Αυτό που οι περισσότεροι φίλοι των αγώνων φοβόντουσαν αλλά και συζητούσαν ότι μπορεί να συμβεί, τελικά έγινε πράξη. Το Ράλι Ακρόπολις, ο εθνικός μας αγώνας, το ράλι των θεών, ο αγώνας που μας Το Ακρόπολις δεν ανήκει σε κανέναν παρά μόνο στον φίλαθλο κόσμο. Γι’ αυτό λέγεται εθνικός αγώνας. Άρα ο κόσμος πρέπει να μάθει…έχει χαρίσει μοναδικές συγκινήσεις και διακρίσεις παγκοσμίως, δεν θα βρίσκεται το 2019 στο αγωνιστικό ημερολόγιο του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ERC (και φυσικά ούτε στο… WRC).

Την είδηση επιβεβαίωσε με επίσημο δελτίο Τύπου η ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού (ΟΜΑΕ). Ωστόσο, το θέμα δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται, καθώς θα υπάρχουν πολιτικές διαστάσεις (μην ξεχνάμε πως το κράτος έχει στηρίξει τον αγώνα), οικονομικές (καθώς εδώ και… χρόνια δεν υπάρχει οικονομικός απολογισμός), ενώ δημιουργείται τεράστιο πρόβλημα και με την αξιοπιστία της χώρας που συνεχίζει να χρωστά χρήματα στην παγκόσμια ομοσπονδία αυτοκινήτου (FIA). Οι υπεύθυνοι είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν σε πολλά ερωτήματα…

Διαβάστε την επίσημη ανακοίνωση και θα… επανέλθουμε.

 

Δυστυχώς και όπως αποδεικνύεται στην πράξη, τα στελέχη που αποφάσιζαν και κρατούσαν στα χέρια τους την τύχη του Εθνικού μας αγώνα δεν είχαν την ικανότητα να τον διατηρήσουν ζωντανό ούτε καν στο... ERC
Δυστυχώς και όπως αποδεικνύεται στην πράξη, τα στελέχη που αποφάσιζαν και κρατούσαν στα χέρια τους την τύχη του Εθνικού μας αγώνα δεν είχαν την ικανότητα να τον διατηρήσουν ζωντανό ούτε καν στο… ERC

Το Ράλλυ Ακρόπολις ανασυντάσσεται για το 2020 

Το 2019 θα είναι έτος ανασύνταξης για το Ράλι Ακρόπολις, καθώς η ΟΜΑΕ από κοινού με το Eurosport κατέληξαν στην απόφαση να μην διεξαχθεί ο αγώνας την επόμενη χρονιά. Η απόφαση είναι αποτέλεσμα της επιτακτικής, πλέον, ανάγκης να τεθούν υγιείς -οικονομικές και θεσμικές- βάσεις για το Ράλι Ακρόπολις, ώστε το 2020 να επιστρέψει στο πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι – κάτι για το οποίο υπάρχει κατ’ αρχήν συμφωνία με τον Promoter του ERC.

Με πλήρη συναίσθηση της σημασίας και της Ιστορίας του Ράλι Ακρόπολις για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, και τους χιλιάδες φίλους του, η συγκεκριμένη απόφαση ήταν εξαιρετικά δύσκολη για την ΟΜΑΕ – όμως και αναγκαία για να οικοδομηθεί το σταθερό υπόβαθρο που απώλεσε, στα χρόνια της οικονομικής κρίσης της χώρας μας, ο «εθνικός μας αγώνας».

Πέραν του ότι κάλυψε το 2015 -για να διασώσει το Ακρόπολις εκείνης της χρονιάς- το υπέρογκο βάρος που αφορούσε στη δέσμευση του τότε υφυπουργού Αθλητισμού για την πληρωμή του παραβόλου του αγώνα, η ΟΜΑΕ έκτοτε επωμιζόταν τις ζημίες που παρουσίαζε, κάθε χρόνο ανεξαιρέτως, το οικονομικά ελλειμματικό Ράλι Ακρόπολις. Και, επιπλέον, αναγκαζόταν να αναλαμβάνει με ίδιες δυνάμεις τη διοργάνωση του αγώνα και όχι με «εξωτερικούς συνεργάτες» – επιβαρύνοντας, έτσι, υπέρ το δέον, τα κορυφαία στελέχη της που έτσι κι αλλιώς προσέφεραν τις υπηρεσίες τους εθελοντικά.

Η διαιώνιση του προβλήματος δεν είχε τίποτα καλό να προσφέρει ούτε στον αγώνα, ούτε στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Το Ράλι Ακρόπολις... σκάει στα χέρια του προέδρου της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Δημήτρη Μιχελακάκη ο οποίος είναι υποχρεωμένος να μιλήσει και ταυτόχρονα να δώσει στη δημοσιότητα όλα τα οικονομικά στοιχεία του αγώνα...
Το Ράλι Ακρόπολις… σκάει στα χέρια του προέδρου της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Δημήτρη Μιχελακάκη ο οποίος είναι υποχρεωμένος να μιλήσει και ταυτόχρονα να δώσει στη δημοσιότητα όλα τα οικονομικά στοιχεία του αγώνα…


Η κρισιμότατη συμβολή των συνδιοργανωτών μας -της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του Δήμου Λαμιέων-, όπως επίσης και των χορηγών μας ΕΚΟ και SEAJETS, εξασφάλιζε την ορθή και επιτυχημένη διοργάνωση του αγώνα, καθώς και τις υποχρεώσεις προς τον Promoter. Σε καμία περίπτωση, όμως, η ΟΜΑΕ δεν είναι αυτή που θα επιβαρύνει τους συνδιοργανωτές και χορηγούς του αγώνα με βάρη που δεν τους αναλογούν.

Τα βάρη αυτά δεν θα είχαν δημιουργήσει το υφιστάμενο ασθενές οικονομικό υπόβαθρο του Ράλι Ακρόπολις αν οι υπόλοιποι φορείς, που είχαν διαδοχικά δεσμευθεί για την υποστήριξη του αγώνα τα τελευταία τέσσερα έτη, κάλυπταν τις σαφείς δεσμεύσεις τους – κάτι που, μέχρι σήμερα, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν έχει συμβεί.

Η σημασία της έλλειψης ισχυρού κρατικού υποστυλώματος του Ράλι Ακρόπολις πολλαπλασιάζεται αν αναλογιστεί κανείς πως χρόνο με το χρόνο γίνεται όλο και πιο σαφές ότι ένας διεθνής αγώνας αυτοκινήτων, σε πρωταθλήματα μεγάλης εμβέλειας και παγκόσμιας προβολής, δεν μπορεί να υπάρξει δίχως τη συμμετοχή της ύψιστης διοίκησης του κράτους που τον ζητά και τον διοργανώνει. Με λίγα λόγια, η ανάληψη ενός κορυφαίου αγώνα Ράλλυ έχει ήδη μετατραπεί αποκλειστικά σε αποτέλεσμα πολιτικής απόφασης, με σαφές και ορατό αντάλλαγμα την προβολή της χώρας σε όλο τον κόσμο – με όλα τα πολιτισμικά και τουριστικά οφέλη που αυτή αποφέρει.

Κατά συνέπεια, ελπίζοντας στην καλή συνεργασία της ΓΓΑ και του Υπουργού, καθώς και του ΕΟΤ, και εκτιμώντας την απόλυτη εμπιστοσύνη των συνδιοργανωτών και χορηγών της σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, η ΟΜΑΕ θα αφιερώσει όλες τις δυνάμεις της για να διαμορφώσει ένα υγιές πλαίσιο, οικονομικό και θεσμικό, ώστε από το 2020 το Ράλι Ακρόπολις να διοργανώνεται σε υγιείς βάσεις – κάτι απολύτως απαραίτητο για οποιαδήποτε σκέψη περαιτέρω ανάπτυξής του.

Πηγή: https://www.zougla.gr