Η Renault παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Μόσχας το πρωτότυπο Arkana, το οποίο διαθέτει ένα εντυπωσιακό σχήμα coupe-crossover μοντέλου σε διαστάσεις μικρομεσαίου.
Το Arkana φιλοδοξεί να επιτύχει διεθνή καριέρα, διαθέτοντας έναν μοναδικό σχεδιασμό για την κατηγορία του, αυτή των μικρομεσαίων (C segment) SUVs.
Η κατηγορία αυτή είναι η πιο ταχέως αναπτυσσόμενη και δυναμική της αγοράς αυτοκινήτου ευρύτερα. Οι ανάγκες των καταναλωτών γίνονται ολοένα και πιο ετερόκλητες και το Arkana δημιουργήθηκε ακριβώς για να ικανοποιήσει αυτές τις νέες απαιτήσεις. Έτσι προβάλει ένα διττό χαρακτήρα που συνδυάζει την κομψότητα ενός σεντάν με τη στιβαρότητα ενός SUV.
Το όνομά του προκύπτει από το λατινικό «Arcanum», που σημαίνει «μυστικό», μία λέξη που χρησιμοποιούταν για αιώνες προκειμένου να υποδηλώσει γεγονότα και φαινόμενα ιδιαίτερης σημασίας. Η ονομασία αυτή υποδηλώνει τη μοναδικότητα του μοντέλου, καθώς και τον μαγνητισμό που εκπέμπει μέσα από το πρωτοπόρο πνεύμα του.
Ο πολύπλευρος χαρακτήρας του Arkana αποτυπώνεται στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τα πληθωρικά φτερά που φιλοξενούν τους μεγάλους τροχούς των 19 ιντσών, δηλαδή μερικά από στοιχεία που υπόσχονται ευχέρεια κίνησης σε ποικιλία εδαφών. Έτσι δομείται το προφίλ ενός μοντέλου ικανού να αντεπεξέλθει σε σκληρές οδηγικές και καιρικές προκλήσεις.
Από την άλλη, η κομψότητα είναι κάτι που υπογραμμίζεται από την υψηλή γραμμή των ώμων του αμαξώματος, τον κουπέ σχεδιασμό, τα πλευρικά χρωμιωμένα διακοσμητικά αλλά και την πανοραμική γυάλινη οροφή.
Το νέο μοντέλο θα παράγεται και θα διατίθεται σε πολλές διαφορετικές χώρες παγκοσμίως. Ξεκινώντας από τη Ρωσία μέσα στο 2019, η παραγωγή και η διάθεσή του θα εξαπλωθεί αργότερα στην Ασία και σε άλλες περιοχές, υιοθετώντας τον ίδιο σχεδιασμό, αλλά με προϊοντικές εφαρμογές προσαρμοσμένες στις εκάστοτε τοπικές ιδιαιτερότητες.
Το νέο Arkana θα παίξει καταλυτικό ρόλο στον στρατηγικό σχεδιασμό του Group Renault «Drive the Future», που έχει ως στόχο την ενίσχυση της διεθνούς ανάπτυξης, τη διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας και κυρίως την αύξηση των διεθνών πωλήσεων στις 5 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2022.