Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης την προσεχή εβδομάδα η Honda θα παρουσιάσει επίσημα το eProtοtype, ένα αυτοκίνητο που «δείχνει» τη μορφή ενός αστικού ηλεκτρικού οχήματος μηδενικών εκπομπών που θα μπει στην παραγωγή μέσα στο 2019 και θα διατεθεί, εκτός από την Ιαπωνία, και στην Ευρώπη πριν τις αρχές του 2020. Σχεδιαστικά, η σιλουέτα του αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της Honda είναι, εκτός από χαριτωμένη, αρκετά οικία και γνώριμη, βασιζόμενη εν πολλοίς στο πρωτότυπο EV Urban Concept που είδαμε πέρσι.

Το Honda e Prototype έχει αναπτυχθεί με έμφαση στη λειτουργικότητα και στην απλότητα της σχεδίασης. Στα αισθητικά highlights του μοντέλου περιλαμβάνονται οι κάμερες, που έχουν αντικαταστήσει τους «παραδοσιακούς» εξωτερικούς καθρέπτες, οι pop-up χειρολαβές των θυρών, καθώς και η θέση της θύρας φόρτισης που βρίσκεται εγκατεστημένη στο μέσον του καπό – και όχι στο πλάι όπως σε όλα σχεδόν τα ηλεκτρικά μοντέλα που έχουν δει μέχρι σήμερα το φως της δημοσιότητας.

© Παρέχεται από: Capital.gr

Στην καμπίνα του αυτοκινήτου το κυρίαρχο στοιχείο είναι οι δύο «12άρες» οθόνες αφής και οι επενδύσεις ξύλου στο ταμπλό. Ιδιαίτερη έμφαση εδώ έχει δοθεί στην άνεση με τα καθίσματα-πολυιθρόνες να φροντίζουν για τις άνετες μετακινήσεις των επιβατών.

Προς το παρόν η Honda αποδεικνύεται αρκετά φειδωλή στις ανακοινώσεις της σχετικά με τις τεχνικές περγαμηνές του μοντέλου αποκαλύπτοντας βασικά στοιχεία της τεχνολογικής… υπόστασής του. Πιο συγκεκριμένα, το e Prototype θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί από τη Honda αποκλειστικά για ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Από εκεί και πέρα, η αγνώστου χωρητικότητας μπαταρία του οχήματος θα είναι σε θέση να φορτίζει μέσω ταχυφοτιστή έως και το 80% της δυναμικής της σε χρόνο 30 λεπτών εξασφαλίζοντας στο 100% των δυνατοτήτων της μία αυτονομία που δεν θα υπερβαίνει τα 200 χλμ. – επιλογή που συνδέεται άμεσα τόσο με τον αστικό χαρακτήρα της κατασκευής, όσο και με την προσπάθεια των Ιαπώνων να διατηρήσουν σε χαμηλά επίπεδα το μέγεθος και το κόστος της._Χ.Α.

ΠΗΓΗ