Είναι η εποχή που τα λογιστήρια των εταιρειών αποτιμούν τα οικονομικά αποτελέσματά τους για το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και στα γραφεία της «μαμάς» Fraport στη Γερμανία τα χαμόγελα περισσεύουν. Ο λόγος; Στην έκθεση του Δ.Σ., που αφορά το διάστημα Ιανουάριος – Ιούνιος 2018, ο διεθνής όμιλος «έγραψε» αύξηση τζίρου σε ποσοστό 13%, φθάνοντας τα 1,532 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα, πάντα, με τα στοιχεία της έκθεσης, τα λειτουργικά έξοδα της Fraport Greece κυμαίνονται στα 101,1 εκατ. ευρώ, με τον δείκτη EBITDA (σ.σ. προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων κέρδη) να ανέρχεται στα 41,3 εκατ. ευρώ.

Στο «συν» η μεταφορά επιβατών και φορτίων

Επιμένοντας στα στοιχεία που αφορούν τη χώρα μας, στην έκθεση αποτελεσμάτων εξαμήνου των Γερμανών περιγράφεται ευδιάκριτη αύξηση στην επιβατική κίνηση και θεαματικά ανοδικό πρόσημο στη μεταφορά φορτίων. Ειδικότερα, το τρίμηνο Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου 2018 ο αριθμός επιβατών ανήλθε στα 8.843.819 άτομα και ήταν κατά 14,3% μεγαλύτερος σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2017. Η συνολική εκτίμηση των επικεφαλής της «μαμάς» εταιρείας είναι ότι στα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport Greece ο αριθμός των επιβατών θα αυξηθεί φέτος κατά μονοψήφιο μεν αλλά υψηλό ποσοστό, συγκριτικά με πέρυσι.

Θεαματική είναι όπως προαναφέρθηκε και η αύξηση των εμπορευματικών μεταφορών στα αεροδρόμια της Fraport Greece, που εκτοξεύθηκε στο +46,9%, με τη συνολική ποσότητα του φορτίου να «σκαρφαλώνει» το β’ τρίμηνο του 2018 στους 2.175 τόνους.

Ο βασιλιάς του burger στο αεροδρόμιο «Διαγόρας»

Πέρασμα από τη γλύκα των αποτελεσμάτων στη γαστριμαργική απόλαυση, καθώς η Fraport Greece και το αεροδρόμιο της Ρόδου, «Διαγόρας», καλωσόρισαν στις 6 Αυγούστου το πρώτο κατάστημα της γνωστής αλυσίδας Burger King.

Το ντεμπούτο των Burger King στην ελληνική αγορά είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της Fraport Greece με την SSP, τον κορυφαίο σε παγκόσμια κλίμακα πολυεθνικό όμιλο στον κλάδο της εστίασης. Η συνέργεια της Fraport Greece με την SSP ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα Starbucks στο αεροδρόμιο της Ρόδου, καθώς και το φημισμένο Uppercrust στα αεροδρόμια της Κέρκυρας και της Ζακύνθου.

Κάπως έτσι επιβεβαιώνεται η στρατηγική προτεραιότητα της Fraport Greece να αναβαθμίσει συνολικά –όχι μόνο σε επίπεδο υποδομών– τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, προσφέροντας περισσότερες επιλογές στο επιβατικό κοινό μέσω της προσέλκυσης περισσότερων ελληνικών και διεθνώς αναγνωρισμένων brands.
Ν.ΤΣ.

Πηγή