Επτά στους δέκα Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους, σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence.

Συγκριμένα, οι τρεις κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται μέσω των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (69%), στη μείωση των δαπανών, της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (65%) και στα έξοδα για ρουχισμό (61%).

Παράλληλα σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, οκτώ στους δέκα Ελληνες (ποσοστό 77%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση ενώ το 76% αμφιβάλλει ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen στην Ελλάδα το β’ τρίμηνο 2018 ανήλθε στις 67 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 6 μονάδων σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.Παρ’ όλα αυτά παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από το ευρωπαϊκό δείκτη που είναι στις 87 μονάδες.

Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια – τρεις στους δέκα Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους, ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (29%) και τα χρέη /οφειλές του νοικοκυριού (27%).

Σημειώνεται ότι οι συγκεκριμένες τρεις ανησυχίες εξακολουθούν να ξεχωρίζουν σταθερά ανάμεσα στους Έλληνες καταναλωτές από το 2013 και ακολουθεί ο τομέας της προσωπικής υγείας.

Το β’ τρίμηνο του 2018, ένας στους δέκα Έλληνες ανησυχεί για την εγκληματικότητα (14%) αναδεικνύοντάς την ως την 5η ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (8%).

Πηγή πληροφοριών: ΑΠΕ ΜΠΕ