Προκειμένου η κοινή γνώμη να συγκινηθεί και να αποδεχθεί τον νέο πολυπολιτισμικό λαό, ο οποίος προωθείται στην Ελλάδα μέσω του «μεταναστευτικού», δημιουργήθηκε πριν λίγο καιρό διαφημιστικό σποτ σχετικά με μία ψηφιακή εφαρμογή, η οποία βοηθά τα «μεταναστόπουλα-προσφυγόπουλα» να ενσωματωθούν καλύτερα στην ελληνική κοινωνία.

Με γλυκιά μουσική, το διαφημιστικό αφηγείται την ιστορία της εντεκάχρονης Dhalia, κουρδικής καταγωγής, παρά το γεγονός πως οι Κούρδοι είναι ελάχιστοι σε σχέση με τους μετανάστες αρσενικού κυρίως φύλου, στρατεύσιμης ηλικίας, που κατακλύζουν την Ελλάδα. Ωστόσο η παρουσία Κούρδισσας μαθήτριας θα κερδίσει στήριξη από τους τηλεθεατές λόγω… Τουρκίας.

Πρώτα παρουσιάζεται η εικόνα του καταυλισμού «προσφύγων και μεταναστών», προκειμένου το κοινό να την καταδικάσει και να υποδεχθούμε μουσουλμάνους σε σπίτια μέσα στις πόλεις και στα χωριά και έπειτα μεταφερόμαστε στο 13ο δημοτικό Σερρών.

Σε αυτό λοιπόν το σχολείο, υπάρχει ειδική «έξυπνη αίθουσα», εξοπλισμένη με tablets και ψηφιακούς πίνακες εκμάθησης στους τοίχους.

Προτείνεται και παρουσιάζεται σαν ιδέα των μικρών παιδιών, τα οποία ιδέα δεν έχουν τι συμβαίνει και φυσικά δεν φταίνε σε τίποτα, η ψηφιακή εφαρμογή του σχολείου να μεταφραστεί στα κουρδικά και τα αραβικά, ώστε οι μουσουλμάνοι… «μετανάστες», να… προσαρμοσθούν ευκολότερα.

 

Μακάρι, αυτό να γίνει και οι μουσουλμάνοι μαθητές να προσαρμοστούν στην Ελληνική Παιδεία, ξεχνώντας την βάρβαρη Σαρία.

Ωστόσο, τι γίνεται σε άλλες χώρες;

Στην πρωτεύουσα της Αυστρίας, Βιέννη,  ένας στους δύο μαθητές προέρχεται από μετανάστες. Σύμφωνα με τα αυστριακά μέσα ενημέρωσης, οι θρησκευτικές αντιπαραθέσεις είναι πλέον καθημερινότητα. Όλο και περισσότεροι δάσκαλοι προειδοποιούν για κατάρρευση του σχολικού συστήματος.

Ανάμεσα σε αυτούς, η Susanne Wiesinger, δασκάλα και εκπρόσωπος των συνδικαλιστών των Σοσιαλδημοκρατών, όχι δηλαδή κάποια… «εθνικίστρια», όπως ονομάζουν όσους αντιδρούν οι… δήθεν «προοδευτικοί» της εκάστοτε χώρας. Δεν διστάζει να μιλήσει ανοιχτά για τα προβλήματα που έχει επιφέρει στα σχολεία της Βιέννης η ισλαμική νοοτροπία, την οποία δεν αποβάλλουν τα παιδιά των «μεταναστών», παρά την προσπάθεια ενσωμάτωσής τους στην δυτική κοινωνία.

Πολλοί δάσκαλοι νιώθουν αδύναμοι και παρατημένοι μπροστά σε αυτήν την κατάσταση. Η Wiesinger όμως έχει φτάσει στα όριά της και ως εκ τούτου αποφάσισε να μιλήσει στον Τύπο, παρά τις αντίθετες συστάσεις από το Κόμμα της, λόγω… «πολιτικής ορθότητας».

«Πιστεύω πως η διαφορά μεταξύ της νοοτροπίας στην πατρίδα τους και εδώ είναι τόσο μεγάλη, που πλέον δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα. Η Σαρία (σ.σ. ισλαμικός νόμος) είναι για πολλούς από τους μαθητές μου ανώτερη όλων. Ως το πιο σημαντικό γι’ αυτούς ισχύει το να είναι καλοί μουσουλμάνοι και μουσουλμάνες», αναφέρει η δασκάλα.

«Αυτό το καταλαβαίνει κάποιος στις σχολικές αίθουσες», συνεχίζει η Wiesinger. «Η μουσική και ο χορός δεν γίνονται αποδεκτά λόγω της ισλαμικής θρησκείας, ενώ αυξάνονται οι θρησκευτικοί καυγάδες».

Επιπλέον η σοσιαλδημοκράτισσα εκπαιδευτικός παρατηρεί σε πολλούς μουσουλμάνους γονείς μία συνεχώς «αυξανόμενη εχθρότητα απέναντι στην (μη ισλαμική) εκπαίδευση».

Η δασκάλα προειδοποιεί ολόκληρη την Ευρώπη και φυσικά και την Ελλάδα: «Αυτή η κατάσταση συνεχώς αναπτύσσεται προς μία κατεύθυνση και αυτό δεν είναι υγιές για μία κοινωνία».

Ιρακινός πατέρας, ο οποίος θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία τους για ευνόητους λόγους, επιβεβαιώνει την δασκάλα. Ενώ θέλει τα παιδιά του να μην μάθουν ούτε αραβικά ούτε το Ισλάμ, η δασκάλα του Ισλάμ του το απαγόρευσε αυτό, λέγοντάς του πως δεν είναι αρκετό να μάθει την γερμανική γλώσσα και την αυστριακή Παιδεία. Όπως αναφέρει ο πατέρας, οι δάσκαλοι του Ισλάμ, προσπαθούν να βρουν πρόσβαση στην κρατική Παιδεία μέσω των μουσουλμανόπουλων και να εξαπλώσουν τον λόγο του Αλλάχ.

30.000 παιδιά στην Αυστρία επισκέπτονται ισλαμικά μαθήματα. Τι θα γίνει αν υπάρξει απαίτηση να θεσπιστούν αντίστοιχα στην Ελλάδα;

 

 

 

Του Κίμωνα Χαραλάμπους

 

ΠΗΓΗ