(ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΟΧΗ! ΕΛΕΓΧΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ‘ΠΕΡΑΣΜΑ’ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ ΘΑΛΑΣΣΑ! ΚΑΙ “ΒΛΕΠΕΙ” ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ…)
Η περιοχή της Κασσιόπης στην βόρειο Κέρκυρα, 38 χιλιόμετρα απο την πρωτεύουσα της νήσου, όπου η υπόθεση της ιδιωτικοποιήσεως 490 στρεμμάτων άναψε φωτιές στην τοπική κοινωνία! Πρωτίστως όμως αποτελεί καίριο Ε Θ Ν Ι Κ Ο ΘΕΜΑ!
Ανάστατη εξακολουθεί να είναι η τοπική κοινωνία της Κέρκυρας από τις εξελίξεις στην υπόθεση της ιδιωτικοποιήσεως 490 στρεμμάτων στην Κασσιόπη.
Και αυτό όχι μόνο γιατί, όπως εκτιμά, περνά στα χέρια των επενδυτών με σκανδαλωδώς χαμηλό τίμημα ύψους …23 εκατομμυρίων ευρώ(!!!) αλλά γιατί ταυτόχρονα από την ιδιωτικοποίηση αυτή προκύπτει κίνδυνος!
Αυτό επικαλείται στη μήνυσή του ο πλωτάρχης εν αποστρατεία κ. Παναγιώτης Σταμάτης, ο οποίος εξηγεί ότι εντός της περιοχής που ιδιωτικοποιείται βρίσκεται οχυρό του Πολεμικού Ναυτικού το οποίο πρόκειται να μεταφερθεί σε άλλο, ακατάλληλο σημείο, που δεν πληροί τις προϋποθέσεις και θέτει σε κίνδυνο την εθνική ασφάλεια της χώρας. Υπάρχει μάλιστα και σχετική τεχνική έκθεση, που υποστηρίζει την άποψη αυτή και η οποία εκπονήθηκε για λογαριασμό της Περιφερείας Ιονίων Νήσων και επισυνάφθηκε στην προσφυγή που κατέθεσε στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Οπως αναφέρεται στη μήνυση του πλωτάρχου ε.α. και στην προσφυγή της Περιφερείας στο Συμβούλιο της Επικρατείας: «Οι Κερκυραίοι είναι ανάστατοι καθώς το εν λόγω ναυτικό οχυρό, είναι το μοναδικό που καλύπτει τις ανάγκες επιτηρήσεως των στενών Κέρκυρας – Αλβανίας και μάλιστα στην στενότερη θαλάσσια μεθόριο.
Είναι κρίσιμο για την εθνική ασφάλεια, διότι ελέγχει και τον θαλάσσιο χώρο της απέναντι (κάκιστης!) γείτονος, καθώς στην ευρύτερη περιοχή ελλιμενίζονται …τουρκικά υποβρύχια, όπως ο ελλιμενισμός του υποβρυχίου τύπου ‘209/1400’ στο Δυρράχιο που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 14ης και 17ης Μαρτίου στο πλαίσιο του προγράμματος στρατιωτικής συνεργασίας Τουρκίας – Αλβανίας για το 2013.
Είναι απαράδεκτο χάριν της οικονομικής κρίσεως (το ΤΑΙΠΕΔ θα εισπράξει μόλις 23 εκατ., μείον τα έξοδα μετεγκαταστάσεως του οχυρού) να θυσιάζεται η εθνική ασφάλεια και μάλιστα σε τόσο ταραγμένη εποχή».
Πέντε μήνες μετά την δημοσιοποίηση της συμφωνίας μεταξύ της επενδυτρίας εταιρείας και του ΤΑΙΠΕΔ που παρουσίασε το γεγονός της αγοραπωλησίας ως συντελεσμένο, οι κάτοικοι μιλούν για προσχηματικό δελτίο Τύπου, που δεν απεικονίζει την πραγματικότητα, υποστηρίζουν ότι η ιδιωτικοποίηση δεν έχει ολοκληρωθεί, ανησυχούν, δεν το «βάζουν κάτω», συνεχίζουν.
Εξακολουθούν να αντιστέκονται και να καταγγέλλουν τα σχέδια της Πολιτείας για την ιδιωτικοποίηση της περιοχής.
Επανεξετάζεται η μήνυση του πλωτάρχη
Πριν από ένα περίπου μήνα, οι ελπίδες της κοινωνίας της Κέρκυρας για επίλυση του ζητήματος αναβίωσαν, καθώς η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κυρία Ξένη Δημητρίου ανέθεσε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών, το αίτημα της Ομάδας Κοινωνικής Εγρηγόρσεως για επανεξέταση της μηνύσεως.
Η δικογραφία είχε …αρχειοθετηθεί (!) με την αιτιολογία ότι δεν υπήρξε πρόθεση(…) από το ΤΑΙΠΕΔ και το Ανώτατο Ναυτικό Συμβούλιο να βλάψουν την πατρίδα, ή να προσκομίσουν παράνομο όφελος.
Ο εισαγγελέας κ. Κωνσταντίνος Σιμιτζόγλου θα εκτιμήσει αν χρειάζεται επανέλεγχος…
Ο επικεφαλής της Ομάδος Κοινωνικής Εγρηγόρσεως Βασίλης Αναστασόπουλος, μιλά στο «Βήμα» για την αρχειοθέτηση: «Ναι μεν το διατακτικό του εισαγγελέως απαλλάσσει το ΤΑΙΠΕΔ και το ΑΝΣ, λόγω μη υπάρξεως δόλου, αλλά εδώ έχουμε το τετελεσμένο της μεταφοράς του ναυτικού οχυρού, η οποία είναι βλαπτική για την πατρίδα ανεξαρτήτως προθέσεως.
Κατά συνέπεια, πρέπει να ελεγχθούν πράξεις, ή παραλείψεις των αρμοδίων, από τις οποίες προκύπτει καταφανής ΖΗΜΙΑ του δημοσίου συμφέροντος και επιπλέον και επί εθνικών θεμάτων. Για αυτό ζητήσαμε να ανασυρθεί από το αρχείο και να επανεξετασθεί».
Παρά το γεγονός ότι το Ανώτατο Δικαστήριο δεν έκανε δεκτή την προσφυγή της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, τόσο η Περιφέρεια όσο και ο Δήμος Κέρκυρας, αλλά και οι κάτοικοί της επιμένουν.
Προσέφυγαν μάλιστα και στην Ευρώπη.
Οπως μας ενημερώνει ο κάτοικος της νήσου δρ Φιλοσοφίας Λάμπρος Ντούσικος, έχει κατατεθεί αναφορά στην αρμόδια Επιτροπή του Ευρωκοινοβουλίου, αναφορικά με τις σοβαρές παραβιάσεις της νομοθεσίας της ΕΕ και των διεθνών συμβάσεων από τα έργα της επενδύσεως της ‘NCH Capital’, αλλά και προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Λουξεμβούργου…
«Δεν θα επιτρέψουμε την υφαρπαγή της δημόσιας γης και περιουσίας. Το ότι σε μια τόσο κρίσιμη γεωπολιτική περίοδο, καταργείται το ναυτικό οχυρό των Επτανήσων για την ανέγερση πεντάστερου ξενοδοχείου της ‘NCH Capital’ συνιστά απροκάλυπτη πράξη παραχωρήσεως εθνικής κυριαρχίας» καταλήγει.
΄Αλλα πριν, άλλα τώρα, από τον ΣΥΡΙΖΑ…
Οταν ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν ακόμη αντιπολίτευση τρεις βουλευτές του, η Ολγα – Νάντια Βαλαβάνη, ο Θεόδωρος Δρίτσας και ο Στέφανος Σαμοΐλης, είχαν ζητήσει διευκρινίσεις (!) από την κυβέρνηση Αντώνη Σαμαρά, για τους κινδύνους εθνικής ασφάλειας που θα προέκυπταν από την μετακόμιση του ναυτικού οχυρού!
Παράλληλα, 40 βουλευτές του, απέστειλαν εξώδικο κατά της ιδιωτικοποιήσεως της Κασσιόπης και το μετέφρασαν στα αγγλικά για να το κοινοποιήσουν σε ενδιαφερόμενη εταιρεία ξένων συμφερόντων…
(ΝΑΙ, ΑΛΛΑ Ω ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ).
Σήμερα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ συνεχίζει την πολιτική της προηγουμένης, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο θέμα.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την επικείμενη μετακόμιση του οχυρού του Ναυτικού, είχε επιδείξει καταρχήν και ο σημερινός υπουργός Εθνικής Αμύνης Πάνος Καμμένος πολύ πριν υπουργοποιηθεί.
Σύμφωνα με τη μαρτυρία της πολιτικού μηχανικού Μαριλένας Ιατρίδου και μέλους της Επιτροπής κατά του ΤΑΙΠΕΔ, είχαν πραγματοποιήσει συνάντηση με τον κ. Καμμένο για την ιδιωτικοποίηση του Ελληνικού και αναφέρθηκαν και στο ναυτικό οχυρό του Αγίου Στεφάνου.
Ο κ. Καμμένος ενδιαφέρθηκε και έδωσε μάλιστα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αριθμό κινητού για να του στείλουν στοιχεία, καθώς τότε οι ιδιωτικοποιήσεις έβρισκαν και τον ίδιο αντίθετο.
Παρά το γεγονός ότι έλαβε υλικό, το αρχικό ενδιαφέρον του δεν επιβεβαιώθηκε, παρ΄ότι στην συνέχεια έγινε και της αμέσου αρμοδιότητός του.
***********
ΕΙΠΑΝ
Θεόδωρος Α. Γαλιατσάτος, περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων
Τα «τριάκοντα αργύρια»
«Το ναυτικό οχυρό του Αγίου Στεφάνου, το μοναδικό στην ευρύτερη περιοχή του βορειοδυτικού Ιονίου, παρουσιάζει εξαιρετική σπουδαιότητα για την εθνική ασφάλεια-κυριαρχία.
Επισημαίνουμε, χωρίς ίχνος εθνικιστικής θεωρήσεως, ότι οι στρατηγικές που υλοποιούνται από άλλες χώρες στην περιοχή (εκκρεμότητα ΑΟΖ με Αλβανία, συχνότατη προβολή αλυτρωτικών διεκδικήσεων που περιλαμβάνουν και την Κέρκυρα, κίνδυνοι αλλοιώσεως της πληθυσμιακής συνθέσεως των Διαποντίων νήσων, μόνιμη παρουσία του τουρκικού πολεμικού ναυτικού που διαθέτει βάση σε αλβανικό νησί στην περιοχή του Δυρραχίου) επιβάλλουν την διατήρηση και επαύξηση των σημείων ελέγχου και παρατηρήσεως.
Η μετακίνηση του οχυρού, καθιστά αδύνατη την οπτική επαφή, με τα θαλάσσια στενά Ελλάδος – Αλβανίας. Ο ισχυρισμός του ΓΕΝ ότι “η διαθέσιμη τεχνολογία παρέχει την δυνατότητα σύγχρονων τρόπων διασφαλίσεως των εγκαταστάσεων και παρακολουθήσεως” δεν ευσταθεί, αφού είναι γνωστή η δυνατότητα παρεμβολής με ανάλογα ηλεκτρονικά μέσα…
Τα 23 εκατ. ευρώ, μείον τα έξοδα μετεγκαταστάσεως του οχυρού, μοιάζουν περισσότερο με “τριάκοντα αργύρια” παρά με ουσιαστικά έσοδα για το Ελληνικό Δημόσιo».
*******
Μαριλένα Ιατρίδου, πολιτικός μηχανικός
«Μοναδικό και απαραίτητο»!
«Το οχυρό είναι το μοναδικό και είναι απαραίτητο» λέει στο ‘Βήμα’ η πολιτικός μηχανικός και μέλος της Επιτροπής κατά του ΤΑΙΠΕΔ Μαριλένα Ιατρίδου. «Είναι τερατώδες για το όποιο δημοσιονομικό όφελος, να το μεταφέρουν από την κορυφή του βουνού, μέσα στη χαράδρα.
Αυτό ισοδυναμεί με κατάργηση. Το καταργούν για τα συμφέροντα του κάθε επιχειρηματία. Στην νέα θέση δεν υπάρχει ορατότητα, δεν προβλέπεται επιτηρούμενη ζώνη, που τώρα είναι στα 150 στρέμματα».
ΒΗΜΑ
———————————–
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ!
ΠΟΣΟ ΡΟΛΟ “ΠΑΙΖΕΙ” ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΥΤΗ ΥΠΟΘΕΣΗ – ΞΑΦΝΙΚΟΥ; – ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΕΝΟΣ ΤΟΣΟ ΚΟΜΒΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΣΠΟΖΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΤΟ ΟΤΙ Ο ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ, Ο …ΒΑΡΩΝΟΣ ΡΟΤΣΙΛΝΤ, ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ‘ΕΞΟΧΙΚΟ’ ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ;;;;;;;;
Ε;
ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ …ΚΑΠΟΙΟΣ;;;;;
[Πηγή:http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2017/05/blog-post_364.html]
“ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ”