Το πλάνο έχει πενταετή διάρκεια και η συνολική επένδυση μαζί με ακίνητα, εξοπλισμό και έρευνα μπορεί να φτάσει και τα € 40 δις.

Σε μια επένδυση ύψους € 14 δις θα προχωρήσει η Audi από το 2019 μέχρι το τέλος του 2023 με κύριο άξονα την ηλεκτρική κινητικότητα, την ψηφιοποίηση και την αυτόνομη οδήγηση. Αυτό περιλαμβάνει τις επενδύσεις σε ακίνητα, εγκαταστάσεις και εξοπλισμό καθώς και τις δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης. Συνολικά, οι προβλεπόμενες δαπάνες της εταιρείας για την περίοδο προγραμματισμού των επόμενων πέντε ετών ανέρχονται σε περίπου € 40 δις.

Όλο το πλάνο εντάσσεται στο πλαίσιο του Audi Transformation Plan, το οποίο όπως προδίδει και το όνομά του , στοχεύει στον μετασχηματισμό της εταιρείας και την προσαρμογή της στα νέα δεδομένα της αγοράς.

«Αυτό το πλάνο προγραμματισμού έχει μια σαφή ταυτότητα: Την συστηματική προσέγγιση στην ηλεκτρική κινητικότητα και σε προϊόντα και υπηρεσίες που θα δούμε στο μέλλον να αναπτύσσονται ραγδαία» τόνισε σε δηλώσεις του ο Bram Schot (φωτό άρθρου), προσωρινός Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG. «Με μοντέλα όπως το concept Audi e-tron GT, θέλουμε να κεντρίσουμε του ενδιαφέρον της αγοράς και ταυτόχρονα να γίνουμε μια ευκίνητη και πολύ αποτελεσματική εταιρεία», συμπλήρωσε.

Ξεκινώντας με το Audi e-tron, η εταιρεία θα λανσάρει πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια. Μέχρι το 2025, η Audi θα προσφέρει περίπου 20 ηλεκτροκίνητα ή υβριδικά μοντέλα, περίπου τα μισά από τα οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Ταυτόχρονα, η Audi προωθεί την ψηφιοποίηση των αυτοκινήτων και των εγκαταστάσεων της και επεκτείνει το επιχειρησιακό της μοντέλο με νέες on-demand υπηρεσίες.

Για να ανταπεξέλθει στις αυξημένες δαπάνες , η Audi συνεργάζεται με Porsche για την ανάπτυξη της πλατφόρμας Premium Architecture Electrification (PPE) για τα μεγάλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του ομίλου, καθώς και με την VW για το δάπεδο Modular Electric Drive kit (MEB).

Παράλληλα, εκτός από τη μεταφορά και επένδυση πόρων σε μελλοντικές τεχνολογίες, το Audi Transformation Plan αποσκοπεί κυρίως στη μείωση της πολυπλοκότητας, στη συστηματική αξιοποίηση συνεργιών και στον εντοπισμό και τη διακοπή δραστηριοτήτων που δεν έχουν πλέον ζήτηση από τους πελάτες.

 

ΠΗΓΗ