὸ καὶ βλάσφημο Πατριάρχη Κων/πόλεως, ἀπὸ φόβο ἢ σεβασμό, καὶ δὲν φοβεῖσθε καὶ δὲν τρέμετε τὸν Θεὸ ὁ ὁποῖος ὑβρίζεται καὶ καταλύεται κάθε Ἱερὸς Κανόνας μὲ τὴν παρουσία τῶν αἱρετικῶν καὶ ἀλλοθρήσκων τῶν ἀναθεματισμένων μέσα στὴν Θ. Λειτουργία καὶ μάλιστα τὴν Κυριακή της Ὀρθοδοξίας; Μοῦ εἴπατε ὅτι ὁ π. Θεόκλητος δὲν εἶναι αἱρετικός. Ὅμως Σεβ/τατε ὁ κανὼν τῶν Ἁγ. Ἀποστόλῶν δὲνἐξετάζει τὸ φρόνημα τοῦ συμπροσευχομένου, ἀλλὰ ἐὰν συμπροσευχήθηκε καὶ μόνον, τὸν ἀφορίζει. Σεβ/τατε, ‘‘ὁ Θεὸς οὐ μυκτηρίζεται’’ καὶ τὸ θέλημά του τὸ διατρανώνει μέσῳ τῶν Θεοπνεύστων Οἰκουμενικῶν Συνόδων καὶ τῶν Ἁγίων του.
4) Ὅταν σᾶς ζήτησα ἄδεια γιὰ τρεῖς ἡμέρες νὰ ἐπισκευθῶ τοὺς ἀγωνιστὲς πατέρες τῆς Ἱ. Μονῆς Ἁγ. Παρασκευῆς Μηλοχωρίου Πτολεμαΐδος, ἀρνηθήκατε,
‘‘γιατὶ αὐτοὶ ἔχουν κάνει ἀποτείχιση’’, ὅπως εἴπατε. Ἀλήθεια πιστεύετε στοὺς κανόνες τῶν Ἱ. Συνόδων ποὺ ἀναφέρονται στὸ Πηδάλιον; Νὰ σᾶς θυμήσω τὸν 15ον Κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Οἰκουμεν. Συνόδου, (σελ. 358 Πηδαλίου-Ἑρμηνεία Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου):
‘‘…ἐὰν δὲ οἱ ρηθέντες πρόεδροι ἦναι αἱρετικοί, καὶ τὴν αἵρεσιν αὐτῶν κηρύττουσι παρρησία, καὶ διὰ τοῦτο χωρίζονται οἱ εἰς αὐτοὺς ὑποκείμενοι, καὶ προτοῦ νὰ γένη ἀκόμη συνοδικὴ κρίσις περὶ τῆς αἱρέσεως ταύτης, οἱ χωριζόμενοι αὐτοὶ ὄχι μόνον διὰ τὸν χωρισμὸν δὲν καταδικάζονται,ἀλλὰ καὶ τιμῆς τῆς πρεπούσης ὡς ὀρθόδοξοι, εἶναι ἄξιοι, ἐπειδὴ ὄχι σχίσμα ἐπροξένησαν εἰς τὴν Ἐκκλησίαν μὲ τὸν χωρισμὸν αὐτόν, ἀλλὰ μᾶλλον ἠλευθέρωσαν τὴν Ἐκκλησίαν ἀπὸ τὸ σχίσμα καὶ τὴν αἵρεσιν τῶν ψευδοεπισκόπων αὐτῶν (Ὅρα καὶ τὸν λα΄ Ἀποστολικόν)’’.
Βέβαια βγάζετε λόγους καὶ ἐγκυκλίους κατὰ τοῦ παπισμοῦ καὶ κατὰ τοῦ οἰκουμενισμοῦ, ἀλλὰ συγχρόνως καλεῖτε τοὺς παναιρετικοὺς οἰκουμενιστάς (τοὺς ἀναθεματισμένους ἀπὸ ὅλες τὶς Οἰκουμενικὲς Συνόδους) στὴν Ἱ. Μητρόπολη ἢ πηγαίνετε ἐσεῖς ὅταν σᾶς καλοῦν αὐτοί, καὶ συλλειτουργεῖτε μαζί τους, μὲ τοὺςὁποίους δὲν ἔχετε τὴν ἴδια πίστη. Ἡ Χάρις τοῦ Ἁγίου Πνεύματος (ὅπως συμφωνοῦν ἀρκετοὶ λόγιοι τῆς Ἐκκλησίας μας) δὲν σᾶς ἐγκαταλείπει ὅταν ἀνταλλάσετε τὸν Λειτουργικὸν Ἀσπασμὸν μὲ τοὺς οἰκουμενιστάς; Κηρύξατε προσφάτως σὲ Κυριακάτικο Λειτουργικό Κήρυγμά σας, τὸ λόγιον τοῦ Κυρίου μας, ὅτι δὲν μπορεῖ ὁΧριστιανὸς νὰ δουλεύει σὲ δύο Κυρίους (Μάτθ. ΣΤ΄ 24).
Ἡ κάθε μία αἵρεση καὶ οἱ θρησκεῖες εἶναι καταδικασμένες ἀπὸ Οἰκουμεν. Συνόδους μὲ ἀφορισμούς, καθαιρέσεις καὶ ἀναθέματα (καὶ γιὰ ὅσους συντάσονται μὲτὶς αἱρέσεις αὐτές), ἄρα καὶ ἡ παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ, ἡ ὁποία περιέχει καὶ ἀποδέχεται ὅλες τὶς αἱρέσεις καὶ τὶς θρησκεῖες, ὡς ὁδοὺς σωτηρίας, (ἡ ὁποία ἔχει καταδικασθεῖ καὶ ἀπὸ τὴν Σύνοδο τῶν Ρώσων τῆς διασπορᾶς ὡς αἱρετική). Οἱ Ἅγ.Ἀπόστολοι στὶς Διαταγές τους, δὲν διατάσσουν νὰ φεύγουμε μακριὰ ἀπὸ φθοροποιούς ποιμένες; Καὶ ὁ Ἀπόστολος: ‘‘Μὴ γίνεσθε ἑτεροζυγοῦντες ἀπίστοις. Τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνη καὶ ἀνομία;…..Διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς.…’’ (Β΄Κορ. ΣΤ΄ 14-18).
Ἐσεῖς ὁ ἴδιος μου εἴπατε ὅτι τὸ φρόνημα τῆς πίστεως τῶν Ὀρθοδόξων τῆς ἐποχῆς μας ἔχει ἀμβλυνθεῖ. Εὐτυχῶς ὄχι ὅλων Σεβ/τατε. Ὑπάρχει τὸ μικρὸν λεῖμμα, τὸμικρὸν ποίμνιον τοῦ Χριστοῦ, Κληρικοί, Μοναχοὶ καὶ λαϊκοί, πού εἶναι ἕτοιμοι ὄχι μόνο νὰ χάσουν τὸν μισθό τους, τὰ Μοναστήρια τους, καὶ ὅτι ἄλλο θὰ τοὺς στοιχήσει, ἀλλὰ ἀκόμα καὶ νὰ χύσουν τὸ αἷμα τους γιὰ τὴν ὀρθὴ πίστη τους.
Συντάσσεσθε λοιπὸν Σεβ/τατε μὲ τοὺς ἐχθροὺς τῆς Παναγίας καὶ τοῦ Υἱοῦ της(1)μὲ τοὺς παναιρετικοὺς οἰκουμενιστάς καὶ ἀποκηρύσσετε τοὺς Ὀρθοδόξους ἀδελφοὺς καὶ ἀγωνιστές; Ἄραγε θὰ δοῦμε καὶ διωγμοὺς ἀπὸ σᾶς Σεβ/τατε κατὰ τῶν Ὀρθοδόξων; Ἀλλὰ ‘‘σκληρὸν πρὸς κέντρα λακτίζειν’’. Μὴν γίνεσθε Θεομάχος Σεβ/τατε. Ἀνακρούσατε πρύμναν.
Μὴν πλανᾶσθε στὰ δύσβατα μονοπάτια τῆς φυγομαχίας, τῆς ἐνόχου σιωπῆς (ἡὁποία εἶναι τὸ τρίτον εἶδος τῆς ἀθεΐας κατὰ τὸν Ἅγ. Γρηγόριο Παλαμᾶ) καὶ τῆς συγκαταθέσεως στὴν παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ. Οἱ βαρεῖς λύκοι (οἱ αἱρετικοί)ἔχουν μπεῖ πάνω ἀπὸ ἕναν αἰῶνα μέσα στὴν Μάνδρα τῆς Ἐκκλησίας καὶ καταβροχθίζουν τὰ πρόβατα (ἀλλοιώνοντας τὸ φρόνημα τῆς πίστεως τῶνὈρθοδόξων). Ἀγωνισθεῖτε μαζὶ μὲ τὸν Χριστὸ ὑπὲρ τῆς πίστεως καὶ σταματῆσθε τὴν διγλωσσία, τῆς τάχα διακρίσεως (ὅπως ὀνομάζουν τὴν προδοσία τῆς πίστεως μερικοὶ σήμερα πλανεμένοι πνευματικοὶ μὲ φήμη ἁγίου καὶ παρασύρρουν πολλούς, ἀκόμα καὶ ἐπισκόπους) καὶ τῆς πολιτικῆς (ὅπως μου εἴπατε κατ’ ἰδίαν).Κάνουμε πολιτικὴ στὰ θέματα τῆς πίστεως Σεβ/τατε; Καὶ μάλιστα τώρα ποὺ ἡαἵρεση ψηφίσθηκε Συνοδικῶς; Λέγει ὁ Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης:
‘‘Ἀφοῦ ὅμως ἐκδηλώθηκε φανερὰ ἡ αἱρετικὴ ἀσέβεια μὲ τὴ σύνοδο, πρέπει τώρα καὶ ἡ εὐλάβειά σου, μαζὶ μὲ ὅλους τοὺς ὀρθοδόξους, οὔτε νὰ μνημονεύει κανένα ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἔλαβαν μέρος στὴ μοιχοσύνοδο (ψευδοσύνοδο θὰ λέγαμε σήμερα), ἢ συμφωνοῦν μὲ αὐτήν….Γιατί ὁ Χρυσόστομος μὲ μεγάλη φωνή,ἐχθροὺς τοῦ Θεοῦ χαρακτήρισε ὄχι μόνο τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ καὶ ἐκείνους ποὺ κοινωνοῦν μαζὶ μὲ αὐτούς…’’(2).
Καὶ ὁ Μ. Βασίλειος ὁμοίως:(3). Καὶ ὁ Ἅγ. Ἀθανάσιος: ‘‘….Γιατὶ αὐτῶν ποὺ τὸ φρόνημα ἀρνούμαστε, πρέπει καὶ τῆς κοινωνίας νὰ ἀπέχουμε. Καὶ ἐὰν κάποιοςὁμολογεῖ τὴν ὀρθὴ πίστη, ἀλλὰ κοινωνεῖ μὲ αὐτούς, νὰ τὸν προτρέπετε νὰ σταματήσει νὰ τὸ κάνει· κι ἂν δεχθεῖ τὴν σύστασή σας νὰ τὸν ἔχετε σὰν ἀδελφό.Ἂν δὲ ἐπιμένει, νὰ τὸν ἐγκαταλείπετε. Ἔτσι θὰ διατηρήσετε τὴν καθαρὴ πίστη καὶ ἐκεῖνοι βλέποντάς σας θὰ ὠφεληθοῦν’’.(4)
Καὶ τί θὰ ποῦμε, μὰ εἶναι ὁ Πατριάρχης ἢ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἢ ὁ Μητροπολίτης;Ἡ Ὀρθοδοξία κελεύει: ‘‘καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζῃται ὑμὶν παρ’ ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω’’. (Γαλ.Α΄ 8). Ὁ Ἅγιος Θεόδωρος ὁΣτουδίτης λέγει: ‘‘…καὶ ἔργο τοῦ μοναχοῦ εἶναι τὸ νὰ μὴν ἀνέχεται νὰ ἀλλάξει τὸ παραμικρὸ στὸ Εὐαγγέλιο, ὥστε νὰ μὴν συμβεῖ, δίνοντας στοὺς λαϊκοὺς παράδειγμα αἱρέσεως καὶ ἐπικοινωνίας μὲ αἱρετικούς, νὰ δώσει λόγο γιὰ τὴνἀπώλειά τους.’’ (5)
Κλείνω τὴν ἐπιστολή μου αὐτήν Σεβ/τατε, μὲ μία ἀκόμη υἱκὴ θερμὴ παράκληση: Σταθεῖτε ὀρθὸς στὴν ἱστορικὴ ἀποστολή σας καὶ διατρανῶστε μὲ πυγμὴ καὶ ἀλήθεια τὴν ἀπόρριψη τῶν ἀποφάσεων τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης. Μὴν παρασύρεσθε οὔτε ἀπὸ τὶς ἀπειλές, οὔτε ἀπὸ τὴν ἀριθμητικὴ ὑπεροχὴ τῶν οἰκουμενιστῶν ἱεραρχῶν.Ἄλλωστε ὁ Ὀρθόδοξος θεωρεῖ τιμή του καὶ μεγάλο στέφανο, νὰ διωχθεῖ, νὰ καθαιρεθεῖ ἢ καὶ νὰ πάθει για την πίστη του. Ὁ Ἅγ. Μάρκος ὁ Εὐγενικὸς ἦταν μόνος, καθὼς καὶ ὁ Ἅγ. Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής. Ἡ ἀλήθεια ἀπὸ μόνη της εἶναι πλειοψηφική καὶ δὲν ἰσχύει πάντοτε τὸ ἀντίθετο.
Μὴν φοβᾶσθε Σεβ/τατε. Οἱ Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας μας τοὺς ὁποίους ἑορτάζωμε πανηγυρικῶς, δὲν φοβήθηκαν αὐτοὺς ποὺ ἀποκτείνουν τὸ σῶμα, ἀλλὰ τὸν Παντοδύναμο Θεό. Ἄλλωστε ὁ ἀληθινὸς Ἐπίσκοπος δὲν φοβᾶται. Γι’ αὐτὸ καὶ ἡ Ἐκκλησία στοὺς θρόνους τῶν Ἐπισκόπων ἐπάνω ἀπεικονίζει ἀετοὺς ὑψιπέτας, καὶκάτω λεοντάρια. Καὶ ὁ Ἀπόστολος λέγει:‘‘Ἀλλ’ ἡμεῖς δὲν εἴμεθα ἄνθρωποι δειλίας καὶ ὑποχωρήσεως γιὰ νὰ χαθοῦμε, ἀλλὰ πίστεως γιὰ νὰ σωθοῦμε.’’(Ἑβρ. Ι΄ 39· βλ. και Ρωμ. Η΄15).
Δὲν δύναμαι πλέον Σεβ/τατε νὰ ἀκούω νὰ μνημονεύεται ἀπὸ σᾶς ἡ Ι.Σ.Ε.Ε ὡς
‘‘…τῆς ὀρθοτομούσης τὸν λόγον τῆς Σῆς Ἀληθείας’’, μετὰ τὸ Κολυμβάρι, ἡ ὁποία μνημονεύει τὸν μεγαλύτερο αἱρετικὸ ὅλων τῶν ἐποχῶν (ὅπως χαρακτήρισε τον Βαρθολομαῖο ὁ μακαριστός Νικ. Σωτηρόπουλος) ὡς ‘‘…
ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγο τῆς Σῆς ἀληθείας’’. Τοῦτο θεωρῶ ὡς τὸν μεγαλύτερον ἐμπαιγμὸ κατὰ τοῦ Θεοῦ.
ΔΗΜΟΣΙΩΣ λοιπόν ΝΑ ΑΠΟΚΗΡΥΞΕΤΕ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΣΑΝ ΛΗΣΤΡΙΚΗ καὶ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΙΤΕ (βάσει τοῦ 15ου Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Οἰκουμεν. Συνόδου), ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΝ ΣΥΝΟΔΟ, (οἱ ὁποῖοι ψήφισαν αἱρέσεις στὴν Κρήτη καὶ ἄλλοι εἴτε τὶς ἀποδέχθηκαν μὲ δηλώσεις των, εἴτε δια τῆς σιωπῆς). Μὲ μία τέτοια ἡρωϊκὴ καὶ ἁγιοπατερικὴ ἐνέργεια, θὰ ὁμοιάσετε τοῦ Ἁγ. Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ καὶ τῶν ἄλλων μεγάλων Ὁμολογητῶν. Κάντε το ἅγιε Δέσποτα καὶ θὰ προστρέξει ὅλος ὁ Ὀρθόδοξος κλῆρος καὶ λαὸς νὰ ἀσπαστεῖ τὰ ἁγιασμένα ποδαράκια σας. Τότε θὰ ἰδοῦμε τοὺς πολυέλαιους τῶν Ἱ. Ναῶν μας νὰ σειοῦνται πανηγυρικὰ καὶ θὰ ἀκούσωμε τοὺςἉγ. Ἀγγέλους ἀπὸ τὸν Οὐρανὸ νὰ ψάλλουν: ‘‘τὸν δεσπότη καὶ ἀρχιερέα ἡμῶν’’.
Στὴν ἀντίθετη ὅμως περίπτωση ἐσεῖς προσωπικὰ καὶ οἱ ὑπόλοιποι Ἱεράρχες θὰεἶστε ἡ αἰτία τῶν ἐπερχομένων δεινῶν (ὅπως μᾶς διδάσκει ἡ Ἱστορία (6) και οἱ Προφήτες) καὶ τῆς βαριᾶς ἁλυσίδας ποὺ θὰ δέσει τὴν Ὀρθοδοξία.Τότε θὰ σκοτεινιάσει ὁ οὐρανός. Οἱ καμπάνες τῶν Ἱ. Ναῶν θὰ κτυποῦν λυπητερὰ καὶ ἡ ‘‘ὀργὴτοῦ Θεοῦ’’ θὰ πέσει πάνω σ’ ὅλους μας. Τότε γιὰ ὅλους ἐμᾶς τοὺς πιστοὺς στὴν Πατερικὴ Παράδοση, δὲν θὰ μένει παρὰ ἡ μόνη δυνατότης εὐλογημένης ἀντίδρασης,Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗἀπὸ ὅσους Ἱεράρχες ἔχουν ἤδη δεχθεῖ ἢ θὰ δεχθοῦν τὶς ἀποφάσεις τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης. Σᾶς ἱκετεύω, μὴν ἐπιτρέψετε τὸ μεγάλο κακὸ στὸν τόπο μας.
Μετ’ ἀγάπης Χριστοῦ καὶ τοῦ προσήκοντος σεβασμοῦ ΜοναχὸςΝεκτάριος
Ὑ/γρ.: 1) Σχίσμα στὴν Ἐκκλησία ἔχουν ἤδη κάνει οἱ παναιρετικοὶ οἰκουμενιστὲς καὶ ὄχι οἱ ἀποτειχιζόμενοι ἀπὸ αὐτοὺς (βλ. ὡς ἄνω 15ον Κανόνα Πρωτοδευτέρας Οἰκ. Συνόδου).
————–
(1) ἐμφάνιση τῆς Παναγίας στὸν ἀσκητὴ τῆς Ἱ.Μονῆς Ζωγράφου Ἁγ. Ὅρους Γέροντα Γαβριήλ, ποὺ τοῦ εἶπε: ‘‘Ἄπελθε ταχέως εἰς την Μονήν, ἀνάγγειλον εἰς τους Μοναχούς και τον Καθηγούμενον ὅτι οἱ ἐχθροί ἐμοῦ και τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν. Ὅστις ἀσθενεῖ τῶ πνεύματι και φοβηθῆ ἂς κρυφθῆ ἔως ἂν παρέλθῃ ὁ πειρασμός. Οἱ δε ἐπιθυμοῦντες τοὺς μαρτυρικούς στεφάνους ἂς παραμείνουν ἐν τῇ Ἱ. Μονῇ’’. Οἱ ἐχθροὶ ἦσαν οἱ στρατιῶτες τῶν λατινοφρόνων αὐτοκράτορος Κων/πόλεως καὶ τοῦ αἱρετικοῦ ψευδοπατριάρχου Ἰ. Βέκκου, (ὁ ὁποῖος ἐμπρὸς στοὺς σημερινοὺς οἰκουμενιστάς εἶναι μαθητούδι).
(2) Φιλοκαλία, Ἁγ. Θεοδώρου Στουδίτου Βιβλ. Α΄ Ἐπιστολὴ 39η .
(3) ‘‘Αὐτοὺς ποὺ προσποιοῦνται ὅτι κρατοῦν καὶ ὁμολογοῦν τὴν ὀρθόδοξη πίστη,ὅμως γίνονται συγκοινωνοὶ μὲ τοὺς ἑτερόφρονες αἱρετικούς, ἐὰν δεχθοῦν παραγγελία νὰ ἀπομακρυνθοῦν καὶ δὲν τὸ κάνουν, (αὐτούς), ὄχι μόνο νὰ μὴ τοὺς δεχόμαστε στὴ Θεία Κοινωνία, ἀλλὰ οὔτε ἀδελφοὺς νὰ τοὺς ὀνομάζουμε’’ Ν. Βασιλειάδη, Ἅγ.Μάρκος Εὐγενικὸς καὶ ἡ ἕνωσις τῶν Ἐκκλησιῶν. Ἔκδ. «ὍΣωτὴρ» Ἀθῆναι 1972, σελ. 95.
(4) Ἁγ.Ἀθανασίου, Τοῖς τὸν μονήρη βίον ἀσκοῦσι PG 26,1188 BC.
(5) Φιλοκαλία, Ἁγ. Θεοδώρου Στουδίτου Βιβλ.Α’ Ἐπιστολὴ 39η.
(6) π.χ. α) Ἡ ἄλλωση Κῶν/πόλεως, λόγω τοῦ συλλείτουργου μὲ τοὺς παπικοὺς στὴνἌγ.Σοφία στὶς 12/12/1452 ἤτοι 6 μῆνες πρὸ τῆς ἁλώσεως (ὅπως ὁμολογεῖ ὁ ἁγιασμένος μακαριστὸς Γέροντας π.Ἐφραὶμ Κατουνακιώτης). β) Ἡ μικρασιατικὴ καταστροφή, λόγω τῆς παναιρετικῆς οἰκουμενιστικῆς Πατριαρχικῆς ἐγκυκλίου τοῦ1920 (εἶχαν ἤδη προηγηθεῖ ἄλλες δύο παρόμοιες αἱρετικὲς ἐγκύκλιοι τοῦ 1902 καὶ 1904) καὶ τῆς ἁλώσεως τοῦ Πατριαρχείου ἀπὸ τοὺς οἰκουμενιστάς (ἀπὸ τὶς ἀρχὲς ἤδη τοῦ 20οῦ αἰώνα). Τότε μὲ τὸν πόλεμο, ὁ Κύριος ἔβγαλε ἀπὸ τὴν δικαιοδοσία τῶν αἱρετικῶν Πατριαρχικῶν, ὅλον τὸν λαὸ τῆς Μικρᾶς Ἀσίας μὲ τὸν θάνατο καὶ τὴνπροσφυγιά, σώζοντάς τους ἀπὸ τὴν αἵρεση. γ) Τὰ λεγόμενα Σεπτεμβριανά: εἶχαν μείνει 150.000 Ἑλληνορθόδοξοι στὴν Κῶν/πόλη, ὅταν ὁ μασόνος Πατριάρχης Ἀθηναγόρας τὸ 1955, ἄρχισε τοὺς ἐναγγαλισμοὺς μὲ τὸν αἱρεσιάρχη πάπα Ρώμης καὶ Κοινωνοῦσε τοὺς παπικοὺς στὴν Κων/πολη καὶ προέτρεπε τοὺς Ὀρθοδόξους τῆς Ἰταλίας, νὰ πηγαίνουν νὰ Κοινωνοῦν στὸν ‘‘καλὸ’’ (λύκο) πάπα. Τότε, ἐπὶ Μεντερὲς πρωθυπουργοῦ τῆς Τουρκίας, οἱ ἡμιάγριοι Λαζοὶ φανατικοὶ μωαμεθανοὶ (ἀφοῦ τοὺςμετέφεραν μὲ πούλμαν μισθωμένα ἀπὸ τὴν κυβέρνηση τῶν Τούρκων) ἔσπασαν καὶ κατέστρεψαν τὰ πάντα τῶν Ἑλλήνων, καταστήματα, σπίτια, Ἐκκλησίες, ἐφόνευσαντοὺς περισσοτέρους Ἱερεῖς καὶ πολὺ λαὸ καὶ ἐβίασαν τὶς γυναῖκες τῶν Ὀρθοδόξων,ἀναγκάζοντάς τους νὰ φύγουν πρόσφυγες καὶ αὐτοὶ ἀπὸ τὴν Πόλη. Ἔτσι ἐσώθηκαν καὶ αὐτοὶ ἀπὸ τὴν αἵρεση τῶν λατινοφρόνων καὶ τόν οἰκουμενισμό πού ἄρχισε νὰ καλπάζει στὴν Κων/πολη. Καὶ δ) Ὁ σημερινὸς πόλεμος στὴν Συρία, λόγω τῆςἑνώσεως ποὺ ὑπέγραψε ὁ τότε «ὀρθόδοξος» οἰκουμενιστὴς Πατριάρχης Ἀντιοχείαςμὲ τοὺς αἱρετικοὺς μονοφυσίτες τῆς Συρίας, πρὸ ὀλίγων ἐτῶν. Τὰ 2 ἑκατομμύριαἙλληνορθοδόξων τῆς Συρίας ἐκδιώχθηκαν, μαρτύρησαν ἢ ἔφυγαν πρόσφυγες στὴν Ἑλλάδα, καὶ ἀλλοῦ, σωζόμενοι ἀπὸ τὴν ψευδένωση μὲ τοὺς αἱρετικοὺς μονοφυσίτες.
[Βλέπουμε λοιπόν, ὅτι ὁ Θεὸς ἐπεμβαίνει στὶς περιπτώσεις ποὺ κινδυνεύει ἡπίστη τῶν Ὀρθοδόξων, ἐπιτρέποντας ἕναν πόλεμο, καὶ τοὺς μετατοπίζει μὲ τὴνπροσφυγιά, γιὰ νὰ μὴν πέσουν οἱ Ὀρθόδ. Χριστιανοὶ στὴν ὀλέθρια αἵρεση καὶχαθοῦν. Καὶ τότε ἤσαν στὸ προσκήνιο οἱ αἱρέσεις καὶ εἴδαμε τί μεγάλες καταστροφὲς ἐπέτρεψε ὁ Θεὸς νὰ γίνουν. Τώρα πού ἀναπτὺσσεται καὶ ἐπεκτείνεται ἡ
ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ἡ ὁποία ψηφίσθηκε μάλιστα μὲ σύνοδο,καταλαβαὶνουμε (ὅπως προφητεύουν καὶ οἱ Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας μας, παλαιοὶ καὶνεώτεροι), τί καταστροφὴ θὰ ἔρθη; Καὶ αὐτὴ ἡ πολὺ μεγάλη καταστροφὴ θὰ προέλθει
ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΟΒΕΡΕΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, τῶν ἀρχιερέων, τοῦ Ἱερατείου καὶ τῶν Μοναχῶν κατὰ πρῶτο λόγο, πού δὲν ἀντιδροῦν ὅπως πρέπει γιὰ νὰ ἀποτρέψουν τὴν πνευματικὴ ἀλλοίωση τῶν πιστῶν καὶ νὰ ἀντισταθοῦν στὴνπαναίρεση, ἀλλὰ
ΣΑΝ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ, καθὼς καὶ τῆς
ΑΜΕΤΑΝΟΗΣΙΑΣ κλήρου καὶ λαοῦ].
[Σήμερα, ὅποιος δὲν εἶναι ἀποτειχισμένος, ἀπὸ τοὺς οἰκουμενιστές, εἶναιἀποτυχημένος στὴν πίστη].
Μοναχὸς Νεκτάριος
Ἱερὰ Μονὴ Ἁγίας Παρασκευῆς Μάνδρας
(μέλλουσα καὶ εἴθε νὰ γίνει μὲ τὶς εὐχές σας)
Τ.Κ. : 300 08 Θέρμο Αἰτωλοακαρνανίας
……. . τηλ. κιν.: 6975607150
Ἐν Ἱερᾷ Μονῇ τῇ 17ῃ Ἰουλίου 2017
Πρός:
τὸν Σεβασμιώτατον
Μητροπολίτην Αἰτωλίας καὶ Ἀκαρνανίας
π. Κοσμᾶ.
Εἰς Ἱερὰν πόλιν Μεσολογγίου
Β΄ Ἐπιστολή
Σεβασμιώτατε
στὶς 07/07/2017 ἐνῶ εἶχε ἤδη γραφεῖ ἡ α΄ ἐπισυναπτόμενη ἐπιστολή μου, ἔγινε ἡ πρώτη Πανηγυρικὴ ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Βλασίου τοῦ ἐν Σκλαβένοις. Γιὰ τὸν ἑορτασμὸ προσκαλέσατε, ἐκτὸς τῶν ἄλλων καὶ τοὺς Μητροπολ. Ἀδριανουπόλεως Ἀμφιλόχιο καὶ Πρεβέζης Χρυσόστομο, σκανδαλίζοντας τὸν κλῆρο καὶ τὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ, οἱ ὁποῖοι ἔλαβαν μέρος στὴν ληστρικὴ σύνοδο τοῦ Κολυμβαρίου καὶ ὑπέγραψαν προδίδοντες τὸν Χριστό, τοὺς ὁποίους προσφωνήσατε, εὐχαριστή-σατε καὶ συλλειτουργήσατε μαζί τους, ἀνταλλάσσοντας τὸν Λειτουργικὸ ἀσπασμό, σὰν νὰ μὴν ἔκαναν τίποτε τὸ ἐπιλήψιμο. Ἐπίσης εὐχαριστήσατε ἰδιαιτέρως τὸν‘‘Παναγιώτατον οἰκουμενικὸν Πατριάρχην κ.κ.Βαρθολομαῖον καὶ τὴν Πατριαρχικὴν Σύνοδον’’,γιὰ τὴν ἁγιοκατάταξη τοῦ Ἁγίου μας, καθὼς καὶ ‘‘τὸν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν κ.κ. Ἱερώνυμον καὶ τὴν Δ.Ι.Σ. γιὰ ὅλες τὶς ἀπαιτούμενεςἐνέργειες’’ ὅπως ἀναφέρετε στὸ ἐπίσημο Ἰστολόγιό της. Ι.Μητροπόλεως. Καὶ τὸ περασμένο ἔτος, στὴν Πανήγυρη τοῦ Ἄγ.Κοσμᾶ προσκαλέσατε τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Κρήτης Εἰρηναῖο πρωτεργάτη καὶ διοργανωτὴ τῆς ψευδοσυνόδου τοῦ Κολυμπαρίου καὶ δεινὸν ἐπαινετὴ τῶν αἱρετικῶν ἀποφάσεών της, οἰκουμενιστῆ, ὁ ὁποῖος δέχεται τὸν πάπα ὡς κανονικὸν ἐπίσκοπον, ἐνῶ ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ἔλεγε ‘‘τὸν πάπα νὰ καταράσθε γιατί αὐτὸς θὰ εἶναι ἡ αἰτία’’. Αὐτὸν λοιπὸν φέρατε τάχα νὰ λαμπρύνει τὴν Πανήγυρη τοῦ Ἄγ.Κοσμᾶ; Καὶ μήπως ὁ Ἅγιος νουθετώντας σας, ἐπέτρεψε ἐκεῖνες τὶς ἡμέρες νὰ παταχθεῖ ὁ αὐχένας σας καὶ νὰ μὴν μπορεῖτε νὰ σηκώσετε τὸ κεφάλι σας, (παρὰ μόνο μὲ τὸ χέρι σας), θέλοντας νὰ σᾶς κάνει νὰ καταλάβετε μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο ὅτι σὰν κεφαλὴ τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας Αἰτολοακαρνανίας, πέσατε, λόγω τῆς συμμείξεώς σας μὲ τοὺς αἱρετικοὺς προδότες τῆς πίστεως οἰκουμενιστᾶς, τοὺς ὁποίους προσκαλέσατε ὡς μὴ ὀφείλατε στὴν Πανήγυρη τοῦ Ἁγίου, ἀμαυρώνοντας τὴν; Συντάσεσθε λοιπὸν μὲ τοὺς προδότες τῆς Ἀμωμήτου Πίστεώς μας Σὲβ/τατε; Ἐφ’ ὅσον τοὺς προσφωνεῖτε, τοὺς ἀσπάζεσθε, τοὺς εὐχαριστεῖτε, ταυτίζεσθε μὲ αὐτοὺς τοὺς βαρεῖς λύκους (δὲν εἶναι δικός μου ὁ χαρακτηρισμὸς ἀλλὰ τοῦ Ἀποστόλου Παύλου (Πράξ.Κ’29) καὶ τοὺς προβάλλετε στὸν λαό, δὲν προωθεῖτε καὶ σεῖς τὴν παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ; Ἀλλά ἡ ἀληθινὴ Ἐκκλησία τῶν Ὀρθοδόξων δὲν θὰ καταστραφεῖ, ‘‘οὐδὲ πύλαι ἅδου κατισχύσουσιν αὐτῆς’’. Τὸ ποίμνιο κινδυνεύει σήμερα ὂχι κυρίως ἀπό ἐξωτερικούς ἐχθρούς, ἀλλά δυστυ-χῶς ἀπὸ τοὺς αἱρετίζοντας ἰδίους ποιμένας του.
Ὑπάρχουν εὐτυχῶς καὶ μερικοὶ ἀληθινοὶ Χριστιανοὶ στὶς ‘‘προδοτικὲς’’(ὅπως ὁ ἴδιος εἴπατε στὴν Πανήγυρη τοῦ Ἄγ.Βλασίου) μέρες μας, ποὺ ἀντιστέκονται μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ καὶ δὲν θὰ προδώσουν τὴν Ὀρθόδοξη πίστη τους, οὔτε θὰ τὴν παραδώσουν στοὺς ἀνόμους αἱρετικούς. Θὰ πολεμή-σουν μέχρις ρανίδος αἵματός τους, ἑπόμενοι τοῖς Ἁγίοις Πατράσι καὶ μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ θὰ νικήσουν(γιατί‘‘ἐξῆλθε νικῶν καὶ ἴνα νικήση’’). Ἀλίμονο σ’αὐτοὺς ποὺ θὰ βρεθοῦν ἀπέναντί Του. Θὰ τοὺς λικμήσει σὰν τὸ ἄχυρο καὶ θὰ τοὺς ἐξαφανίσει. Καὶ σεῖς Σὲβ/τατε μετὰ τὴν ψευδοσύνοδο τοῦ Κολυμ-βαρίου δὲν στραφήκατε ἐναντίον Του, ἐφόσον συντάσεσθε μὲ τοὺς ἐχθρούς Του;
Μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ, δὲν θὰ σᾶς ἀκολουθήσω στὸν κατήφορο ποῦ πήρατε καὶ σᾶς δηλώνω ὅτι ἀπὸ σήμερα 17/7/2017 ἀνήμερα τῆς Ἄγ.Μεγαλομ.Μαρίνης,ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΙ ἀπό σας καὶ δὲν θέλω νὰ ἔχω καμμία κοινωνία μαζί σας βάσει τῶν Ἱ.Κανόνων ποὺ ἀναφέρθησαν στὴν α’ ἐπισυναπτόμενη, διότι: Α) Δὲν καταγγείλατε δημοσίως τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης παρ’ὅλο ὅτι ἔχει περάσει ἕνας ὁλόκλη-ρος χρόνος ἀπὸ τὴν σύγκλησή της, Β) Ἀποδεχθήκατε στὴν πράξη τὴν ψευδοσύνοδο, μὲ τὸ νὰ ἐπιτρέψετε τὴν διανομὴ τῆς ψευδοανακοινώσεως πρὸς τὸν λαό, τῆς Ι.Σ.Ε.Ε. στοὺς Ι.Ναοὺς τῆς Μητροπόλεως καὶ ἔτσι κηρύξατε αἵρεση γυμνῆ τῆ κεφαλῆ. Γ) Προσκαλεῖτε καὶ προβάλλετε τοὺς οἰκουμενιστᾶς (ἤτοι κακῶς συναναστρέφεσθε*) στὸ ποίμνιό σας, ἀντὶ νὰ τοὺς πολεμᾶτε μὲ τὰ ὄπλα τῆς Πατερικῆς Ἀληθείας καὶ νὰ τοὺς ἀπομακρύνετε ἀπὸ τὸ ποίμνιο. Δ) Δεν καταγγείλατε τον Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν και τους Μητροπολίτες που ἐκάλεσαν τους αἱρετικούς και ἀλλοθρήσκους σε συμπροσευχή ἐντός ταῶν Ἱ.Ὀρθοδόξων Ναῶν, με ἀποτέλεσμα να μολύνεται το ποίμνιο και να εἶναι συνάμει ἀφορισμένο ἀπο τους Ἱ.Κανόνες. Ε) Δικαιολογεῖτε τὶς συμπροσευχὲς Ἀρχιμανδρίτου τῆς Μητροπόλεως μὲ τοὺς αἱρετικοὺς χωρὶς κἂν νὰ τὸν ἐπιτιμεῖτε παρὰ τοὺς Ἱ.Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας μας, καθὼς καὶ τὴν αἳρεση, ὅτι ‘‘τὸ Πηδάλιο σήμερα δὲν ἐφαρμόζεται’’. ΣΤ) Κοινωνεῖτε μὲ τοὺς συμμετέχοντες στὴν ψευδοσύνοδο, οἱ ὁποῖοι συμπροσευχήθηκαν Συνοδικῶς μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καρδινάλιους καὶ πρωτεστάντες ἐντός του Ἱ.Ναοῦ τοῦ Ἄγ.Μηνᾶ Ἡρακλείου Κρήτης, κατὰ τὴν περίοδο διεξαγωγῆς τῆς ψευδοσυνόδου καὶ σύμφωνα μὲ τὸν β’ Ἀντιοχείας εἶναι ἀκοινώνητοι.
Δια τῆς παρούσης δηλώνω ὃτι ἀνήκω στην μίαν Ἁγίαν καθολικήν και Ἀποστολικήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, χωρίς να ἐχω προσχωρήσει σε ὁποιαδήποτε παράταξη παλαιοημερολογητῶν ἢ ἂλλων ὀμάδων ἐκτός Ἐκκλησίας. Περιμένω και σᾶς Σεβ/τατε και ὃσους ἐξέπεσαν της Ὀρθοδόξου πίστεως, συντασσό-μενοι με τους παναιρετικούς οἱκουμενιστάς, να ἐπιστρέψετε στην Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ἡ ὁποία ὑπάρχει ἐκεῖ, ὃπου εἶναι και ἡ ἀλήθεια τῆς πίστεως (1) και τότε θα με βρῆτε ἐκεῖ και θα ἀσπασθοῦμε ἀλλήλοις. Ἀμήν γένοιτο.
Με ἀγάπη Χριστοῦ και μετά
τοῦ προσήκοντος σεβασμοῦ
π.Νεκτάριος Μοναχὸς
————–
(1) Ὁ Ἃγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς λέγει ὃτι οἱ αἱρετικοί ‘‘οὐδέ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσί, ὡς μη τῆς ἀληθείας ὁντες’’ (Γρηγορίου Παλαμᾶ Ἃπαντα β’627.Ἀναίρεσις γράμματος Ἰγνατίου 2-4)
Μερικά ἀποφθέγματα Ἁγίων Πατέρων περί τῶν αἱρέσεων-αἱρετικῶν:
1) Ὁ Εὐγγελιστής Ἰωάννης : ‘‘εἲ τις ἒρχεται προς ἡμᾶς και ταύτην την διδαχήν μη φέρει, χαίρειν αὐτῶ μη λέγετε και εἰς οἰκίαν μη λαμβάνητε’’ (β’Ἰωάννου 10)
2) Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος: ‘‘ἐάν ὁ ἐπίσκοπος ἢ ὁ πρεσβύτερος οἱ ὂντες ὀφθαλμοί τῆς Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφονται και σκανδαλίζωσι τον λαόν, χρῆ αὐτούς ἐκβάλλετε. Συμφέρον γάρ ἂνευ αὐτῶν συναθροίζεσθε εἰς εὐκτήριον οἲκον, ἢ μετ’αὐτῶν ἐμβληθῆναι ὡς μετά Ἂννα και Καϊάφα εἰς την γέεννα τοῦ πυρός(ΒΕΠΕΣ 33, 199).
3) Ὁ Ἃγιος Συμεών ὁ νέος Θεολόγος : ‘‘κάθε κληρικό τοῦ ὁποίου ἡ πίστις, οἱ λόγοι και τα ἒργα, δεν συμφω-νοῦν με τις διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Πατέρων, να τον ἀποστρεφόμεθα και να τον μισοῦμε ὡς δαίμονα, ἒστω κι ἂν ἀνασταίνει νεκρούς και κάνει ἂλλα μύρια θαύματα’’.
4) Οἱ Ἃγιοι Ἀπόστολοι: ‘‘πειθαρχεῖν δεῖ Θεῶ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις’’(Πράξ.5,39)
5) Ὁ Μέγας Φώτιος: ‘‘αἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; Λύκος ἐστί. Φεῦγε την κοινωνίαν αὐτοῦ ὡς ἰόν ὃφεως’’.
6) Ἐπίσης: ‘‘Ἐν τοῖς περί πίστεως και το παρεκκλῖναι μικρόν, ἁμαρτεῖν ἐστιν ἁμαρτίαν την πρός θάνατον’’ (Μ.Φώτιος P.G. 102, 604C)
7) Ὁ Ἅγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικός: ‘‘ὁ λατινοφρονῶν, μετά τῶν λατίνων κριθήσεται και ὡς παραβάτης τῆς πἰστεως λογισθήσεται’’ (Μάρκου Εὐγενικοῦ, Ἐπιστολή προς Θεοφάνην, P.G. 160, 1097D, 1100A).
8) Ὁ Ἅγιος Γερμανός Πατριάρχης Κων/πόλεως: ‘‘Ὅσοι τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας ἐστέ τέκνα γνήσια, φεύγειν ὃλῳ ποδί τῆ λατινικῆ ὑποταγῆ και μηδέ εὐλογίαν ἐκ τῶν χειρῶν αὐτῶν λαμβάνειν την τυχοῦσαν. Κρεῖσσον γαρ ἐστιν ἐν τοῖς οἴκοις ὑμῶν τῶ Θεῶ προσεύχεσθε κατά μόνας, ἢ ἐπ’ ἐκκλησίαις συνάγεσθε μετά λατινοφρόνων’’.