Το αυτόνομης οδήγησης μοντέλο της Audi, το οποίο σύμφωνα με πηγές μέσα από την γερμανική φίρμα, θα είναι βασισμένο στο πρωτότυπο Aicon Concept, το οποίο έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην τελευταία Έκθεση της Φρανκφούρτης. Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2021.

Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Το Audi του μέλλοντος δεν έχει τιμόνι, ούτε πεντάλ. Το πρωτότυπο τετράθυρο 2+2 Audi Aicon χρησιμοποιεί όλες τις δυνατότητες που προσφέρει ένα αυτόνομο πολυτελές σεντάν του μέλλοντος. Συνδυάζει καινοτομίες που αφορούν τη μετάδοση κίνησης, την ανάρτηση, την ψηφιοποίηση και την κινητική αυτονομία. Σύμφωνα με την Audi, το Aicon δείχνει τον κόσμο του αύριο, στον οποίο τα πλεονεκτήματα της ατομικής μετακίνησης συνδυάζονται με το περιβάλλον μιας πολυτελούς αεροπορικής καμπίνας.
Οι μεγάλες κρυστάλλινες επιφάνειες εμπρός και πίσω και τα κυρτά πλευρικά παράθυρα δημιουργούν μια φωτεινή, άπλετη ευρυχωρία για τους ταξιδιώτες. Από το αυτοκίνητο απουσιάζουν οι συμβατικοί προβολείς και οι μονάδες φωτισμού. Αντίθετα, υπάρχουν πλήρως ψηφιακές φωτιστικές επιφάνειες που συναπαρτίζονται από εκατοντάδες τριγωνικά pixel.

audi-aicon-concept-c-21_1600x0w-chariatis-530

Το Audi Aicon υποστηρίζει με έξυπνο τρόπο τον περιβάλλοντα χώρο του και χρησιμοποιεί απεικονίσεις στις εκθετικές επιφάνειές του για να προειδοποιεί πεζούς ή δικυκλιστές για επικίνδυνες καταστάσεις. Τρόποι οδήγησης, όπως η αστική οδήγηση ή η οδήγηση σε ρυθμό βηματισμού, μπορούν να απεικονιστούν.
Οριζόντιες φωτεινές λωρίδες κινούνται από κάτω προς τα πάνω όταν το όχημα επιταχύνει και σε αντίθετη κατεύθυνση όταν φρενάρει. Η ταχύτητά τους αυξομειώνεται σε συγχρονισμό με αυτή του αυτοκινήτου. Οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες παράγουν συνολικά 260 kW (354 ίππους) και 56,1 kgm ροπής.
Ο καθένας από αυτούς κινεί έναν τροχό, επιτρέποντας ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, μεταβλητή τετρακίνηση quattro. Η ελαφριά κατασκευή του αμαξώματος βοηθούν το Audi Aicon να επιτύχει αυτονομία ανάμεσα στα 700 και 800 km,  χωρίς επαναφόρτιση.

audi-aicon-concept-c-23_1600x0w-chariatis-640

Ο αρχικός στόλος του αυτόνομης οδήγησης Audi θα δοκιμαστεί σε διάφορα περιβάλλοντα με πολύ λεπτομερείς χάρτες το 2021. Αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα, μπορούμε να περιμένουμε το αυτοκίνητο να φθάσει στους αντιπροσώπους μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας. Επί του παρόντος, η Waymo, η εταιρεία της Google που αναπτύσσει τα αυτόνομα οχήματά της, αναμένεται να προσφέρει μία έκταση 260.000 στρεμμάτων, το Φοίνιξ της Αριζόνα.

ΠΗΓΗ