Σείς ο φερόμενος ως «Αντιοικουμενιστής» Μητροπολίτης Αιτωλοακαρνανίας κ. Κοσμάς, πού απαρνηθήκατε την Ορθοδοξία και προσχωρήσατε στην παναίρεση του οικουμενισμού ή θρησκευτικού συγκρητισμού ή γνωστικισμού και τις λοιπές αιρέσεις, οι οποίες εισήχθησαν ψευδο-συνοδικά από την ληστρική σύνοδο της Κρήτης το 2016,
αντί σείς να αναλάβετε αγώνα αντιαιρετικό κατά των βαρέων λύκων (δηλαδή των αιρετικών οικουμενιστών) που εισήλθαν στην Μάνδρα της Ορθοδοξίας και να τους εκδιώξετε από αυτήν,
ΕΚΔΙΩΞΑΤΕ ΕΜΕΝΑ από την Ι. Μονή της Αγίας Παρασκευής Μάνδρας Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας όπου εγκαταβίωσα επί τρία συνεχή έτη και τρείς μήνες, ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΕΚΟΨΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΕΠΕΙΔΗ:
1) ΔΕΝ ΑΠΟΚΗΡΥΣΣΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ,
2) ΔΕΝ ΠΑΥΕΤΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗΣ ΣΑΣ ΑΡΧΗΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ «ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ –Ι.Σ.Ε.Ε-», Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΨΗΦΙΣΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ,
3) ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ, ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΣ ΤΗΣ Ι.Σ.Ε.Ε. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ (Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ), ΣΤΟΥΣ Ι.ΝΑΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΗΡΥΞΑΤΕ ΑΙΡΕΣΗ ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ,
4) ΠΡΟΣΚΑΛΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ (ΗΤΟΙ ΚΑΚΩΣ ΑΝΑΣΤΡΕΦΕΣΘΕ) ΣΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΣΑΣ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ,
6) ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΤΙΜΕΙΤΕ ΠΑΡΑ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΟΤΙ ‘‘ΤΟ ΠΗΔΑΛΙΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ’’,
ΜΕ ΕΚΔΙΩΞΑΤΕ από το Μοναστήρι ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΑ ΑΠΟ ΣΑΣ, αλλά δεν τολμήσατε να μου χορηγήσετε έγγραφο που να αναφέρει για ποιόν λόγο με εκδιώκετε, το οποίο έγγραφο σας εζήτησα επανειλημμένως.
“ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ’’ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
4) 7/7/2017 Πρώτη Πανήγυρις Εορτασμού του Αγίου Βλασίου του εν Σκλαβαίνοις Αιτωλοακαρ-νανίας. Καλέσατε εκπρόσωπο τού “Πατριάρχη” Βαρθολομαίου, (ο οποίος ηγείται της παναιρέσεως του οικουμενισμού), τον Αμφιλόχιο Αδριανουπόλεως καθώς και τον Μητροπολίτη Νικοπόλεως και Πρεβεζης, οι οποίοι ἀκολουθούν την παναίρεση τού οικουμενισμού και έλαβαν μέρος, στην Ψευδοσύνοδο της Κρήτης, τασσόμενοι υπέρ τών αιρετικών αποφάσεών της.
5) 18/7/2017 Δεύτερη επίσκεψή μου σε σας τον Μητροπολίτη Αιτωλοακαρνανίας στο Μεσολόγγι, όπου σας παρέδωσα τις 2 επιστολές μου, περί αποτειχίσεώς μου (οι οποίες δημοσιεύθηκαν στο διαδίκτυο βλ.: «Ο παιδαγωγός», «Αποτείχιση και «Πατερική Παραδοση», «Κατάνυξις» κ.ά.) και σας ερώτησα εάν πιστεύετε ότι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι αιρετικός ή όχι. Η απάντησίς σας ήταν ότι
[Επειδή λοιπόν οι Άγιοι της Εκκλησίας μας και οι Οικουμενικές και Τοπικές Σύνοδοι καταδίκασαν τις αιρέσεις και τις θρησκείες, τις οποίες δέχεται ο διδάσκαλος της παναίρεσης, ο οποίος βλασφημεί και αισχρολογεί, Πατριάρχης Βαρθολομαίος, λέγοντας ότι είναι όλες οι αιρέσεις και οι θρησκείες οδοί σωτηρίας και οι Κανόνες της Εκκλησίας είναι “τείχη του αίσχους” και οι Άγιοι Πατέρες μας υπήρξαν θύματα του αρχεκάκου όφεως, γιατί αυτοί ήσαν τάχα υπεύθυνοι του σχίσματος με τους παπικούς, μοιράζει το “Άγιο” Κοράνιο σε Μωαμεθανούς, και πολλές άλλες αιρέσεις διαλαλεί και βλασφημίες, καθώς και άλλοι Αρχιερείς το ίδιο κάνουν, αφού λοιπόν κατά την γνώμη σας δεν είναι αιρετικός, τότε θα πρέπει οι Άγιοι της Εκκλησίας μας και οι Ιερές Οικουμενικές Σύνοδοι, να είναι αιρετικοί (άπαγε της βλασφημίας) αφού διδάσκουν τα ακριβώς αντίθετα από τα του Βαρθολομαίου, “δέσποτα” Κοσμά. Να τους χαίρεστε, τον “Πατριάρχη” σας και τους συναδέλφους σας “Αρχιερείς” τους κατά την γνώμη σας “Ορθοδόξους” που κάνουν τα όμοια με αυτόν, ενώ θα έπρεπε από δεκαετίες να τους έχετε καθαιρέσει οι υπόλοιποι Συνοδικώς].
7) 26/8/2017 Σάββατο. Δίνετε ευλογία στον Πρωτοπρεσβύτερο π. Βασίλειο Καλιακμάνη Καθηγητή Θεολογ. Σχολής Θεσ/κης, ο οποίος συμμετείχε με άλλους πέντε (5) στην επιτροπή επικυρώσεως των αιρετικών αποφάσεων της ψευδοσυνόδου της Κρήτης (και επικύρωσε τις αιρετικές της αποφάσεις), να Λειτουργήσει στον Ι. Ναό Αγ. Παρασκευής Μάνδρας Θέρμου στην παλαίφατη Ι. Μονή όπου τότε εγκαταβίωνα από τριετίας ενώ είχα έρθει σε αντιπαράθεση με τον εν λόγω Πρωτοπρεσβύτερο τον Φεβρ. 2017 για την προδοσία της πίστεως που έκανε στο Κολυμπάρι. Κατά την διαρκεια του όρθρου της ημέρας εκείνης δηλ. 26.8.2017 Σάββατο, δεν συμμετείχα στις Ακολουθιες και στην Θεία Λειτουργία και μάλιστα διαμαρτυρήθηκα στους επιτρόπους, για το ότι ἐπέτρεψαν σ’ έναν προδότη της πίστεως να ἒρθει στο Μοναστήρι όπου εγκαταβιώ, για να τελέσει με αθεοφοβία το Μυστήριο της Θείας Λειτουργίας.
8) 26/8/2017 Μετά από λίγες ώρες, το απόγευμα της ιδίας ημέρας και ώρα 5 μ.μ., ήρθαν στο Μοναστήρι ο Ηγούμενος της Ι. Μονής Μυρτιάς Τριχωνίδος π. Ιωσήφ, ο Ιερομόναχος π. Δαβίδ της ιδίας Μονής και δύο επίτροποι της Ι. Μονής (όπου τότε εγκαταβίωνα), με εντολή σας (όπως ο π. Ιωσήφ ισχυρίσθηκε) και μου ανήγγειλαν να φύγω από το Μοναστήρι διότι είχα κάνει ἀποτείχιση. Συγκεκριμέ-να, ο ηγούμενος π. Ιωσήφ μου είπε: “Μάς είπε ο Δεσπότης να σού πούμε ότι, επειδή έχεις κάνει αποτείχιση πρέπει γι’ αυτό το λόγο να φύγεις από το μοναστήρι και να παραδώσεις τα κλειδιά στους επιτρόπους’’. Όταν τους είπα ότι θέλω έγγραφη εντολή του Μητροπολίτη όπου να αναφέρει τους λόγους δια τους οποίους με διώκει από το Μοναστήρι, οι εν λόγω Ιερομόναχοι είπαν ότι δεν δίνει έγγραφο ο Μητροπολίτης και έφυγαν. Υπ’όψιν ότι τα γεγονότα αυτά συνέβησαν παρουσία προσκυνητή και φίλου της Ι. Μονής, μετά της συζύγου του και αυτόπτου και αυτήκοου μάρτυρα.
9) 28/8/2017 ημέρα Δευτέρα. Επικοινώνησα τηλεφωνικώς το μεσημέρι με τον Ιερομόναχο π. Μακάριο στο ιδιαίτερο Γραφείο, για να μιλήσω με σας τον Μητροπολίτη. Αυτός μου είπε ότι δεν μπορούσατε να μιλήσετε εκείνη την στιγμή και του ζήτησα να σάς διαβιβάσει ότι περιμένω να μου επιδοθεί έγγραφη επιστολή, όπου να μου αιτιολογείτε για ποιον λόγο με διώκετε από την Ι. Μονή. και ότι για ότι συμβεί δηλ. τυχόν βίαιη έξωσή μου από την ιερά Μονή με κίνδυνο της σωματικής ακεραιότητάς μου από διαφόρους κακοπροαίρετους της περιοχής (οι οποίοι δεν θέλουν κανένα στο μοναστήρι όπως οι ίδιοι έχουν επανειλημμένως δηλώσει), θα είσθε αποκλειστικά υπεύθυνος, αλλά και ηθικός αυτουργός.
10) 28/8/2017 Κατόπιν παρελεύσεως μιάς ώρας περίπου από την παραπάνω τηλεφ. συνομιλία, ήρθαν στην Ι. Μονή οι τρείς λαϊκοί επίτροποι από την Μάνδρα Θέρμου, και απαιτούσαν με τρόπο εριστικό, να φύγω, δίνοντάς μου μάλιστα και διορία άλλος μέχρι τέλος του μηνός και άλλος μία εβδομάδα απειλώντας μάλιστα εμμέσως πλην σαφώς λέγοντάς μου, ότι μέχρι τώρα σε προστατεύαμε από αυτούς που ήθελαν την βίαιη απομάκρυνσή σου από το Μοναστήρι. Την συνομιλία μου αυτή με τους επιτρόπους άκουγε σε ανοικτή ακρόαση και ένας φίλος της Ι. Μονής που συνομιλούσαμε από πριν. Τους απάντησα ότι προτίθεμαι να αποχωρήσω από την Ι. Μονή, αλλά περιμένω από τον Μητροπολίτη ένα έγγραφο όπου να μου αιτιολογεί για ποιους λόγους με διώκει από το Μοναστήρι, πράγμα το οποίο οι επίτροποι δεν το αποδέχθηκαν και μάλιστα έγιναν και πιο εριστικοί με φωνές και νεύρα.
11) Έκτοτε πολλάκις μέχρι σήμερα οι επίτροποι επανέλαβαν τις πιέσεις και τις ενοχλήσεις τις φωνές και τα νεύρα για να με αναγκάσουν να φύγω από το Μοναστήρι.
12) Γνωρίζετε καλά όσα χρόνια διακόνησα στην Μητρόπολη, ότι πάντοτε σας τιμούσα και σας σεβόμουν σαν Επίσκοπό μου και ποτέ δεν σας προσέβαλα, κάνοντας υπακοή και σε σας και στους Ποιμένες της Μητροπόλεως.
Ως Μοναχός που διακόνησα τρία χρόνια και 3 σχεδόν μήνες στην Ι. Μονή, (και όχι φιλοξενήθηκα, διότι η φιλοξενία νοείται για λίγες ημέρες ή εβδομάδες το πολύ), ζήτησα το αυτονόητο από σας, δηλαδή να μου γνωστοποιήσετε εγγράφως, τον λόγο για τον ὁποίο με διώκετε από την Ι. Μονή, ώστε να έχω ένα έγγραφο, που να αποδεικνύει ότι δεν διώκομαι για άλλους λόγους, όπως π.χ. τυχόν οικονομικές ατασθαλίες ή ηθικές παρεκτροπές μου ή άλλες συκοφαντίες που μπορεί να μου προσάψουν κάποιοι κακοπροαίρετοι και με αυτόν τον τρόπο, να σπιλωθεί το ιερόν Σχήμα του Μοναχού και κατ’ επέκταση να διασυρθεί η Ορθόδοξη Εκκλησία.
Επίσης αποκαλύφθηκε ότι παρανόμως και αντικανονικώς, δεν με έχετε κάν εγγράψει στην Ι. Μητρόπολη, (παρόλο ότι διακόνησα σ’αυτήν επι τρία έτη και τρείς μήνες), παρά τηn διαταγή της Ι.Σ.Ε.Ε. ότι ο Μοναχός πρέπει οπωσδήποτε να είναι γραμμένος στο Μοναχολόγιο Ι. Μονής της Μητροπόλεως.
Μετά από ενάμιση μήνα περίπου από την παράνομη ανακοίνωσή σας προς εμέ (26/8/2017), της διώξεώς μου από την Ι. Μονή όχι δια επισήμου εγγράφου, το οποίο αρνηθήκατε αντικανονικώς και πεισμόνως να μου επιδώσετε (και αυτό καταδεικνύει το άδικο του διωγμού μου από σας), χωρίς καταδικαστική απόφαση εις βάρος μου, χωρίς καμμία παράβαση των Ι.Κανόνων εκ μέρους μου, και χωρίς να με καλέσετε σε απολογία, επειδή μόνον και μόνον, αποτειχίστηκα από σας, (όπως διαμηνύσατε δια των δύο Ιερομονάχων εκφωνητών-τελεσιγραφητών σας), εν μέσω επανειλημμένων απειλών, φωνών, ενοχλήσεων και πιέσεων εκ μέρους των λαικών επιτρόπων και μερικών κατοίκων του χωριού Μάνδρα, (οι οποίοι μεχρι πρότινος ήσαν εχθροί σας, των Ιερέων της περιοχής και περισσότερο εμού χωρίς να τους έχω δώσει καμμία αφορμή- γιατί όπως επανειλημμένως ομολόγησαν και έμπροσθεν τρίτων οι λαικοί επίτροποι και μερικοί κάτοικοι του χωριού, ότι δεν θέλουν κανέναν στο Μοναστήρι -οι ίδιοι και ο Θεός γνωρίζουν το γιατί-),ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ, ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΙΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΜΟΥ, ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΩ από την Ι. Μονή Αγίας Παρασκευής (στις 21/10/2017) στην οποία διακόνησα με αυταπάρνηση, (παρά το αρνητικό κλίμα μερικών κατοίκων του χωριού Μάνδρα) και διάθεση προσφοράς επι 3 έτη και 3 περίπου μήνες και αυτό το γνωρίζουν οι χιλιάδες των προσκυνητών που πέρασαν όλο αυτό το διάστημα από την Ι.Μονή και διακονήθηκαν και ξεναγήθηκαν και άκουσαν λόγο Θεού.
Και τώρα που έφυγα, πανηγυρίζουν πολλοί από τους ταλαίπωρους, κατοίκους του χωριού και ειδικά οι επίτροποι, θριαμβολογούντες μαζί με τους άλλοτε εχθρούς τους, Κληρικούς της περιοχής, Αρχιερατικόν Επίτροπον Θέρμου π. Θεόκλητον Ράπτη, (ο οποίος συμπροσευχήθηκε με 3 καρδινάλιους αιρετικούς στο Φανάρι, και μάλιστα την Κυρ.της Ορθοδοξίας – βλ.Ιστολόγια “ο Παιδαγωγός-Κατάνυξις κ.ά.), και τους σύν αυτώ.
Για τους ταλαίπωρους κατοίκους του χωριού, συμπάθεια μαζί και οίκτο αισθάνομαι (για τους οποίους πολλάκις της ημέρας προσευχόμουν εξ αρχής που ήρθα στην περιοχή και δεν θα πάψω βεβαίως και στο μέλλον – όμως οφείλω να τους ευχαριστήσω, γιατί με τον πόλεμο που μου έκαναν από την αρχή που ήρθα εδώ για να με διώξουν, με βοήθησαν -άκοντες βέβαια- να αγωνιστώ με την βοήθεια του Θεού, υπέρ της ανεξικακίας, της αγάπης για τους εχθρούς και της ταπείνωσής μου, όπως εντέλλεται σε μας ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός. Εύχομαι ο Ανεξίκακος Κύριός μας, “να μην στήσει ταύτην την αμαρτίαν αυτών” οι οποίοι βρίσκονται στο βαθύ πνευματικό σκότος, όπως και οι περισσότεροι κάτοικοι της περιοχής. Είθε να τους φωτίσει ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, η Παναγία Μητέρα Του και η Αγία Παρασκευή και να τους δώσουν μετάνοια, όπως και περισσότερο, για τους παραπάνω Ιερείς και για σας, οι οποίοι όταν Χειροτονηθήκατε δώσατε φρικτές υποσχέσεις στον Τριαδικό Θεό, ΟΤΙ ΘΑ ΦΥΛΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΕΠΙΣΤΕΥΘΗ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Και σείς ως “επίσκοπος” δεν είσθε άμοιρος ευθυνών γι’ αυτήν την κατάσταση του χωριού, της περιοχής Θέρμου αλλά και όλης της Μητροπόλεως, την οποία έχετε αφήσει στο πνευματικό σκότος.
Β. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ότι εσείς κατέχετε τους οίκους, εμείς που αποτειχιζόμεθα από σας τους ακολουθούντας την παναίρεση του οικουμενισμού ψευδεπισκόπους και από όσους σας ακολουθούν, εμείς φυλάσσοντες την καθαρότητα της Ορθοδόξου πίστεως, έχουμε τον Ένοικο, τον Χριστό μας.
Η Χάρις του Θεού και ο φύλακας Άγγελος του Ναού έχουν αναχωρήσει από τους Ναούς όπου μνημονεύονται αιρετικοί επίσκοποι, όπως λέγουν οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας.
Ο σύγχρονος Άγιος της Εκκλησίας μας Ιουστίνος Πόποβιτς ελεγε: “κριτήριον Ορθοδοξίας η στάσις μας έναντι του Μοναχισμού”. Εσείς διώκετε αντικανονικώς έναν Μοναχό μόνο και μόνο γιατί θέλει να φυλάξει την Ορθόδοξη πίστη του ανόθευτη. Άραγε τόσο κεκαυτηριάστηκε η συνείδησή σας και δεν σας ήλεγξε γι’αυτήν την άδικη δίωξη που κάνετε; Δεν φοβάσθε τον Θεό και την δικαιοκρισία Του; Τι απολογία θα δώσετε επι του φοβερού βήματος του Κυρίου; Αυτά που κάνουν οι ακολουθούντες την παναίρεση Αρχιερείς, κάνετε και σείς που θέλετε να λέγεσθε αντιοικουμενιστής;
Τουλάχιστον αυτοί δίνουν κάποιο χαρτί στους διωκομένους, που λέει γιατί τους διώκουν. Σείς ούτε αυτό δεν δίνετε !!! Μήπως αυτό οφείλεται στα συλλείτουργα που κάνατε και συνεχίζετε να κάνετε απτόητος και στις μνημονεύσεις, με τους ακολουθούντες την παναίρεση Αρχιερείς;
Ὀπως ακριβώς και οι “επίσκοποι” στα χρόνια του αιρετικού παπικού Βαυαρού Όθωνα, ο οποίος διέλυσε το 1837 τίς περισσότερες Ι. Μονές στην Ελλάδα και εξεδίωξε τους περισσότερους Μοναχούς και τις Μοναχές από αυτά, (μέσω των τότε ‘’Επισκόπων’’, που συγκατατέθηκαν σ’ αυτό προδίδοντας την πίστη τους) και εδίωξαν μαζί με τους άλλους και τον ομολογητή Κοσμά Φλαμιάτον, τους όσίους και ομολογητάς Ιγνάτιον Ιερομόναχον εκ της Ι.Μ.Μεγ.Σπηλαίου, και Χριστοφόρο Μοναχόν τον λεγόμενο Παπουλάκο και σείς οι σημερινοί ‘’Επίσκοποι’’ το ίδιο δεν κάνετε; Δεν διώκετε τους Μοναχούς και τους Κληρικούς που αντιδρούν στην παναίρεση; Με τον ίδιο τρόπο και σείς οι διώκοντες, δεν βεβαιώνετε ότι και σείς συνταυτίζεσθε, με τον αιρετικό Βαυαρό Όθωνα και τους συνεργάτες του;
Ο καλός ποιμένας λέγει ο Κύριός μου Ιησούς Χριστός, όταν ένα πρόβατο φύγει από την μάνδρα, θα αφήσει τα 99 και θα ψάξει το απολωλός. Και μόλις το βρεί σε καμμιά χαράδρα ή σε κανένα ρέμμα, θα το βάλει στον ώμο του και θα το φέρει στην μάνδρα του (Ματθ. ΙΗ; 11-14). Σείς τόσους μήνες όχι μόνο δεν ήρθατε καν να συζητήσετε μαζί μου, εάν νομίζατε ότι είχα πλανηθεί, (παρ’όλο που ήρθατε πολλάκις και λειτουργήσατε σε κοντινούς ενοριακούς Ναούς), αλλά ούτε κάν με πήρατε ένα τηλέφωνο παρ’όλο ότι το ζήτησα και αυτό από τους εντολοδόχους που στείλατε να μου πούν να φύγω από το Μοναστήρι της Αγ. Παρασκευής Μάνδρας. Από αυτήν την στάση σας επάναντί μου, βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα ή ότι ξέρετε ότι έχω απόλυτο δίκαιο και ενεργώ βάσει των Ιερών Κανόνων της Εκκλησίας, ή ότι απαξιείτε και να μιλήσετε σε έναν “μικρό” Μοναχό σαν και εμένα, οπότε καταφρονείτε το Μοναχικό μου Σχήμα. Δεν ακούτε τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό που λέγει: “προσέχετε μην καταφρονήσετε ένα των μικρών τούτων…;” (Ματθ.ΙΗ’10).
Πόσο Ορθόδοξος μπορεί να είναι ένας Επίσκοπος ο οποίος διώκει μοναχούς που θέλουν να κρατήσουν ανόθευτη την πίστη τους; Μήπως θα ήταν καλύτερα για σας να παραιτηθείτε και να πάτε σε κάποιο ερημητήριο να κλαίτε τις αμαρτίες σας, γιατί ομιλώντας και εκδίδοντας εγκυκλίους θεωρητικά κατά του οικουμενισμού και του παπισμού, ενώ συγχρόνως συμπλέετε με τους οικουμενιστές μη αντιδρώντας στις αιρετικές αποφάσεις της ψευδοσυνόδου και αγκαλιάζοντας και προβάλοντας τους ακολουθούντες την παναίρεση Αρχιερείς στο ποίμνιο, κάνετε μεγαλύτερο κακό στον λαό, τον οποίο αποκοιμίζετε και τον επαναπαύετε ότι τάχα έχει καλόν ορθόδοξον και αγωνιστή επίσκοπον, (αμέριμνο έτσι και τυφλόν που τον αφήσατε τον λαό και ακατήχητον τόσες δεκαετίες), τον οδηγείτε στον βόθυνον της παναιρέσεως του οικουμενισμού; Και ο Κύριος λέγει: “τυφλός εάν τυφλόν οδηγεί, και οι δύο εις βόθυνον πεσούνται”.
Άραγε θεωρείτε ακόμα τον εαυτό σας Ορθόδοξο;
Μετά την ψευδοσύνοδο, βλέπουμε να προβαίνουν οἱ ακολουθούντες την παναίρεση του οικουμενισμού, Αρχιερείς, Κληρικοί, Μοναχοί και λαϊκοί ανά τον κόσμο, σε συμπροσευχές όχι μόνον με αιρετικούς, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΥΣ μέσα στους Ναούς, όχι μόνον εφαρμόζοντας, αλλά και υπερβαίνοντας τις αιρετικές ἀποφάσεις αυτής της ψευδο-συνόδου (βλ.σχετικές φωτογραφίες). Και ο λαός και ο κλήρος που παρευρίσκεται και συμπροσεύχεται με τους αιρετικούς και τους αλλοθρήσκους, είναι υπόδικος αφορισμού, βάσει τού 45ου κανόνος των Αγ. Αποστόλων. Το κακό λοιπόν γενικεύεται και κινδυνεύουν άπαντες να χάσουν την Χάρι του Θεού που έλαβαν κατά τα άγια Μυστήρια του Βαπτίσματος και του Χρίσματος.
Τοὺς Αγίους όμως, όταν βρίσκονταν σὲ παρόμοιους καιροὺς αιρέσεων, τοὺς καταλαμβάνει φόβος, μήπως μεταδοθεῖ στὰ μέλη τοῦ Ποιμνίου τους η αίρεση, όπως ο γνήσιος καὶ μὴ μισθωτὸςΠοιμήν, ο Μ. Βασίλειος, γράφει “Πρὸς Ιταλοὺς καὶ Γάλλους Επισκόπους”: «Νῦν δὲ φοβούμεθα μή ποτε αὐξανόμενον τὸ κακόν, ὥσπερ τις φλὸξ διὰ τῆς καιομένης ὕλης βαδίζουσα, ἐπειδὰν καταναλώσῃ τὰ πλησίον, ἅψηται καὶ τῶν πόρρω.Ἐπινέμεται (ἐπεκτείνεται) γὰρ τὸ κακὸν τῆς αἱρέσεως,καὶ δέος ἐστὶ μὴ τὰς ἡμετέραςἘκκλησίας καταφαγοῦσα ἕρψῃ λοιπὸν καὶ ἐπὶ τὸ ὑγιαῖνον μέρος τῆς καθ’ ὑμᾶς παροικίας»!]]. (εκ του Ιστολογίου Πατερική Παράδοση).
Πολλοί, μεγάλοι Ἀγιοι της Εκκλησίας μας και πάμπολοι Μάρτυρες αναδείχθηκαν διδάσκαλοι της ευλογημένης αποτειχίσεως σε περιόδους που αιρετικοί επίσκοποι κήρυτταν ή αποδέχονταν αιρέσεις.
Ιδού έρχεται, έρχεται ταχύ, ο Αμνός του Θεού, για να αποκαταστήσει την Εκκλησία Του (που την ίδρυσε με το Τίμιο Αίμα Του, τα σεπτά Πάθη και την Ανάστασή Του), τον Αμπελώνα Του, που οι κακοί γεωργοί καταστρέφουν εδώ και πολλές δεκαετίες με την παναίρεση του οικουμενισμού.
Και αλίμονο σ’αυτούς και σ’ όσους τους ακολουθούν.
Παραθέτω αποσπάσματα «Μελέτης για την ψευδοσύνοδο και τις Εκκλησιολογικές της συνέπειες» του κ. Κυριάκου Κυριζόπουλου καθηγητή (επ.) Εκκλησιαστικού Δικαίου στην Νομική Σχολή Α.Π.Θ.- (βλ.ολόκληρη την Μελέτη στην Ιστοσελίδα “Θεογνωσία”).
1 – Η ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ
Η Ψευδο-Σύνοδος της Κρήτης εισήγαγε «συνοδικώς», δηλ. δεσμευτικά για τις δέκα Αυτοκέφαλες που συμμετείχαν, την Παναίρεση του Οικουμενισμού. Ο Οικουμενισμός, Διαχριστιανικός και Διαθρησκειακός, είναι Νεο-γνωστικισμός ή Θρησκευτικός Συγκρητισμός, και αναμειγνύει την Ορθοδοξία με αιρέσεις, με θρησκεύματα, με φιλοσοφικά συστήματα, με τον Σατανισμό. Τον πολέμησαν σθεναρά οι Άγιοι Απόστολοι, όπως ο Ιωάννης και ο Παύλος, και οι Πατέρες των πρώτων χριστιανικών αιώνων, όπως ο Άγιος Ειρηναίος, Επίσκοπος Λουγδούνου (σημερινής Λυών της Γαλλίας) στο έργο του «Έλεγχος και Ανατροπή της Ψευδωνύμου Γνώσεως». Διότι ανατρέπει συνολικά την Ορθόδοξη πίστη, μέσω της αντιπατερικής ή μεταπατερικής θεολογίας, η οποία αλλοιώνει τους θεολογικούς όρους με δαιμονικές και ορθολογιστικές ερμηνείες τους.
Η λεγόμενη «Αγία και Μεγάλη ή Πανορθόδοξη Σύνοδος» δεν είναι Ορθόδοξη Σύνοδος, αλλά Ψευδο-Σύνοδος. Τούτο σημαίνει ότι δεν είναι έγκυρη, ούτε αυτοδικαίως άκυρη, αλλά είναι ακυρώσιμη, ήτοι μπορεί να ακυρωθεί από μια όντως Ορθόδοξη Πανορθόδοξη Σύνοδο, η οποία μπορεί ενδεχομένως να συγκληθεί στο μέλλον. Αυτή η Ψευδοσύνοδος συγκλήθηκε ουσιαστικά από το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ δια στοματος της κ.Ελισάβετ Προδρόμου, αξιωματούχου του ίδιου Υπουργείου και Ειδικής Συμβούλου του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως στην εν λόγω Ψευδο-Σύνοδο [……] Συνοπτικά, οι αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου αλλοιώνουν και αποδομούν το Σύμβολο της Πίστεως, επειδή εισάγουν επίσημα την αντίχριστη Θρησκευτική Παγκοσμιοποίηση ή τον Θρησκευτικό Συγκρητισμό ή τον Γνωστικισμό, ο οποίος είναι μια αίρεση ήδη καταδικασμένη από τους Αγίους Αποστόλους (π.χ. Ιωάννη και Παύλο), τις Οικουμενικές Συνόδους και τους Αγ.Πατέρες.
Η Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, η οποία εισήχθη ψευδο-συνοδικώς από το Συνέδριο της Αποστασίας της Κρήτης, είναι ήδη κατεγνωσμένη:
α) από τους Αγίους Αποστόλους και ενδεικτικά τον Απόστολο Ιωάννη (Α΄ Καθολ.Επιστολή του, Αποκάλυψη κλπ.) και τον Απόστολο Παύλο (Επιστολές του προς Κολασσαείς , προς Τιμόθεον Α΄ και Β΄, προς Τίτο κλπ.),
β.5. από όλες τις Οικουμενικές και τις τοπικές Ιερές Ορθόδοξες Συνόδους της Εκκλησίας, οι οποίες κατέγνωσαν και καταδίκασαν όλες τις αιρέσεις, τις οποίες ο οικουμενισμός δέχεται μαζί με όλες τις θρησκείες, ως οδούς σωτηρίας!!!.
γ) από τους Πατέρες της Εκκλησίας και ενδεικτικά τον Άγιο Ειρηναίο Λουγδούνου (στο έργο του «Έλεγχος και Ανατροπή της Ψευδωνύμου Γνώσεως»), τον Άγιο Ιππόλυτο Ρώμης (στο έργο του «Κατά πασών των αιρέσεων έλεγχος», P.G., τομ. 16, ΙΙΙ, σελ. 3017-3454), Μέγα Φώτιο (στο έργο του «Διήγησις περί της Μανιχαίων Αναβλαστήσεως», Λόγοι 4, ΕΠΕ, Μ. Φώτιος, τομ. 4, σελ. 10-337).
Όσον αφορά την Εκκλησία της Ελλάδος, πρέπει να επισημανθεί ότι, κατά την ειδησεογραφία, η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, με πρόταση του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, έλαβε υπόψη της στην Έκτακτη Συνεδρίασή της του Μαϊου 2016 τα δεδομένα της διαβούλευσης επί των προσυνοδικών κειμένων μόνον των Μητροπολιτών – μελών της, αρνούμενη να λάβει υπόψη της τα δεδομένα της ίδιας διαβούλευσης που προέρχονταν από τις λοιπές τάξεις του πληρώματός της (λοιπών κληρικών, μοναχών, και λαϊκών), σε αντίθεση με τη Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία στην οποία η Ιερά της Σύνοδος έλαβε υπόψη της τα δεδομένα της δικής της διαβούλευσης επί των αυτών προσυνοδικών κειμένων τα προερχόμενα από όλες τις τάξεις του πληρώματός της (αρχιερείς, λοιποί κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί).
Τούτο αποδεικνύει ότι όσοι Μητροπολίτες από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος δέχθηκαν την εν λόγω πρόταση του Αρχιεπισκόπου, ακολουθούν όχι την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία, αλλά την μη ορθόδοξη εκκλησιολογία παπικής εμπνεύσεως του γνωστού εισηγητή της.
Κατ’ αυτήν, όπου Επίσκοπος – έστω και Μη ορθοτομών, δηλ. Μη αποκόπτων τις απαγορευμένες από την Αγία Γραφή, τις Αγίες Συνόδους και τους Αγίους Πατέρες καινοτομίες, ως προστάτης του ποιμνίου της τοπικής του εκκλησίας[……] «ο Επίσκοπος ή ο Προκαθήμενος είναι η Εκκλησία».
Επίσης, η 25μελής αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Ψευδο-Σύνοδο της Κρήτης παραβίασε σαφώς την απόφαση του Μαίου 2016 της Έκτακτης Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία έδωσε την εντολή στην αντιπροσωπεία της να ψηφίσει στην εν λόγω Ψευδο-Σύνοδο ότι ο Παπισμός δεν είναι εκκλησία. Όμως, οι Μητροπολίτες της τέως Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος, στην Έκτακτη συνεδρία της Συνόδου της Ιεραρχίας της του Νοεμβρίου 2016, προτίμησαν τη συναδελφική αρχιερατική αλληλεγγύη μεταξύ τους και με το Φανάρι, με πρόσχημα την κακόδοξη δήθεν ενότητα, αντί της αποκηρύξεως των κακόδοξων και αιρετικών αποφάσεων του Συνεδρίου της Αποστασίας της Κρήτης.
Κατόπιν των ανωτέρω, είναι σαφές ότι οι Προκαθήμενοι και οι Αρχιερείς που ανήκαν στις αντιπροσωπείες των δέκα (10) Αυτοκέφαλων Εκκλησιών διέπραξαν το εκκλησιαστικό ποινικό αδίκημα της ΑΙΡΕΣΕΩΣ, διότι οι εν λόγω Αυτοκέφαλες Εκκλησίες ψήφισαν τη δογματική απόφαση με τον τίτλο «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον», η οποία περιλαμβάνει τις ανωτέρω αναφερόμενες δογματικές αλλοιώσεις του Συμβόλου της Πίστεως. Σε σχέση με την Εκκλησία της Ελλάδος, ο Προκαθήμενός της και τα λοιπά 24 μέλη – Μητροπολίτες της αντιπροσωπείας της στην Ψευδο-Σύνοδο της Κρήτης, διέπραξαν, εκτός του εκκλησιαστικού ποινικού αδικήματος της αιρέσεως, και εκείνο της παράβασης καθήκοντος, διότι παραβίασαν την απόφαση του Μαϊου του 2016 του ανώτατου οργάνου διοικήσεως της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδος, δηλ. της (Έκτακτης) Συνόδου της Ιεραρχίας της, η οποία έδωσε την εντολή στην αντιπροσωπεία της να ψηφίσει, στην εν λόγω Ψευδο-Σύνοδο, ότι ο Παπισμός δεν είναι εκκλησία. [.…]]
ΕΠΙΛΟΓΟΣ:
Επειδή η καταστροφή πλησιάζει καλπάζοντας (ὀπως μας λέγουν οι Προφήτες και η ιστορία της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης σε περιόδους αθετήσεως της πίστεως), ευχόμενος την σύντομη αποκήρυξη από σᾶς δημοσίως της ψευδο-συνόδου της Κρήτης και την απομάκρυνσή σας από την παναίρεση του οικουμενισμού με την αποτείχιση (όπως διατάσσουν οι Οικουμενικές Σύνοδοι και οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας), καθώς και των Κληρικών, Μοναχών και του ποιμνίου και την επιστροφή σας στην Ορθόδοξη Εκκλησία, η οποία ευρίσκεται εκεί όπου είναι η Άλήθεια της πίστεως, διατελώ
(*) δια την εκκοσμίκευση, την αφωνία και την συγκατάθεση στην παναί-
ρεση, των Κληρικών και Μοναχών στις μέρες μας (Αγ. Κοσμάς ο Αιτωλός:
“οι κληρικοί των εσχάτων χρόνων θα είναι οι ασεβέστεροι όλων”).
Σχόλιο:
Δείτε σχετικές αναρτήσεις μας στις ετικέτες “Μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς” και “Δίωξη π.Νεκταρίου (Αιτωλοκαρνανία)“