katanixis.gr: Ας μην επιμείνουμε στο “βαλτώδες” περιεχόμενο του άρθρου του “επιτυχημένου” και “εντοιχισμένου” Αρχιμανδρίτη από το Αννόβερο, θα σταθούμε όμως λίγο λίγο στο κίνητρό του.
Αν πίστεψε πως θα συμμαζέψει εκείνος τα “ασυμμάζευτα” του Αγίου Καλαβρύτων, θα πρέπει να εξηγήσει και ποιον εκπροσωπεί, τον εαυτό του ή το Φανάρι;
Αν βρήκε ευκαιρία να πάρει μερικά κλικ δημοσιότητας, τότε σε τι διαφέρει από τους “ανθρωποφάγους” των ΜΜΕ, που ανηλεώς προέβαλαν εικόνες φρίκης, για μερικά ψίχουλα ακροαματικότητας;
Αν θεωρεί αναφαίρετο δικαίωμά του, να εκφράζει ελεύθερα την γνώμη του, ως Ορθόδοξος Ιερέας, τότε η γνώμη του πρέπει να είναι στη γραμμή των Αγίων της Εκκλησίας.
Αν θεωρεί την έσχατη Αγιοπατερική δυνατότητα αντίδρασης Αρχιερέων, Ιερέων και Μοναχών, αποτυχία, ας κοιτάξει στα μάτια τον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη, τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά, τον Όσιο Μάξιμο τον Ομολογητή, γιατί στο πρόσωπο του ομολογητή παπα Νικόλα Μανώλη, ειρωνεύεται, επιτίθεται και χλευάζει, όλους τους Αγίους Πατέρες που κατέφυγαν στη διακοπή μνημοσύνου.
Η αποτείχιση είναι μια πράξη που ξεκινά από τον προσωπικό έλεγχο της συνειδήσεως, θεμελιώνεται στους Αγίους Πατέρες και εκφράζεται στο “εδώ και τώρα” κατά την εμφάνιση μιάς αιρετικής διδασκαλίας.
Η συνείδηση των οικουμενιστών, δεν τους ενοχλεί πια, δεν τους ελέγχει.
Αυτό όμως δεν νομιμοποιεί και τον στρουθοκαμηλισμό τους, όταν κάνουν πως δεν βλέπουν πως απ’όπου περνάει ο Πατριάρχης σπέρνει τον όλεθρο.
Δεν φταίει ο παπα Νικόλας που ο οικουμενιστικός δρόμος του Οικουμενικού Πατριάρχου, προκαλεί τον Ουρανό.
Τελικά το αν “πουλάει” η θέση των Αγίων Πατέρων, αν η πνευματική αφύπνιση του λαού δεν αρέσει στο μασωνοκίνητο εωσφορικό νεοεποχίτικο σύστημα των ΜΜΕ δεν μας ενδιαφέρει και πολύ, αν δεν αρέσει όμως στον κ. Γεράσιμο, αυτό πρέπει να το κοιτάξει ο ίδιος…
Αρχιμανδρίτης κατά Αμβρόσιου: Μαζέψου! Είσαι πνευματικός Νέρωνας όχι Παπαφλέσσας
Δριμεία επίθεση κατά του Μητροπολίτη Καλαβρύτων & Αιγιαλείας Αμβρόσιου εξαπέλυσε ο Αρχιμανδρίτης Γεράσιμος Φραγκουλάκης από το Αννόβερο της Γερμανίας.
Με ειρωνεία αρχικά και με σκληρούς χαρακτηρισμούς στην συνέχεια ο εν λόγω Αρχιμανδρίτης, γνωστός για τις επιθέσεις του και στην λεγόμενη «αγία ανυπακοή» με αφορμή τις διακοπές μνημόνευσης Αρχιερέων ή του ίδιου του Πατριάρχη, σχολιάζει: «Μάθαμε εκ του αποστάγματος της σοφίας τους ότι οι τελευταίες καταστροφικές πυρκαγιές αποτελούν έκφραση της οργής του Θεού για τις αμαρτίες των ανθρώπων που χάθηκαν ή καταστράφηκαν από υλικής πλευράς ή ακόμη πιο προχωρημένο, γιατί ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας είναι άθεος! Πόση οργή τώρα μπορεί να έχουν προκαλέσει στο Θεό οι αμαρτίες των εξάχρονων ή των εννιάχρονων παιδιών, αυτοί μόνο μπορούν να ξέρουν. Ή γιατί έκανε αυτή τη διάκριση ο Θεός και έκαψε μόνο την Αττική ενώ ο κ. Τσίπρας ο άθεος είναι πρωθυπουργός όλης της Ελλάδας, πάλι μόνο αυτοί γνωρίζουν!»
Αντιπαραθέτει δε το επιχείρημα πως «Ο Θεός παραμένει αναλλοίωτος, Θεός της Αγάπης, Αγαθός και Φιλάνθρωπος, Οικτίρμων και Ελεήμων, Μακρόθυμος και Πολυέλεος και Αληθινός. Με τον τρόπο που τον παρουσίασαν όμως αυτές τις ημέρες κάποιοι τον έκαναν Θεό φοβερό, εκδικητικό και απάνθρωπο. Όταν εκφωνούν στην Θεία Λειτουργία όλοι αυτοί «ότι ελεήμων και φιλάνθρωπος Θεός υπάρχεις…» τι σκέφτονται άραγε εκείνη τη στιγμή; Αράδιασαν ένα σωρό εδάφια για να τεκμηριώσουν τον παραλογισμό τους, γιατί περί παραλογισμού πρόκειται, διότι όλα αυτά τα εδάφια κατά κύριο λόγο αναφέρονται σε συγκεκριμένα γεγονότα και σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές, δεν αποτελούν «προφητείες» της καταστροφής της Αττικής από πυρκαγιές τον Ιούλιο του 2018».
Δεν παρέλειψε να σχολιάσει και τον χαρακτηρισμό «αγαπούληδες» που απήυθυνε ο κ. Αμβρόσιος. «Κάποιοι μάλιστα έφτασαν στο σημείο να ειρωνεύονται εκείνους που επικαλούνται την αγάπη του Θεού, ονομάζοντάς τους «αγαπούληδες». Σπουδαία μομφή! Σύμφωνα με αυτή τους τη λογική «αγαπούλης» είναι και ο Θεός ο οποίος «ούτω ηγάπησεν τον κόσμον…» (Ιωαν. 3,16), «αγαπούλης» είναι και ο Ευαγγελιστής της αγάπης Ιωάννης, «αγαπούλης» είναι και ο Απόστολος Παύλος ο οποίος μεταξύ άλλων έχει συγγράψει και τον «Ύμνο της Αγάπης», «αγαπούληδες» είναι και οι Άγιοι της Εκκλησίας μας, οι οποίοι ό,τι έκαναν, το έκαναν για την αγάπη του Χριστού» σχολιάζει και συμπληρώνει:
«Γιατί αδελφοί και πατέρες σας ενοχλεί η αγάπη του Χριστού; Ξέρετε γιατί; Διότι είσαστε «πνευματικοί» Νέρωνες. Σας αρέσει να ανάβετε φωτιές στις ψυχές των ανθρώπων. Σας αρέσει να προκαλείτε για να διαφέρετε. Άδικος κόπος όμως, γιατί έτσι κι αλλιώς είσαστε διαφορετικοί. Δεν δένετε με το υπόλοιπο σώμα της Εκκλησίας. Έχετε παρασύρει κάποιους, τους έχετε μετατρέψει σε οπαδούς και αλαλάζοντας «πολεμικές» ιαχές ελαύνετε. Το αποτέλεσμα; Όσοι τυχαίνουν στο πέρασμά σας να τρομάζουν και να τρέχουν να απομακρυνθούν, να κρυφτούν από εσάς. Έχετε προσέξει πως με τη στάση σας αντί να φέρνετε κόσμο στην Εκκλησία, αντιθέτως διώχνετε; Αναλογιστήκατε σε πόσες ψυχές κάνατε ζημιά αυτές τις μέρες με όσα είπατε και γράψατε;
Μέσα στην όλη θλίψη λόγω των τελευταίων συμβάντων θυμηδία προκαλεί η κοινή θέση σας, ότι ακόμα και για τις πυρκαγιές αιτία είναι ο λεγόμενος «οικουμενισμός» σας. Το δήθεν «αντιοικουμενιστικό» παραλήρημά σας σάς οδήγησε να γράφετε ό,τι σας κατέβει! Κάποιος μάλιστα ανεκδιήγητος αποτυχημένος και αποτειχισμένος ταυτοχρόνως ιερέας έφτασε στο σημείο να γράψει ότι για τις φωτιές στην Αττική φταίει η τελευταία επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχη!
Να το πω έτσι απλά-απλά: Για μαζευτείτε, για προσέχετε λίγο, γιατί αυτά που λέτε και γράφετε χρησιμοποιούνται ως σενάρια θεατρικών επιθεωρήσεων. Ανασκουμπωθείτε και δείτε πώς θα βοηθήσετε υλικά και ηθικά τους δοκιμαζομένους συνανθρώπους σας και σταματήστε να είσαστε «πνευματικοί» Νέρωνες, νομίζοντας πως είσαστε μπουρλοτιέρηδες και Παπαφλέσσες!»
Υπενθυμίζεται πάντως πως χθες την δική του απάντηση στους επικριτές του έδωσε ο Ιεράρχης του Αιγίου.