Γράφει Συντακτική Ομάδα Χειλαδάκη

Ιου. 1,13          Είναι άγρια κύματα θαλάσσης που χύνουν προς τα έξω σαν αηδιαστικόν αφρόν τας αισχράς και επαισχύντους πράξεις των. Είναι αστέρια, που πλανώνται έξω από την τροχιάν των εδώ και εκεί, δια να εξαπατούν τους ταξιδεύοντας, να βαδίζουν δε και οι ίδιοι προς τον όλεθρον. Εις αυτούς έχει επιφυλαχθή αιωνία η τιμωρία, το πυκνόν και αδιαπέραστον σκότος του Αδου.

Ένας Τούρκος μοντελιστ και μάλιστα μιας μόδας που προβάλλει σατανικά πρότυπα εμφανίστηκε στον ναό του Αγίου Αντρέα στο Λονδίνο και το εκπληκτικό ήταν ότι εκεί μέσα έκανε την επίδειξη μόδας του.

Ο εν λόγω Τούρκος μοντελίστ μετέτρεψε την ίδια την εκκλησία σε παράσταση σατανικών μοντέλων χωρίς να υπάρχει καμία αντίδραση. Είναι χαρακτηριστικό ότι το φόντο της επίδειξης ήταν γεμάτο από μασωνικά και σατανικά και κάρτες ταρώ σύμβολα.

Ο Τούρκος αυτός μοντελίστας που ονομάζεται Dilara Findikoglu, πρόβαλλε χωρίς δισταγμό την κολεξιόν του για το 2018 μέσα στο ιερό του ναού. Σημειωτέον ότι ο ναός αυτός του Αγίου Αντρέα δεν είναι ένας τυχαίος ναός αλλά από τις πιο φημισμένες και ιστορικές εκκλησίες της Αγγλίας.

Το εκπληκτικό είναι ότι οι ίδιοι οι ιερείς του ναού αντί να αισχυνθούν και να αντιδράσουν σε αυτή τη μεγάλη βεβήλωση, έδειχναν ακόμα και ότι είναι ευχαριστημένοι γιατί όπως φαίνεται αμείφθηκαν αδρά από τον Τούρκο μοντελίστα. Το μήνυμα προς τη νεολαία μέσα από το ιερό ενός ναού είναι όλο και πιο πολύ σατανισμός ακόμα και στην εμφάνιση.

Αποκ. 17,1         Και ήλθεν από τον ουρανόν ένας εκ των επτά αγγέλων, που είχαν τας επτά φιάλας, και συνωμίλησε μαζή μου, λέγων• “έλα να σου δείξω την κατάκρισιν και καταδίκην της πόρνης της μεγάλης (της διεφθαρμένης, δηλαδή, και εξηχρειωμένης πολυαρίθμου πόλεως), η οποία κάθεται επάνω εις ύδατα πολλά (τα οποία συμβολίζουν λαούς και έθνη με αμαρτωλά και γήϊνα φρονήματα, ωσάν την μεγάλην πόλιν).

Αποκ. 17,3        Και με μετέφερε εν εκστάσει κατά ένα τρόπον πνευματικόν εις ένα τόπον έρημον από την χάριν του Θεού και τους ανθρώπους του Θεού. Και είδα μίαν γυναίκα (που εξεικόνιζε την διεφθαρμένην Ρωμην) να κάθεται επάνω στο θηρίον το κόκκινον (το αιμοχαρές και αιματοβαμμένον από τα εγκλήματά του), το οποίον ήτο γεμάτον από βλασφημίας και είχε επτά κεφαλάς και δέκα κέρατα (τα οποία συμβολίζουν ασεβείς αυτοκράτορας, που είχαν θεοποιήσει τον εαυτόν τους).

 

 

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr

ΠΗΓΗ