ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ 08 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
ΘΕΜΑ: “Η γη ανήκει σε όλα τα παιδιά του κόσμου ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ”
Ο παραπάνω τίτλος έχει να κάνει με ένα πονηρό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που εφαρμόστηκε σε διάφορα δημοτικά σχολεία της Ελλάδας εγκεκριμένο από το υπουργείο παιδείας, πρώην (ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ).
Πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα διαδραστικού κινηματογράφου που ξεγέλασε αφ’ενός τους γονείς ζητώντας συμμετοχή (3 ΕΥΡΩ). Εφ’όσον αυτοονομάζεται μή κερδοσκοπικός οργανισμός, μάλλον θα έπρεπε να είναι δωρεάν.
Αφ’ετέρου δημιουργήθηκαν διαταράξεις οικογενειακής γαλήνης διότι υπήρξαν δικαιολογημένες αντιδράσεις μαθητών προς τους γονείς τους οι οποίοι δεν υπέγραψαν την υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής που τους είχε χορηγηθεί από τα σχολεία, είτε για λόγους οικονομικούς είτε για άλλους προσωπικούς λόγους. Τα παιδιά αυτά ήταν η μειοψηφία έναντι των συμμετεχόντων μαθητών και όπως ήταν φυσικό ένιωθαν μειονεκτικά και επηρρεάστηκαν ψυχολογικά. Αυτό δεν είναι «ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ»;
Το πονηρό αυτό επιτήδευμα έχοντας ενδυθεί με εκπαιδευτική περιβολή πλησίασε τα παιδάκια της Α΄ και Β΄τάξεων των δημοτικών σχολείων για να γνωρίσουν τα ζώα του πλανήτη μας .Οι τάξεις Γ΄ και Δ΄ μάθανε για τα αρχαία μνημεία της Ελλάδας. «ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ» το θέμα που επιλέχθηκε για τις Ε΄και ΣΤ΄ τάξεις των δημοτικών σχολείων της Ελλάδας, όπου η αντίληψη των παιδιών είναι αυξημένη, αφού οι μαθητές αυτοί έχουν
σχεδόν ολοκληρώσει τις γνώσεις τους στην πρωτοβάθμια και ετοιμάζονται για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση!Η ενέργεια αυτή όχι μόνο δεν μπορεί να αφήσει αδιάφορους τους γονείς αλλά τους βάζει σε σκέψεις,υποψίες και στους εξής προβληματισμούς.
σχεδόν ολοκληρώσει τις γνώσεις τους στην πρωτοβάθμια και ετοιμάζονται για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση!Η ενέργεια αυτή όχι μόνο δεν μπορεί να αφήσει αδιάφορους τους γονείς αλλά τους βάζει σε σκέψεις,υποψίες και στους εξής προβληματισμούς.
Ποιοί είναι αυτοί που υπο την ανοχή των δασκάλων.., παίζουν, με τις αγνές ψυχές των παιδιών; Ποιός τους έδωσε το δικαίωμα να επηρεάζουν το ωρολόγιο πρόγραμμα της προβλεπόμενης διδακτέας ύλης; Αν μη τι άλλο τέτοιου είδους δραστηριότητες ας γίνονται κατά τις απογευματινές ώρες ώστε να συμμετέχουν όποια παιδιά θέλουν, χωρίς να ξεχωρίζουν αυτά που θέλουν αλλά δεν μπορούν.(π.χ. μία τρίτεκνη ή μία πολύτεκνη οικογένεια ερωτήθηκε από κάποιον από τους διοργανωτές,εάν οι γονείς μπορούν να δώσουν (3 ΕΥΡΩ) για κάθε παιδί και απήντησε αρνητικά). Έχουμε και εδώ ρατσισμό.
Στο σημείο αυτό πρέπει να κάνουμε μία σοβαρή διευκρίνιση.Η λέξη ρατσιστής χρησιμοποιείται δολίως από κάποιους εδώ και 20-25 χρόνια «ράτσα,ρατσισμός, ρατσιστής…είσαι ρατσιστής και είσαι ρατσιστής…» για να σε γεμίσουν ενοχές ως προς τη φυλετική σου ομογένεια την οποία θέλεις να κρατήσεις. Η σωστή λέξη είναι “ΦΥΛΕΤΙΣΜΟΣ”. Η λέξη ράτσα και όλα τα παράγωγά της αφορά στα ζώα. Ρατσιστής είναι αυτός που πρεσβεύει ότι η βιολογική του σύνθεση, παραδείγματος χάριν, το συκώτι του ή η καρδιά του είναι καλύτερα ποιοτικά από κάποιου άλλου λαού. Αν θέλεις να μιλάς για διακρίσεις μεταξύ ανθρώπων και όχι για διακρίσεις που έχουν να κάνουν με τη βιολογία τους (δεν υπάρχουν τέτοιες διακρίσεις, γιατί αλλιώς είσαι ρατσιστής και ανόητος), θα μιλήσεις για φυλές. Όταν πεις τη λέξη φυλετισμός και φυλή παραπέμπεις όχι σε βιολογικές διαφορές διότι δεν είσαι ανόητος ,αλλά παραπέμπεις σε πολιτισμικές διαφορές.
Οπότε λες: Βεβαίως και είσαι φυλετιστής μεταξύ άλλων λαών,διότι έχεις πολιτισμό 10.000 χρόνων , γεννήθηκες στην Ελλάδα, τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου είναι διαφορετικά από έναν κινέζο ή έναν αυστραλό ή έναν γερμανό ή έναν εσκιμώο και ούτω καθεξής.Αυτή η κατάσταση όμως δεν αναιρεί την αγάπη και τον σεβασμό που πρέπει να έχουν οι λαοί μεταξύ τους. Όλοι οι άνθρωποι παιδιά του ίδιου Θεού είναι και ίσοι μεταξύ τους όχι όμως ίδιοι.
Οπότε λες: Βεβαίως και είσαι φυλετιστής μεταξύ άλλων λαών,διότι έχεις πολιτισμό 10.000 χρόνων , γεννήθηκες στην Ελλάδα, τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου είναι διαφορετικά από έναν κινέζο ή έναν αυστραλό ή έναν γερμανό ή έναν εσκιμώο και ούτω καθεξής.Αυτή η κατάσταση όμως δεν αναιρεί την αγάπη και τον σεβασμό που πρέπει να έχουν οι λαοί μεταξύ τους. Όλοι οι άνθρωποι παιδιά του ίδιου Θεού είναι και ίσοι μεταξύ τους όχι όμως ίδιοι.
Πέραν των προαναφερθέντων οφείλουν οι εκπαιδευτικοί να προστατέψουν τα παιδιά με κάθε τρόπο από κάθε επιτήδειο που προσπαθεί με διάφορες ενέργειες να τα πλανέψει για να πετύχει τους πονηρούς σκοπούς του.
Χρέος τους είναι επίσης να προστατέψουν το μεγαλείο της Ελληνικής Γλώσσας. Να μην λησμονούν σε καμία περίπτωση ότι η Ελληνική Γλώσσα είναι το υπέρτατο εργαλείο του νού,η κάθε λέξη έχει την έννοιά της και η μετάδοση της προς τους μαθητές,πρέπει να γίνεται σωστά.
Εν τέλει εάν κάποιος θέλει πραγματικά να ξεκαθαρίσει στο μυαλό του και να κατανοήσει πριν μιλήσει για την αγάπη και την ισότητα των λαών,ας ανατρέξει στους βίους των Τριών Ιεραρχών και του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού που είναι και οι προστάτες των γραμμάτων,αλλά μπορεί να μελετήσει και οποιονδήποτε Άγιο της Ορθοδοξίας ή ακόμη καλύτερα τον ίδιο τον λόγο του Χριστού μας,το « Άγιο Ευαγγέλιο ».
ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Άρθρο 1
Παράγραφος 3
Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό,υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.
« Μην αφήσετε, Άγιοί μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραννίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες »
Στρατηγός Ιωάννης Μακρυγιάννης