ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Σχετικά με την αντιπρόταση του Εμμανουήλ Δημητρίου: «Καλόν είναι οι επίτροποι αυτής της πρωτοβουλίας να προσκαλέσουν αρχικά τους “πρόκριτους των μαθητών”, δηλαδή τους εν Χριστώ αδελφούς και πατέρες που εκφράζουν ικανό αριθμό πιστών, για να συζητήσουν επί των επίκαιρων θεμάτων ή προβλημάτων κι έπειτα να ανοίξει η εκδήλωση στο “κοινό” για το κοινό καλό»
σε εκείνους, τους οποίους θέλησαν να θέσουν στο περιθώριο τους Αγιορείτες Πατέρες που οι επίτροποι της πρωτοβουλίας αυτής χωρίς να μιλήσουν καν μαζί τους ενώ κατ’ εξοχήν πρωτοστάτησαν με σοβαρότητα και προσωπικό κόστος στον αντιοικουμενιστικό αυτό αγώνα και εμού προσωπικά συμφωνώ! Επιπλέον θέλω να επισημάνω ότι η ερώτηση, αν προτιθέμεθα ή όχι να συμμετέχουμε σε σύναξη με τα κάτωθι θέματα 1 κρύβει παγίδα διότι:
· Αν απαντήσουμε όχι, καθώς δεν συμφωνούμε ότι είναι του παρόντος αλλά και της αρμοδιότητος μας να συζητήσουμε το Β’ και το Η’ -καθώς κάποια ζητήματα είναι θέματα για τα οποία θα αποφανθεί όντως η Ορθόδοξη Εκκλησία συνοδικά– είναι πασιφανές ότι:
· Αν όμως απαντήσουμε θετικά, θα μας πουν αφού συμφωνείτε ελάτε να τα συζητήσουμε και έτσι θα τους αναγνωρίσουμε ως αρμοδίους ενώ δεν είναι, και θα τους δώσουμε και αξία, ενώ οι ίδιοι υποδαυλίζοντας τον αγώνα και διαιρώντας τους πιστούς καθώς έγινε αντιληπτή η αρνητική τους δράση περιήλθαν στο περιθώριο αυτοτιμωρούμενοι. Το θέμα είναι ότι όποιος κάνει το λάθος και πάει σε μια τέτοια σύναξη το σίγουρο είναι ότι θα φύγει μπερδεμένος και τόσο απογοητευμένος που θα αρχίσει να σκέπτεται ότι δεν έκανε καλά που βγήκε στην αποτείχιση. Σ’ αυτήν την περίπτωση αφού συγκαλέσουν σύναξη θα αρχίσουν να ισχυρίζονται ότι δεν έχουν έγκυρα μυστήρια όσοι δεν βγήκαν ακόμη στην αποτείχιση και κάτι άλλα περίεργα για το αν οι τελευταίοι γεροντάδες είναι άγιοι ή δεν είναι. Θαυμάζω το μέγεθος της δαιμονικής τους πανουργίας και φαντασίας!
Αντί λοιπόν να πάμε σε μια τέτοια σύναξη, που θα δημιουργήσει περισσότερο προβλήματα όπως και η «Σύνοδος» του Κολυμβαρίου αντί να λύσει, προτείνω να προσευχηθούμε με πόνο ψυχής και δάκρυα να μας δώσει ο Κύριος μετάνοια και να μάθουμε το «καιρός παντί πράγματι» και ας αφήσουμε να επέμβει ο Θεός γι να δώσει την λύσει όπως εκείνος γνωρίζει εφ’ όσον εμείς κάναμε το χρέος μας να βγούμε στον αγώνα. Ας μην δημιουργούμε περισσότερα προβλήμτα στους αποτειχισμένους αφού δεν μπορούμε να καλύψουμε τουλάχιστον τις λειτουργικές και ποιμαντικές τους ανάγκες και με την ανοησία μας χρειάζεται μια ψυχή να αφήσει το νησί της για να πάει να κοινωνήσει σε ναό κάνοντας δρόμο μια μέρα. Λίγο σοβαρότητα και φόβος Θεού χρειάζεται και όχι συνάξεις και κόντρα συνάξεις σαν τους δεσποτάδες που τρέχουν στα συλλείτουργα και άφησαν το ορθόδοξο ποίμνιο τους να χειμάζεται από την αίρεση του Βαρθολομαίου!
1 Α’ Ἒχουν ἐκκλησιαστικότητα ὃσοι ἀπό τους καλουμένους ἐπισκόπους ἒλαβανμέρος ἢ ἀποδέχθηκαν την ληστρική σύνοδο τῆς Κρήτης και ὃσοι μνημονεύουν αὐτούς;
Β’ Ἒχουν ἐκκλησιαστικότητα οἱ σχισματικές παρατάξεις Γ.Ο.Χ.;
Γ’ Ἐπιτρέπεται να ὑπάρχει ἐκκλησιαστική κοινωνία με τους αἱρετικούς καλούμενους ἐπισκόπους τῆς ληστρικῆς Συνόδου τῆς Κρήτης;
Δ’ Ἐπιτρέπεται να ὑπάρχει ἐκκλησιαστική κοινωνία με τους λεγόμενους‘’παραδοσιακούς’’ οἱ ὁποίοι μνημονεύουν τους αἱρετικούς οἰκουμενιστές;
Ε’ Ἐπιτρέπεται οἱ ἀποτειχισμένοι Ἱερεῖς να συλλειτουργοῦν με τους μη ἀποτειχισμένους, πού μνημονεύουν τους αἱρετικούς καλουμένους ἐπισκόπους;
ΣΤ’ Ἐπιτρέπεται οἱ μη ἀποτειχισμένοι λαϊκοί να λαμβάνουν την Θεία Κοινωνία ἀπό το ἲδιο Ποτήριο με τους ἀποτειχισμένους;
Ζ’ Ἐπιτρέπεται να δεχθοῦμε και να παραλάβουμε την λεγόμενη ‘’Κάρτα τοῦπολίτη-Ταυτότητα με Τσίπ’’;
Η’ Ἐπιτρέπεται να ἀμφισβητοῦμε την Ἁγιότητα των: Γέροντος Παϊσίου, Γέρ.Πορφυρίου, Γέρ.Γεωργίου Καρσλίδη, Γερόντισσας Σοφίας τῆς Κλεισούρας;