Ἐνῶ ὁ μέσος Ἕλλην, ἀραχτὸς καὶ ἄνετος, περιμένει ἀπὸ ἡμέρα σὲ ἡμέρα τὶς κυρώσεις Ἀμερικῆς καὶ Εὐρώπης ποὺ θὰ «διαλύσουν» τὴν Τουρκία καὶ θὰ «ἀναδείξουν» τὴν Ἑλλάδα, οἱ ἐξελίξεις τὸν διαψεύδουν.
Μία ματιὰ στὴν διεθνῆ εἰδησεογραφία δείχνει ὅτι μᾶλλον ἡ πραγματικότης εἶναι κάπως διαφορετική.
Ἡ Γερμανία καὶ οἱ γερμανικὲς ἐπιχειρήσεις συνεχίζουν νὰ ῥίχνουν σωσίβια στὴν Τουρκία τοῦ Ἐρντογαν.
Μόλις προχθὲς ἔγινε γνωστό, μὲ βάση τὴν ἀπάντηση τοῦ ὁμοσπονδιακοῦ ὑπουργείου Οἰκονομικῶν, μετὰ ἀπὸ ἐρώτηση βουλευτοῦ τοῦ κόμματος Die Linke, ὅτι ἡ Τουρκία ἦταν ὁ μεγαλύτερος εἰσαγωγεὺς γερμανικοῦ στρατιωτικοῦ ὑλικοῦ, ὕψους 184,1 ἑκατομμυρίων εὐρῶ, ἀπὸ τὴν Γερμανια. Κι αὐτὸ μόνον γιὰ τοὺς πρώτους μόνο τέσσερεις μῆνες τῆς χρονιας!!!
Ἐπίσης τὴν ἐπομένη ἔγινε γνωστὸ πὼς τὴν Τουρκία ἐπέλεξε ἡ Φολκσβάγκεν (VW) γιὰ τὸ νέο μεγάλο της ἐργοστάσιο.
Τὸ νέο αὐτὸ ἐργοστάσιο θὰ κατασκευάζη αὐτοκίνητα γιὰ τὴν Volkswagen, τὴν Skoda καὶ τὴν Seat.
Καὶ αὐτὸ σὲ συνέχεια τῶν ἄλλων πολλῶν αὐτοβιομηχανιῶν ποὺ κατασκευάζουν ἤδη αὐτοκίνητα στὴν χώρα, ὅπως τὸ Ford Transit, ποὺ κατασκευάζεται ἀποκλειστικὰ στὴν Τουρκία, τὸ νέο Toyota Corolla ἀλλὰ καὶ τὸ πιὸ παλαιὸ Verso, ἐνᾦ καὶ τὸ 70% τῶν Renault Clio, προέρχονται ἀπὸ τὴν γειτονικὴ χώρα, καθὼς καὶ τὸ σύνολο τῶν Hyundai i10 καὶ i20.
Ἴσως ἀκόμη δὲν ξέρετε πὼς ἡ Τουρκία εἶναι ἤδη ὁ 6ος μεγαλύτερος κατασκεύαστης ἐπιβατικῶν αὐτοκίνητων στὴν Εὐρώπη καὶ ὁ 2ος μεγαλύτερος ἐπαγγελματικῶν!
Πέρα ὅμως ἀπὸ τὰ αὐτοκίνητα ἔχουμε καὶ ἄλλα γιγάντια κατασκευαστικὰ ἔργα ποὺ ἑτοιμάζονται νὰ ἀναλάβουν οἱ «αἰώνιοι» σύμμαχοι τῆς Τουρκίας.
Τέτοιο εἶναι τὸ ἔργο τῶν σιδηροδρομικῶν γραμμῶν ὑψηλῆς ταχύτητος, ὅπου ἡ γερμανικὴ Siemens εἶναι ἕτοιμη νὰ ἐπενδύσῃ 35 δισεκατομμύρια εὐρῶ στὴν Τουρκία!
Ὅλα αὐτά, φυσικ;,α μόνο κρίση δὲν προμηνύουν. Αὐτὸ ποὺ καταδεικνύουν εἶναι πὼς μία γειτονικὴ χώρα ἐνδυναμώνεται τόσο, ὅσο νὰ γίνῃ ἀκόμη πιὸ ἰσχυρὴ καὶ ἀδιάλακτος, ακθὼς φυσικὰ πὼς δὲν ἀφήνουν κάτι στὴν τύχη ἡ Γερμανία καὶ ἡ Τουρκία.