Πρόταση για μετακίνηση των διμοιριών στα νησιά αεροπορικώς καθως τα υπηρεσιακά λεωφορεία ακινητοποιούνται λογω μηχανικών βλαβών . Η κατάσταση με τα λεωφορεία της ΔΑΕΘ έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Μετά τα όσα συνέβησαν με την διμοιρία που επέστρεφε από 15 ωρο ταξίδι σε νησί, με το λεωφορείο να μένει στην μέση του δρόμου και να αναμένουν την άφιξη συνεργείου στην μέση του πουθενά άλλα δύο περιστατικά ήρθαν να προστεθούν που αναδεικνύουν το τεράστιο πρόβλημα που υπάρχει με τα οχήματα της ΔΑΕΘ Διμοιρία η οποία αναχώρησε την Τετάρτη για την Χίο έμεινε στην μέση της Εθνικής οδού και οι άνδρες της διμοιρίας κατέβασαν στην εθνική επάνω βαλίτσες και εξοπλισμό και ανέμεναν να έρθει από Θεσσαλονίκη άλλο λεωφορείο για να τους μεταφέρει στην Καβάλα. Πέρα από όλα τα άλλα είχαν να τα βάλουν και με τον χρόνο, αφού αν υπήρχε η παραμικρή καθυστέρηση θα έχαναν το πλοίο και η αλλαγή θα καθυστερούσε 4 μέρες.
Αφού εν τέλει όλα πήγαν καλά και η διμοιρία έφθασε το νησί σήμερα έμεινα και το εφεδρικό λεωφορείο με το οποίο μετακινούνταν η διμοιρία. Σημειωτέον οι συνάδελφοι έβαλαν χρήματα από την τσέπη τους για να φτιάξουν τα ηχητικά του οχήματος και να λειτουργεί ο φωτισμός.
Αποτέλεσμα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και μέχρι να επισκευαστεί το συγκεκριμένο όχημα, η διμοιρία θα κινηθεί με υπηρεσιακό όχημα μεταφοράς προσωπικό. Μιλάμε για κωμικοτραγικές καταστάσεις που προσβάλουν το σύνολο των συναδέλφων της ΔΑΕΘ οι οποίοι εδώ και 2 ολόκληρα χρόνια έχουν γυρίσει όλα τα μήκη και πλάτη της χώρας για τα πάντα.
Πέρα από την τραγική κατάσταση των οχημάτων η διμοιρία που θα κληθεί να μετακινηθεί στο νησί για τις ημέρες του ΠΑΣΧΑ δεν θα έχει καμπίνες, αφού για ακόμη μία φορά αυτές κρατήθηκαν από πολίτες. Πέραν τούτου εφόσον δεν υπάρχουν καμπίνες οι συνάδελφοι για να ταξιδέψουν αξιοπρεπώς και όχι για 15 ώρες σε μία καρέκλα θα πρέπει να βάλουν 10 ευρώ έκαστος από την τσέπη τους. Για να περιοριστούν όλα τα παραπάνω καθώς και η επιβάρυνση των οχημάτων, προτείνουμε την μετακίνηση των διμοιριών με αεροπλάνο. Το κόστος εφόσον οι αλλαγές γίνονται στις προβλεπόμενες ημερομηνίες
-είναι μικρότερο με αεροπλάνο από ότι με καράβι
-μειώνεται η καταπόνηση του προσωπικού
-μειώνεται η επιβάρυνση των οχημάτων
-περιορίζονται τα έξοδα, αφού η έλλειψη συχνών δρομολογίων με καράβι προκαλεί την διαμονή για αρκετές μέρες δυο διμοιριών στο νησί
Σημειώνουμε επίσης ότι το 95% του προσωπικού φέρει τον βαθμό του Υπαρχιφύλακα και άνω , οπότε ούτε σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει κάποιο κώλυμα
Καλούμε την Ηγεσία της ΔΑΕΘ σε συνεργασία με το Α.Ε.Α. να εξετάσει και να εφαρμόσει την πρόταση μας η οποία είναι συμφέρουσα από κάθε περίπτωση.
Οι υπηρετούντες στην ΔΑΕΘ
ΤΣΑΪΡΙΔΗΣ Θεόδωρος ΠΑΔΙΩΤΗΣ Δημήτριος
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Γεώργιος ΧΑΤΖΗΑΝΕΣΤΙΑΔΗΣ Μίλτιάδης
ΠΕΧΛΙΒΑΝΑΚΗΣ Ιωάννης ΜΥΛΩΝΑΣ Ιωάννης
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ Κωνσταντίνος ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗΣ Πέτρος
ΜΠΑΣΟΥΚΟΣ Κωνσταντίνος ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ Γεώργιος
ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΗΣ Χριστόφορος ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ Ιωάννης
ΧΑΤΖΙΚΟΣ Νικόλαος ΜΑΝΩΛΗΣ Αριστοτέλης