Προξενεί ιδιαίτερη αγανάκτηση η στάση που εξακολουθεί να τηρεί ο άνθρωπος-τέρας, ο παιδεραστής καθηγητής μουσικής, που όχι μόνο ασέλγησε σε μικρά παιδιά αλλά εξακολουθεί μέχρι σήμερα να προκαλεί. Απλά δηλώνει πως “έχει πρόβλημα” και ελπίζει στα κενά του νόμου και στην ασυνειδησία όποιου τον υπερασπιστεί ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης.
Φυσικά, ολόκληρη η Ελληνική κοινωνία καταδικάζει και αποδοκιμάζει αυτού του είδους τις απάνθρωπες και αποτρόπαιες πράξεις. Η τιμωρία πρέπει να είναι παραδειγματική και κανείς δεν έχει την παραμικρή αντίρρηση σ’ αυτό.
Όμως, όλοι οφείλουμε να προβληματιστούμε για το πώς φθάσαμε ως εδώ. Σίγουρα δεν θα είχε τόση ένταση και έκταση το κακό, αν προηγουμένως δεν είχαμε ανεχθεί ένα σωρό άλλες καταστάσεις. Δεν μπορεί να υπάρχει ασυδοσία και ξαφνικά να αναρωτιόμαστε «που βρέθηκε ο ανώμαλος καθηγητής»!
Η δυτικόφερτη υποκριτική στάση υπέρ της “διαφορετικότητας” έχει μετατραπεί από σεβασμός των προσωπικών επιλογών του κάθε ανθρώπου, που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αμφισβητηθεί, σε δια της βίας αποδοχή κάθε μορφής ανωμαλίας ή διαστροφής.
Η σχεδιασμένη προπαγάνδα περί της “διαφορετικότητος” έχει χαλαρώσει παγκοσμίως τις ανοχές των ανθρώπων σε ό,τι αφορά στην ηθική. Αποτέλεσμα αυτής της χαλαρώσεως των ηθών είναι η άσκηση μιας ιδιότυπης μορφής βίας απέναντι σε αυτούς, που αρνούνται να πετάξουν την λογική τους στα σκουπίδια και εξακολουθούν να ξεχωρίζουν το μαύρο από το άσπρο.
Βεβαίως, είναι απολύτως σεβαστή η αφύσικη επιλογή ενός ατόμου, που αποφασίζει πως … δεν αποδέχεται το φύλο του. Κάθε άνθρωπος έχει το ελεύθερο να κάνει ό,τι νομίζει με το κορμί του, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει κανένα δικαίωμα να κάνει σημαία το πρόβλημά του και να προσπαθεί να το επιβάλλει σε άλλους ως φυσιολογικό.
Η υποκρισία, που επιβάλλεται από την Δύση, προστάζει όχι μόνο να μην αποκαλείται διαστροφή η κάθε είδους ανωμαλία, αλλά να διαφημίζεται και να προβάλλεται σε βάρος της φυσικής τάξης των πραγμάτων.
Έτσι, ένας καθηγητής με πολλά ψυχολογικά προβλήματα, που ξεκινούν και οφείλονται στην διαταραγμένη σεξουαλικότητά του, είναι ελεύθερος να κηρύττει ό,τι θέλει χωρίς συνέπειες, σε αντίθεση με κάποιον άλλο συνάδελφό του, που θα διωχθεί μέχρι απολύσεως επειδή προσπαθεί να διαχωρίσει στις συνειδήσεις των παιδιών το φυσικό από το αφύσικο!
Ο προβληματικός καθηγητής είναι ελεύθερος να ασκεί καθημερινά ψυχολογική βία και να καταρρακώνει το ηθικό των παιδιών χωρίς να τον τιμωρεί κανείς και κυρίως έχοντας την συμπαράσταση πολλών … προοδευτικών γονέων…
Ο άνθρωπος δεν μετατρέπεται σε κτήνος από την μία στιγμή στην άλλη. Είναι μια διαδικασία που θέλει χρόνο και περνάει από πολλά στάδια. Ομοίως, η συναίνεση και η ανοχή ξεκινούν από τα απλά ζητήματα αλλά δεν υπάρχει τέλος στο που μπορούν να οδηγήσουν…
του Μανώλη Βολουδάκη