Μία «αυθόρμητη» μαμά πήγε το αγοράκι της στη Disneyland προκειμένου να γίνει …πριγκίπισσα για μία μέρα. H Disney αρνήθηκε και φυσικά η ορχήστρα των σιωνιστικών ΜΜΕ το έκανε παγκόσμιο θέμα …όταν για τα 576.000 μωρά που σκότωσε στο ΙΡΑΚ η Δύση …δεν αφιέρωσαν ούτε 2 γραμμές κειμένου.
Βέβαια η «αυθόρμητη» μαμά που πολύ στοχευμένα επιδίωξε τη δημιουργία προβλήματος …καίγεται για αναγνωρισιμότητα… καίγεται για κλικ. Είναι επαγγελματίας blogger που χρησιμοποιεί τα παιδιά της στο internet για να βγάλει λεφτά …δίνοντας συμβουλές (!) σε υποψήφιες μητέρες. Και «συμπτωματικά» η ταύτισή της με τις γραμμές της Νέας Τάξης …είναι παραπάνω από απόλυτη.
Η επαγγελματίας μαμά εισπράττει 7.000 λίρες Αγγλίας τον μήνα από τις διαφημίσεις στο blog όπου εκθέτει τα παιδιά της από την ημέρα που γεννήθηκαν.
Πηγή: protothema.gr |