Η εξοργιστική και αποκρουστική θεατρική παράσταση ονόματι «Εκκλησιάζοντες», που φιλοξενείται στο Αυλαία, το οποίο στεγάζεται στην μασονική ΧΑΝΘ, στην Θεσσαλονίκη, συνιστά μία ακόμη βρώμικη κίνηση εκ μέρους των «προοδευτικών» στην νεοταξίτικη σκακιέρα, που μάχεται ανηλεώς τα ιερά και όσιά μας!
Φαίνεται ότι οι παντός είδους νεοεποχίτες τρέφουν ιδιαίτερη αδυναμία στην Αγιοτόκο πόλη της Θεσσαλονίκης προωθώντας συστηματικά και με συνέπεια την αποκρουστική τους ατζέντα.
Φαίνεται επίσης ότι οι πιέσεις, που ασκούν και το αποδομητικό τους έργο εστιάζει κατ’ αποκλειστικότητα σχεδόν στην εξουδετέρωση του ορθοδόξου φρονήματος των κατοίκων της συμπρωτεύουσας, γιατί όπως υποψιάζομαι εδώ και καιρό επιδιώκουν διακαώς -επιστρατεύοντας όλες τις σκοτεινές δυνάμεις- να την καταστήσουν λίκνο του πολυπολιτισμού στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας συνεχώς τον εβραϊκό και μωαμεθανικό πληθυσμό, που προσφάτως έχει ενσκήψει στην πόλη στο πλαίσιο του εποικισμού, που επιχειρείται. Οραματίζονται την τουρκοκρατούμενη και εβραιοκρατούμενη (αυτές οι δύο φάρες αλληλοεξυπηρετούνται αιώνες τώρα) Θεσσαλονίκη…
Από πού επιβεβαιώνεται λοιπόν η παραπάνω τοποθέτησή μου εξ αφορμής της συγκεκριμένης αηδιαστικής και εξοργιστικής θεατρικής παράστασης;
Οι ιθύνοντες νόες της αισχρής αυτής παράστασης, που φέρεται ως θεατρικό έργο, το συγγραφικό και καλλιτεχνικό δίδυμο των Δαρνάκη & Λαφτσίδου ηγούνται μεταξύ άλλων εναλλακτικών «κουλτουριάρηδων» ενός εγχειρήματος ονόματι ”Τhe Journey of Halima” (εδώ: http://thejourneyofhalima.com/about-us/), το οποίο εντάσσεται στις δραστηριότητες μιας καλλιτεχνικής-θεατρικής ΜΚΟ-εταιρείας, που αποκαλείται ”Μermix” και που είναι η διοργανώτρια της ειδεχθούς αυτής παράστασης.
Αν περιηγηθείτε στον ιστότοπό τους θα διαπιστώσετε τις προθέσεις και τις καταβολές των συντελεστών της παράστασης, καθώς και την συνεισφορά κρατικών θεσμών (χορηγός τους είναι η ΕΡΤ3) και άλλων εξωθεσμικών-υπονομευτών (http://www.teachers4europe.gr/) στο άνομο έργο τους. Επίσης, εμπλέκονται σε πολλά παράλληλα ”ανθρωπιστικού” τύπου εγχειρήματα και εστιάζουν ιδιαίτερα το ενδιαφέρον τους σε ζητήματα μετανάστευσης και «προσφυγιάς» (βλ. http://thejourneyofhalima.com/category/news/)…
Ακόμα σας παραπέμπω -εφ’ όσον βέβαια αντέχετε την «καλλιτεχνική» διαστροφή- στα αισθητικά «επιτεύγματα» του σκηνογράφου και ενδυματολόγου της παράστασης κ. Νίκου Καλαϊτζίδη, ο οποίος εμφανίζει τους υποτιθέμενους μοναχούς του θεατρικού ενδεδυμένους ως κερασφόρους….ο εν λόγω κύριος απ’ ότι εικάζω είναι και μυημένος… (βλ. https://www.behance.net/user/?username=nikkos).
Μπορεί η Θεσσαλονίκη να έχει αλωθεί τα τελευταία χρόνια από την υπονομευτική και δόλια δραστηριότητα των αναρχοαυτόνομων, οι οποίοι εκθρέφονται από τα πανεπιζήμια ιδρύματα της πόλης, αλλά δόξα τω Θεώ έχουμε ακόμα Χριστόψυχους και φλογερούς υπερασπιστές της πίστης μας, οι οποίοι αλλοίωσαν την φρικώδη αυτή αφίσα της παράστασης!
Ακολουθεί το σχετικό άρθρο:
Ούτε μια βδομάδα δεν πέρασε από την Λαμπρή, και κάποιοι “θεατρίνοι”, αυτοπροσδιοριζόμενοι ως κουλτουριάρηδες, σκέφθηκαν να ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ με μια θεατρική παράσταση, που προσβάλλει τον Ορθόδοξο μοναχισμό.
Ντύθηκαν (ξεντύθηκαν για να κυριολεκτούμε), ξύρισαν όλοι οι άρρενες και το στήθος τους και φωτογραφήθηκαν παριστάνοντας τους μοναχούς…
(Ας τολμούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο ειρωνευόμενοι το Ισλάμ, να δούμε που θα πήγαινε και το θέατρο και τα “κεφάλια” τους: κατ’ ευθείαν για “τους λόφους με το πιλάφι”!).
Όμως όταν κάποιοι είχαν μια διαφορετική άποψη περί τέχνης και παρενέβησαν εικαστικά στην κεντρική αφίσα του θεάτρου, οι αριστεροκουλτουριάρηδες δεν φαίνεται να εκτίμησαν την διαφορετική αυτή εικαστική παρέμβαση!
Μα γιατί;
Δείξτε λίγη ανοχή στην “διαφορετικότητα”!
Η είδηση έπαιξε φυσικά αμέσως σε όλα τα μεγάλα ΜΜΕ!
“Άγνωστοι ΒΕΒΗΛΩΣΑΝ την πρόσοψη του θεάτρου..”
“ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ …” “ΒΑΝΔΑΛΙΣΑΝ …” και παρόμοιοι πιασιάρικοι τίτλοι!
Η “ποιοτική” αυτή θεατρική παράσταση είχε τόσο καλές προοπτικές να γεμίσει το (μικρό) θέατρο, που γέμισαν με προσφορές όλα τα εκπτωτικά site, μπας και πάει κανείς με εκπτωτικό εισιτήριο 8 ευρώ!!!
Πάλι καλά που δεν πλήρωναν τον κόσμο για να παρακολουθήσει την “τέχνη” τους:
Πάρτε και μια γεύση από το βίντεο τους που λειτούργησε ως διαφημιστικό σποτ:
Ωωωω!
Μιλάμε για “τέχνη”! Μη μας πείτε ότι δεν αντιλαμβάνεστε την “ποιότητα”!
Εκ των υστέρων διαπιστώσαμε ότι μοίρασαν και ΔΩΡΕΑΝ (διπλές!) προκλήσεις για την πρεμιέρα τους (θα ‘ταν κρίμα να προβάλουν τέτοιο έργο σε τελείως άδεια καθίσματα)!
Προβάλλουν και τα ονόματα 5 τέτοιων “τυχερών” (διπλών δωρεάν προσκλήσεων) σε ένα site:
Δεν θα μπορούσαμε να μην εξασφαλίσουμε στους αναγνώστες μας και μερικές φωτογραφίες από τον “θίασο” και την παράσταση τους:
Συντελεστές:
Κείμενο: Μιχάλης Δαρνάκης & Μαρία Λαφτσίδου
Σκηνοθεσία: Μαρία Λαφτσίδου
Σκηνoγραφία-Κοστούμια: Νίκος Καλαϊτζίδης
Χορογραφίες: Μάριος Μιλτιάδου
Εκμάθηση Ποντιακού Χορού «Σέρρα»: Γιώργος Μηχαηλίδης
Σχεδιασμός Φωτισμών: Τρύφων Κεχαγιάς
Φωτογράφος: Κώστας Αμοιρίδης
Μακιγιάζ: Ανδριάνα Δαλκυριάδου, Κατερίνα Μαλαχιά, Δανάη Μωρογιάννη, Μαρία Ζακιράκη
Σχεδιασμός Αφίσας: Ανδρέας Μαυρίδης
Ηχογραφήσεις: Μάριος Αποστολακούλης/Grey Studios
Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Πασχάλης Αραμπατζής
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ιωάννα Γεωργαντά
Βοηθοί Σκηνογράφου: Αθηνά Μπατσίλα, Σπυριδούλα Λιαρατσίκα
Βοηθοί Φωτογράφου: Πένυ Σολωμού, Αλίκη Πασιαλή
Παίζουν οι ηθοποιοί: Νίκος Βατικιώτης, Δημήτρης Δάγκαλης, Νίκος Τσολερίδης, Σταμάτης Στάμογλου, Ανδρέας Μαυρίδης, Μιχάλης Δαρνάκης
Άραγε αν κάναμε εμείς μια παράσταση, π.χ. “Αριστερίζοντες”, δείχνοντας άθεους αριστεριστές να μαστουρώνονται καπνίζοντας χασίς, κάνοντας ομοφυλοφιλικό σεξ (ή με τα ζώα τους) και διαβάζοντας Μαρξ, ως διορισμένοι μετακλητοί υπάλληλοι μέσα σε κάποιο υπουργείο του Σύριζα, θα μπορούσαμε να την προβάλουμε σε θέατρο;
‘Η μια θεατρική παράσταση με τίτλο “Εβραϊζοντες”; Ε; Το φαντάζεστε;
Ούτε στο όνειρο σας δεν μπορείτε να τη φανταστείτε!
Ζούμε σε Ορθόδοξη (υποτίθεται χώρα – και σύμφωνα με το Σύνταγμα υπάρχει “επικρατούσα θρησκεία”) αλλά οι Εβραίοι … είναι πιο ίσοι από τους άλλους!
ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ απερίφραστα την …
ρατσιστική υποκίνηση μίσους εναντίον -μία ακόμη φορά- ορθοδόξων!!
Τελικά στην Θεσσαλονίκη πέρα από μια δράκα 8 “αθέων” που επίσης έπαιζαν όλη τη μεγάλη Εβδομάδα στα ΜΜΕ (δείτε εδώ), όπως αποδεικνύεται, ευτυχώς υπάρχουν ακόμη παλληκάρια, που αντιστέκονται
στην πρόκληση και στην “βαρβαρότητα”.
Xρύσα Πολίτη