Στην Ευρώπη αγαπάμε το ποδόσφαιρο με την στρογγυλή θεά, οι Αμερικανοί αγαπάνε το δικό τους football με την μπάλα “πεπόνι” (αργίτικο). Στην Ευρώπη παράγουμε πιο σοφιστικέ ταινίες, οι Αμερικανοί γυρίζουν blockbusters. Στην Ευρώπη είμαστε του less is more, οι Αμερικανοί είναι του bigger is better. Στην Ευρώπη γουστάρουμε τα cafe racer, οι Αμερικανοί… βγάλανε το Sportster Roadster!
Χρώματα: Ασημί, μπλέ
+: Μοναδικός χαρακτήρας, sport δυνατότητες, περιφερειακά
-: Βρίσκονται οι κνήμες μες στα μαρσπιέ (σε στάση)
Διαφορετικές προσεγγίσεις πάνω στο ίδιο θέμα λοιπόν και το Sportster Rodster είναι η απάντηση που μας έρχεται από την άλλη… όχθη του Ατλαντικού, στην τάση, μόδα, ανάγκη, -όπως θέλετε ονομάστε το- των “νεορετρο-sport” μοτοσικλετών, που απ΄ότι φαίνεται, κερδίζουν συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των αναβατών. “Ρετρό”αέρα έχει αναμφίβολα η Harley – Davidson, οπότε το ζητούμενο στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν να “χωρέσει” σε αυτόν και την “sport” συνισταμένη. Tα κατάφερε; Πάμε να το δούμε…
Aς γνωριστούμε
Οk, η Harley – Davidson ποτέ δεν παρήγαγε Sport μοτοσικλέτες με την ευρωπαϊκή – ιαπωνική έννοια του όρου αν και έχει μια μακρά πορεία συμμετοχής σε αγώνες flat track, ενώ δεν είναι σε καμία περίπτωση λίγοι εκείνοι οι βελτιωτές, που προσπάθησαν με δικά τους project να δημιουργήσουν κάτι πιο αθλητικό από το σύνηθες cruising πρότυπο και κατεστημένο. Στην συντριπτική πλειοψηφία αυτών των δύο περιπτώσεων, ως βάση χρησιμοποιήθηκαν μοτοσικλέτες της σειράς Sportster, όντας ελαφρύτερες και πιο ευέλικτες γεωμετρικά από τα υπόλοιπα μοντέλα στην γκάμα της εταιρείας. Τον ίδιο δρόμο επέλεξε και η Harley – Davidson λοιπόν, παρουσιάζοντας το πιο Sport των Sportster στην ιστορία της, την μοτοσικλέτα της συγκεκριμένης δοκιμής!