Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αναγνώριση της επιτυχίας για μια εταιρεία, από την ανάδειξή της ως μια από τις πιο πολύτιμες μάρκες παγκοσμίως. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε πόσο αξίζει το σήμα των premium εταιρειών, με βάση τη νεότερη έρευνα για το 2018 της Brand Finance.

ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ ([email protected])

Η Brand Finance πραγματοποιεί κάθε χρόνο τη δική της έρευνα-ανάλυση για την αξία όλων των εταιρειών παγκοσμίως, παίρνοντας ως βάση όχι μόνο τις οικονομικές επιδόσεις της κάθε μάρκας, αλλά και τη γενικότερη επίδοσή της στο πεδίο του marketing, ως ένα άυλο περιουσιακό στοιχείο.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αναγνώριση της επιτυχίας για μια εταιρεία, από την ανάδειξή της ως μια από τις πιο πολύτιμες μάρκες παγκοσμίως. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε πόσο αξίζει το σήμα των premium εταιρειών, με βάση τη νεότερη έρευνα για το 2018 της Brand Finance.

 

Η Brand Finance πραγματοποιεί κάθε χρόνο τη δική της έρευνα-ανάλυση για την αξία όλων των εταιρειών παγκοσμίως, παίρνοντας ως βάση όχι μόνο τις οικονομικές επιδόσεις της κάθε μάρκας, αλλά και τη γενικότερη επίδοσή της στο πεδίο του marketing, ως ένα άυλο περιουσιακό στοιχείο.

Στο χώρο του αυτοκινήτου, τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα για το 2018 ανακοινώθηκαν τον περασμένο Μάρτιο, με τη Mercedes, μια premium εταιρεία, να κατακτά την πρώτη θέση μεταξύ όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Toyota που ήταν η πρώτη σε αξία αυτοκινητοβιομηχανία του 2017.

Η Brand Finance σημειώνει ότι η επιτυχία αυτή της Mercedes οφείλεται σε δύο τομείς, από τη μία στη μεγάλη εκτιμώμενη αύξηση των εσόδων της εταιρείας λόγω των αυξημένων της πωλήσεων, αλλά και από την άλλη στη νέα της στρατηγική «εφεύρεσης εκ νέου του αυτοκινήτου», μέσω της εξέλιξης νέων τεχνολογιών ιδίως στο κομμάτι των συστημάτων κίνησης, αλλά και της πολύ δυναμικής παρουσίας της μάρκας στα SUV, εκεί όπου υπάρχει η μεγαλύτερη ανάπτυξη των πωλήσεων παγκοσμίως.

Η Mercedes έχει λοιπόν το σήμα με τη μεγαλύτερη αξία στην αυτοκίνηση, σύμφωνα πάντα με την Brand Finance, ξεπερνώντας πλέον τα 37 δις ευρώ. Φυσικά η γερμανική μάρκα είναι η πρώτη μεταξύ και των premium εταιρειών αυτοκινήτων, εκεί όπου στη δεύτερη θέση ακολουθεί η BMW με 35,525 δις ευρώ. Στην τρίτη θέση των premium βρίσκουμε την Porsche (16,199 δις ευρώ) και τέταρτη είναι η Audi με 12,710 δις ευρώ.

BMW logo brand 640

Αναλυτικά, η κατάταξη της αξίας των σημάτων των premium εταιρειών με βάση την Brand Finance:

  1. Mercedes
  2. BMW
  3. Porsche
  4. Audi
  5. Land Rover
  6. Lexus
  7. Ferrari
  8. Aston Martin
  9. Volvo
  10. MINI
  11. Jaguar
  12. Bentley
  13. Lincoln
  14. Acura
  15. Maserati
  16. Infiniti
  17. Lamborghini
  18. Rolls-Royce
  19. McLaren

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι από τις παραπάνω εταιρείες η Aston Martin ήταν αυτή που είχε την υψηλότερη άνοδο σε σχέση με το 2017 (αξία σήματος: 3,06 δις ευρώ, +268%), ενώ μεγάλη άνοδο είχε και η Jaguar(+105%), αλλά και η Land Rover (+64%). Στο αντίθετο άκρο, την μεγαλύτερη μείωση (-24%) την είχε η Acura, το αμερικάνικο πολυτελές brand της Honda.

aston-martin 640

ΠΗΓΗ