Ἀλλὰ ἦρθαν καὶ ἄναψαν φωτιές, γιὰ νὰ χρησιμοποιήσουν τὴν ἀντίδραση τῶν μοναχῶν καὶ τῶν πιστῶν, ὡς ἐνοχοποιητικὸ στοιχεῖο ἐναντίον τους!!! (Τοῦτο φαίνεται καὶ ἀπὸ τὸν τρόπο ποὺ τὸ παρουσίασαν στὸ Κανάλι ποὺ κάλυψε τὴν προσπάθεια εἰσόδου τους στὴ Ι. Μονή!).
Τὸ δὲ ἄκρως ἐξοργιστικὸ ἦταν τὸ ὅτι ἔκαναν τάχα ὅτι δὲν καταλάβαιναν γιατί δὲν τοὺς ἐπέτρεπαν τὴν εἴσοδο, γιατί διαμαρτύρονται! Θλιβερὴ ὑποκρισία τῶν Οἰκουμενιστῶν ρασοφόρων!
Διάλογος π.Νικηφόρου Μανάδη, πρωτοσύγκελλου Μητρόπολης Φλωρίνης, με γέροντα Αγ.Παρασκευής Μηλοχωρίου:
π. Νικηφόρος: Τὸ Μοναστήρι εἶναι τῆς Μητροπόλεως καὶ δικαιώματα ἔχει ὁ ἐπίσκοπος καὶ ὄχι ὁ κτήτορας τῆς Μονῆς. Ἀν ἐρχόταν ὁ δεσπότης ἐδῶ θὰ τὸν διώχνατε;
Γέροντας π. Μάξιμος: Δὲν μποροῦμε νὰ λειτουργήσουμε μαζί. Ἐκεῖνος μνημονεύει τὸν αἰρετικὸ πατριάρχη ὡς ὀρθόδοξο, ἐμεῖς δὲν τὸν μνημονεύουμε.
π. Νικηφόρος: Γιατί δὲν φεύγετε !!!
Μπράβο, π. Νικηφόρε! Πολύ ἀγάπη καὶ σεβασμὸ ἔχει ὁ λόγος σου!
Τὸν 82χρονο κτήτορα τῆς Μονῆς, τὸν σεβαστό π. Μάξιμο λές νὰ φύγη, γιὰ νὰ μνημονεύεται ο αἰρετικὸς πατριάρχης!
Τίποτε δὲν κρατήσατε ἀπὸ τὸν ἀγωνιστὴ ἱεράρχη Φλωρίνης Αὐγουστῖνο, ποὺ σᾶς χειροτονησε;
Σχόλιο (ο Παιδαγωγός)
Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ σε όλο της το μεγαλείο.
Ενώ 20-25 παπάδες (με πρωτοστάτη) τον π.Αυγουστίνο Αυξονίδη, βλέποντας ότι τελικά ΔΕΝ μπορούν να μαζέψουν κόσμο και λεωφορεία για να καταλάβουν την μονή της Αγίας Παρασκευής,
κατέληξαν τελικά να υπογράφουν κείμενο ότι τάχα διαφωνούν με τον ηγούμενο π.Μάξιμο και γι αυτό δεν θα πάνε!!!
Όμως, παρά τις παραπλανητικές υποσχέσεις τους, ο π.Αυγουστίνος Αυξονίδης, που ΠΡΩΤΟΣ υπέγραψε το κείμενο των παπάδων (που ΔΕΝ θα παραστούν), ΠΗΓΕ (μαζί με τον πρωτοσύγκελλο π.Νικηφόρο και συνοδεία αστυνομικών!) και ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΗΣΕ στα επεισόδια στην προσπάθεια να καταλάβουν το μοναστήρι:
Την απάντηση όπως μπορείτε να δείτε στα 2 βίντεο που προηγήθηκαν (πέρα από την περήφανη ορθόδοξη στάση του ηγουμένου), έδωσε ο πιστός λαός.
Γράφει ο Βασίλης Κερμενιώτης
Σεβαστοί πατέρες, χαίρετε.
Διάβασα χθες την ανακοίνωσή σας, στα «Νέα της Πτολεμαΐδας»1. Θα μου επιτρέψετε να κάνω κάποιες επισημάνσεις.
Κατ’ αρχάς, γράψατε στη δήλωσή σας ότι σταθήκατε κοντά π. Αυγουστίνο από τον οποίο «γαλουχηθήκατε τα γράμματα της ιερωσύνης». Αυτός χειροτόνησε και τους περισσότερους από ’σάς. Δυστυχώς όμως, απ’ ότι φαίνεται, ελάχιστα πράγματα πήρατε από τον άγιο αυτό άνθρωπο, τον οποίο επαίνεσε ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος ο αγιορείτης. Έχω στα χέρια μου και θα δημοσιεύσω σε ένα μήνα που θα είναι η ημέρα της κοιμήσεως του π. Αυγουστίνου, τις ιδιόχειρες επιστολές του Αγίου Παϊσίου με τις οποίες εκφράζει το βαθύτατο σεβασμό του και αναπέμπει ουρανομήκη εγκώμια για τον άγιο Γέροντά μας!2
Όσο ήταν επίσκοπος ο Πατήρ Αυγουστίνος, η μητρόπολή μας ήταν πρόμαχος της Ορθοδοξίας. Η φήμη της είχε φτάσει σε όλο τον κόσμο· την ονόμαζαν «το Κάστρο της Φλώρινας». Οι αγώνες του Γέροντα κατά της αίρεσης του Οικουμενισμού ήταν συνεχείς· χωρίς κανένα συμβιβασμό!
Μόλις παραιτήθηκε όμως ο Πατήρ Αυγουστίνος και ανέλαβε ο π. Θεόκλητος, τα πράγματα άλλαξαν. Η Μητρόπολη όχι απλά σίγησε και συνθηκολόγησε με την αίρεση, αλλά
έπραξε κάτι ακόμη φοβερότερο και τραγικότερο: Πέρασε στην αντίπερα όχθη· συμφιλιώθηκε με τους εχθρούς του Θεού και συναγελάζεται μαζί τους!
Ο γράφων έχει μία εξήγηση, μία εκδοχή για την πνευματική μετάλλαξη που υπέστη η Μητρόπολή μας. Θα την πω κι αν κάποιος από σάς διαφωνεί, ας μας υποδείξει μία άλλη πιθανή εξήγηση για την 180 μοιρών αλλαγή πορείας του σκάφους της τοπικής μας Εκκλησίας: Πιστεύω, λοιπόν, ότι αν η Μητρόπολη συνέχιζε την αγωνιστική πορεία του Πατρός Αυγουστίνου θα έπεφτε στη δυσμένεια των Οικουμενιστών, οι οποίοι συμβαίνει να κατέχουν υψηλές διοικητικές θέσεις, τόσο στην Εκκλησία της Ελλάδος όσο και στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. Καταλαβαίνει, λοιπόν, κανείς ότι κάτι τέτοιο θα οδηγούσε σε ναυάγιο τις ελπίδες επισκοποποίησης όλων των αρχιμανδριτών της μητροπόλεως που, τυχόν, θα είχαν τέτοιες φιλοδοξίες.
Και ο πιο αφελής αρχιμανδρίτης γνωρίζει πολύ καλά, ότι αν πει κάτι εναντίον του Οικουμενισμού δεν θα έχει καμία πιθανότητα να προταθεί για επίσκοπος. Αντιθέτως, οι πιθανότητες να φορέσει κάποτε μίτρα αυξάνονται ραγδαία ανάλογα με την αφοσίωση, την υποταγή και τη δουλικότητα που θα δείξει απέναντι στο πατριαρχικό και αρχιεπισκοπικό περιβάλλον. Όσο περισσότερα γλειψίματα, δώρα, κολακείες και δημόσιες σχέσεις κάνει με τους Οικουμενιστές τόσο αυξάνουν και οι πιθανότητές του να γίνει κάποτε μητροπολίτης, σε βαθμό μάλιστα που αγγίζει τα όρια της βεβαιότητας!
«Έπρεπε», λοιπόν, η μητρόπολή μας να συμβιβαστεί και να συνθηκολογήσει με τους ισχυρούς της ημέρας, τους αιρετικούς Οικουμενιστές, για να μην ψαλιδιστούν τα όνειρα και οι «ευσεβείς» επιθυμίες των όποιων φερέλπιδων αρχιμανδριτών της.
Σεβαστοί πατέρες, με την ανακοίνωσή σας δηλώνετε ότι με «πολύ πόνο ψυχής δεν θα προσέλθουμε στην φετινή Ιερά Πανήγυρη της Αγίας Παρασκευής. Τούτο το γεγονός μας θλίβει πολύ».
Α΄ Γιατί δεν σας «έθλιψε» και δεν σας προκάλεσε «πόνο ψυχής» οι δεκαεπταετής αντιπατερική και αντιεκκλησιαστική πορεία της μητροπόλεώς μας; Εσείς, πατέρες, πού ήσασταν όλ’ αυτά τα χρόνια; Πότε διαμαρτυρηθήκατε; Σε ποιο ιερατικό συνέδριο εκφράσατε τη διαφωνία σας; Οι μόνοι που διαμαρτύρονται όλ’ αυτά τα χρόνια μέσα στα ιερατικά συνεδρία της μητροπόλεως είναι οι εξής δύο: ο π. Ιγνάτιος και ο π. Παΐσιος Παπαδόπουλος, γι’ αυτό και στο τέλος κατάντησαν γραφικοί και αντικείμενα χλευασμού. Εσείς ήσασταν πάντα σιωπηλοί και χωμένοι μέσα στις καρέκλες σας, ακολουθώντας την βολική και ασφαλή τακτική του στρουθοκαμηλισμού. Το ξέρετε ότι ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς έγραψε ότι η σιωπή σε καιρό αιρέσεως ισοδυναμεί με αθεΐα;3
Β΄ Γιατί δεν σας «έθλιψε» το γεγονός ότι επί 15 ολόκληρα χρόνια ο πρώην πρωτοσύγκελος της μητροπόλεώς μας, ο π. Ιουστίνος Μπαρδάκας, γελοιοποιούσε το Μητροπολίτη μας κάνοντας συστηματικά γνωριμίες, φιλίες και δημόσιες σχέσεις με Οικουμενιστές; Αν αγαπούσατε αληθινά το μητροπολίτη μας, όπως λέτε, θα έπρεπε (στα ιερατικά συνέδρια) να σηκωθείτε όλοι από τις καρέκλες σας και με μία φωνή να του πείτε: «Ως εδώ και μη παρέκει, άγιε πρωτοσύγκελε! Δεν μπορούμε να ανεχτούμε άλλο τον εξευτελισμό του γέροντα επισκόπου μας! Τι δουλειά έχεις εσύ να κάνεις φιλίες με τους Οικουμενιστές; Τι δουλειά έχεις να τρέχεις στη Σύρο να συναντηθείς με τον μεγάλο λατινόφρονα Σύρου Δωρόθεο; Τι δουλειά έχεις να τρέχεις στην Αυστρία για να “ψάλλεις κάλαντα” στο μεγάλο Οικουμενιστή Μητροπολίτη Αυστρίας; Τι δουλειά έχεις να εγκωμιάζεις το Οικουμενιστή Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο; Τι δουλειά έχεις να κάνεις φιλίες και δημόσιες σχέσεις με τον επίσκοπο του Πατριαρχείου που έχει διαστρέψει το Τριαδικό Δόγμα και κήρυξε την αίρεση του Πρωτείου, προσβάλλοντας το Μητροπολίτη μας που [τότε] εναντιώθηκε σ’ αυτή την αίρεση; Γιατί μας κουβαλάτε, τρεις την ώρα, τους Οικουμενιστές στη Φλώρινα; Κατάντησε η πόλη κέντρο διερχομένων Οικουμενιστών! Σε καιρό αιρέσεως, η μητρόπολή μας έγινε μητρόπολη… πανηγυριών και “λαμπρών πολυαρχιερατικών συλλείτουργων”!»
Φωτογραφίες-βίντεο-δημοσιότητα-δημόσιες σχέσεις!
Ωστόσο, ποτέ δεν διαμαρτυρηθήκατε, πατέρες. Συμπεριφερθήκατε σαν τον Χαμ που στέκονταν αδιάφορος απέναντι στη γελοιοποίηση του πατέρα του (Γένεση 9,21-27).
Γ΄ Γιατί δεν σας «έθλιψαν» και δεν σας προκάλεσαν «πόνο ψυχής» οι αιρετικές αποφάσεις της «συνόδου» της Κρήτης; Ένας λόγος που οι πατέρες έκαναν διακοπή μνημοσύνου του Μητροπολίτη είναι και το ότι ο π. Θεόκλητος αποδέχεται την ψευδοσύνοδο και συνεπώς κι αυτός αιρετίζει. Αλήθεια, δεν ντραπήκατε την ώρα που διαβάζατε στους ναούς σας το κατάπτυστο φυλλάδιο «Προς το λαό»; Ήταν γεμάτο ψέματα. Ερωτώ, πατέρες: Πότε βγάλατε ψήφισμα και ανακοίνωση διαμαρτυρίας για το θέμα της ψευδοσυνόδου; Μήπως την αποδέχεστε κι εσείς; Γιατί αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε ο πιστός λαός οφείλει να διακόψει κάθε εκκλησιαστική σχέση μαζί σας.
Δ΄ Ο δεύτερος λόγος που οι πατέρες της Αγίας Παρασκευής διέκοψαν το μνημόσυνο του Μητροπολίτη, είναι ότι αυτός εξακολουθεί να μνημονεύει το μεγαλύτερο αιρετικό όλων των αιώνων, τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω, πατέρες: Πότε βγάλατε ψήφισμα διαμαρτυρίας ενάντια τις κακοδοξίες του Πατριάρχη; Σε ποιο ιερατικό συνέδριο διαμαρτυρηθήκατε, έστω και ακροθιγώς, γι’ αυτό το θέμα; Ποτέ. Απεναντίας, υπάρχουν, ανάμεσά σας, και κάποιοι ιερείς που θαυμάζουν και εγκωμιάζουν τον αρχιαιρεσιάρχη! Μάλιστα, πρόσφατα, σε κείμενό μας γράψαμε λίγες από τις κακοδοξίες του Πατριάρχη και προκαλέσαμε τους φιλοπατριαρχικούς κληρικούς να απαντήσουν.4 Ακόμη περιμένουμε απάντηση!
Δεν διαμαρτυρηθήκατε, πατέρες, ούτε το 2005 που με πομπές, φιέστες και τιμές έγινε δεκτός ο ασεβής Πατριάρχης στη Φλώρινα και την Πτολεμαΐδα. Τουναντίον, σπεύσατε να τον υποδεχτείτε με προθυμία!Μάλιστα, κάποιοι από σάς πηγαίνουν και σε άλλες μητροπόλεις να τον προϋπαντήσουν, κατά τις εκεί επισκέψεις του! Ερωτώ και πάλι: Αν, όπως ακούγεται, σε λίγο καιρό, κληθεί ο Πατριάρχης να εγκαινιάσει τη «μικρή Αγία Σοφία» που έχει χτιστεί στο εμπόριο Εορδαίας, θα τρέξετε και πάλι να τον υποδεχτείτε “μετά βαΐων και κλάδων”; Είμαι πολύ περίεργος να δω τι στάση θα κρατήσετε τότε.
Ε΄ Γιατί δεν σας «έθλιψαν», πατέρες, και δεν σας προκάλεσαν «πόνο ψυχής» οι δύο βλάσφημες, ασεβέστατες και αντιχριστιανικές εκπομπές που έκανε, στο FLASH TV, ο συνεφημέριός σας που παρουσιάζει την εκπομπή «Λόγια αγάπης»; Στις εκπομπές εκείνες προπαγανδίστηκε ανοιχτά η αίρεση του Οικουμενισμού! Έχετε αναλογιστεί πόσες χιλιάδες ψυχές μπορεί να πλανήθηκαν και να σκανδαλίστηκαν από εκείνες τις αιρετικές εκπομπές; Για το θέμα αυτό έχετε κάνει καμία διαμαρτυρία ή δεν σας απασχολεί καθόλου; Η ιερατική σας συνείδηση δεν επαναστάτησε; Πάντως εμείς διαμαρτυρηθήκαμε έντονα με κείμενό μας5, χωρίς να πάρουμε καμία απάντηση..
ΣΤ΄ Πρόσφατα, ένας οικουμενιστής θεολόγος του Αμυνταίου έγραψε τρία κακόδοξα άρθρα στις ιστοσελίδες της περιοχής μας,διασπείροντας το δηλητήριο της αίρεσης. Δεν είδα κανέναν από ’σάς να διαμαρτύρεται! Φαίνεται ότι η προάσπιση της Πίστεως και η προφύλαξη των ποιμνίων σας από την αίρεση δεν βρίσκεται μέσα στον κύκλο των ενδιαφερόντων σας! Μάλιστα, τρεις από σάς τον συγχαρήκαν κιόλας! (κάνοντάς του like στο Facebook)6 Όλ’ αυτά, δεν σας προκάλεσαν «πόνο και θλίψη» (και εμετό);
Σ’ αυτό το σημείο θα κάνω μια παύση, πατέρες, αφ’ ενός, για να μην σας κουράσω και να μην κουράσω και τους αναγνώστες και αφ’ ετέρου για να έχετε το χρόνο, στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα, να απαντήσετε στα ερωτήματα που σας έθεσα. Θα συνεχίσω, συν Θεώ, σε λίγες ημέρες ασχολούμενος με το σοβαρότατο ζήτημα της αποτείχισης, το οποίο θίξατε στην ανακοίνωσή σας με τρόπο που δίνει την εντύπωση ότι είναι κάτι το… εξωγήινο! Θα αποδείξουμε ότι η διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας, διδάσκεται, διαχρονικά, από την Εκκλησία και είναι κάτι πολύ συνηθισμένο που εφαρμόστηκε από εκατοντάδες Αγίους. Επίσης, θα απαντήσουμε στις κύριες κατηγορίες που κάποιοι από ’σάς έχουν, άδικα, εξαπολύσει κατά των πατέρων, διαδίδοντας ότι τάχα «τα μυστήρια που τελούν είναι άκυρα χωρίς την μνημόνευση του επισκόπου». Ακόμη, ότι οι πατέρες «κάνουν σχίσμα», ότι «δεν έχουν αγάπη» και δήθεν «προκαλούν διχασμό στην τοπική μας Εκκλησία», κ.ά. …
Αναμένω, με ενδιαφέρον, τις απαντήσεις σας στα ερωτήματα που διατύπωσα..
Χαίρετε εν Κυρίῳ.
Πτολεμαΐδα, 26 Ιουλίου 2017,
Εορτή της μεγαλομάρτυρος Παρασκευής, προστάτιδος όλων όσων έχουν προβλήματα όρασης και ευχόμενοι η Αγία να θεραπεύσει την πνευματική τύφλωση που έχουν ορισμένοι ιερείς μας, που τους κάνει να μην μπορούν να ξεχωρίσουν το μαύρο από το άσπρο.
Βασίλης Π. Κερμενιώτης
..
ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
2. Μπορείτε, εδώ, να δείτε τη συνοδευτική επιστολή που μου έστειλε από την Κόνιτσα των Ιωαννίνων, ο π. Διονύσιος Τάτσης:https://drive.google.com/open?id=0B1rFS_QTfNudemlObGlsT2NtTGc
3. Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης, επιστολή προς «Τον ευλαβέστατον μοναχόν Διονύσιον» (Ε.Π.Ε, 4,404)
4. «Είναι “θλιβερές συκοφαντίες” όσα γράφονται για τον Οικουμενικό Πατριάρχη;» https://eordaia.org/index.php/21-2017-ioulios/6333-einai-thliveres-sykofanties-osa-grafontai-gia-ton-oikoumeniko-patriarxi-grafei-o-vasilis-kermeniotis
5. «Άστοχη η διήγηση από το Λειμωνάριο που παραθέσατε π. Αθανάσιε Καμπούρη» https://eordaia.org/index.php/20-2017-iounios/5731-astoxi-i-diigisi-apo-to-leimonario-pou-parathesate-p-athanasie-kampouri-grafei-o-vasilis-kermeniotis
6. «Ανοιχτή επιστολή προς τον μητροπολίτη Θεόκλητο που σχολιάζει το πρόσφατο άρθρο του Γ. Τρυφωνόπουλου, καθώς και τα όσα ειπώθηκαν στην συνέντευξη που έδωσε στην εκπομπή “λόγια αγάπης”»http://www.eordaia.org/index.php/13-2016-noenvrios/748-anoixti-epistoli-vasili-kermenioti-pro-tou-mitropoliti-theoklito-pou-sxoliazei-to-prosfato-arthro-tou-k-tryfonopoulou-sto-eordaia-org-kathos-kai-ta-osa-eipothikan-stin-synentefksi-pou-edose-stin-ekpompi-logia-agapis
Και ΝΕΑ διακοπή μνημόνευσης του οικουμενιστή Βαρθολομαίου από ευσεβή αρχιμανδρίτη
Τι συμβαίνει στο Επταχώρι Καστοριάς παραμονή της πανηγύρεως της Αγίας Παρασκευής;
Σύμφωνα με πληροφορίες μας μέσα από το χωριό, ο Αρχιμ/της Μόδεστος Διασάκης, προϊστάμενος του Ι. Ν. Αγίας Παρασκευής στις 19/7/2017 απέστειλε στον Μητροπολίτη Καστοριάς Σεραφείμ, ομολογιακή επιστολή διακοπής της μνημόνευσης του, ως Οικείου επισκόπου, μαζί με έναν ακόμη μοναχό.
Χωρίς να έχουν γίνει γνωστές ακόμη οι λεπτομέρειες και η χρονική σειρά των γεγονότων που ακολούθησαν, το γεγονός είναι πως ο π. Μόδεστος και ο μοναχός έχουν εκδιωχθεί από τον Ιερό Ναό με συνοπτικές διαδικασίες. Στο χωριό ο κόσμος είναι αναστατωμένος, τα αναπάντητα ερωτήματα είναι πολλά και η κατάσταση εκρηκτική.
Έχει επιβληθεί μια ιδιότυπη ομερτά, δεν δίδονται εξηγήσεις σε όποιον ρωτάει “γιατί και πως”. Το σίγουρο είναι οτι αναμένονται εξελίξεις ανήμερα της πανηγύρεως της Αγίας Παρασκευής.
Η Δεσποτική μανία ξέσπασε για άλλη μια φορά αντιπατερικά, πάνω στον π.Μόδεστο και τον μοναχό, που για λόγους πίστεως προέβησαν στη διακοπή της μνημόνευσης του επισκόπου τους.
Αναμένονται ραγδαίες εξελίξεις. Θα σας ενημερώνουμε για κάθε νεότερο.
Σχόλιο:
Ξεκαθαρίζουμε πως θα είμαστε ΔΙΠΛΑ στους αληθινούς πατέρες (και όχι στην διορισμένη επιτροπή) και τον άξιο ηγούμενο της Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου π.Μάξιμο Καραβά.
Όπως γράψαμε: