ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΤΗΝ INTRUM
Συγνώμη για την ταλαιπωρία …. η απάντηση της Eurobank!!!
Σε επίδοση εξώδικης διαμαρτυρίας προς τη Eurobank προέβη ο Σύλλογος Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Β. Ελλάδος, μετά από την ενέργεια της τράπεζας να μεταβιβάσει προσωπικά δεδομένα πελατών της-μελών του Συλλόγου σε τρίτους.
Οι συγκεκριμένοι δανειολήπτες είχαν εγκαίρως ενημερώσει την τράπεζα ότι δεν συναινούν στη μεταβίβαση των προσωπικών τους δεδομένων.
Η τράπεζα Eurobank αγνόησε την απόφαση των πελατών της και προχώρησε στη δίχως συναίνεση διαβίβαση των προσωπικών τους δεδομένων στην Intrum Hellas Dac με έδρα το Δουβλίνο της Ιρλανδίας.
Οι συγκεκριμένοι δανειολήπτες είχαν εγκαίρως ενημερώσει την τράπεζα ότι δεν συναινούν στη μεταβίβαση των προσωπικών τους δεδομένων.
Η τράπεζα Eurobank αγνόησε την απόφαση των πελατών της και προχώρησε στη δίχως συναίνεση διαβίβαση των προσωπικών τους δεδομένων στην Intrum Hellas Dac με έδρα το Δουβλίνο της Ιρλανδίας.
Η Eurobank ζήτησε συγγνώμη, αναγνωρίζοντας το λάθος της και υποσχέθηκε να επικοινωνήσει με τους εν λόγω δανειολήπτες-μέλη του Συλλόγου.
Σε κάθε περίπτωση ο Σύλλογος Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Β. Ελλάδος είναι αποφασισμένος να εξαντλήσει όλα τα νόμιμα ένδικα μέσα για την προστασία των μελών του, καθώς η συγγνώμη της τράπεζας δεν διορθώνει την κατάσταση.
Κλικ εδώ.
πηγη: radio1d.gr