Επισκεπτόμαστε το ιστολόγιο “Φως Φαναρίου”
και διαβάζουμε στο ρεπορτάζ για τον εορτασμό της Κυριακής της Ορθοδοξίας στο Φανάρι (Μάρτιος 2017):
Τι δουλειά λέτε να είχαν οι “προσκυνητές εκ Θέρμου Αιτωλοκαρνανίας”;
Λέτε να πήγαν μόνοι τους;! ή με κανέναν αρχιμανδρίτη;!!!
Και ποιος λέτε να έδωσε την άδεια στον αρχιμανδρίτη να πάει στο Φανάρι. Ο μητροπολίτης του;!!!
Πάρτε και ένα απόσπασμα από το κήρυγμα εντός του ναού του μητροπολίτη Σμύρνης, για τι άλλο, για την “Υμετέρα Θεοτάτη Παναγιότητα” (τον Βαρθολομαίο!) και την “Αγία και Μεγάλη Σύνοδο”(της Κρήτης):
Οι δημοσιογράφοι του romfea.gr και της μητρόπολης Βεροίας (που φιλοξένησαν τις φωτογραφίες), προφανώς φρόντισαν να “κόψουν” τις επίμαχες φωτογραφίες με τους Καρδινάλιους! Να μην τις δουν και ξυπνήσουν τα “πρόβατα”.
Για κακή τους τύχη όμως στο ρεπορτάζ του amen.gr εμφανίζονται!
Δείτε φάτσα κάρτα τους Καρδινάλιους.
Δείτε με ποιους “λειτουργήθηκε” ο αρχιμανδρίτης του μητροπολίτη Αιτωλίας Κοσμά :
Όπως διαβάζουμε, την παραπάνω καταγγελία έκανε προφορικώς και γραπτώς ο μοναχός Νεκτάριος, στον μητροπολίτη του, όταν τον επισκέφθηκε.
Εντοπίσαμε και παρουσιάζουμε κατ’ αποκλειστικότητα τις επίμαχες φωτογραφίες του αρχιμανδρίτη Θεολόγου Ράπτη με τον Βαρθολομαίο και με τους Παπικούς Καρδινάλιους:
Ποια λέτε να ήταν η αντίδραση του μητροπολίτη Κοσμά:
Αντί να ζητήσει την καθαίρεση του αρχιμανδρίτη του για την συμπροσευχή με τους παπικούς, και την ευθύνη να πάρει μαζί του και πιστούς της ενορίας του (εν γνώσει του για το τι συμβαίνει στο Φανάρι),
ο “ευσεβής”, Σωτηρικός μητροπολίτης Κοσμάς ΔΙΩΚΕΙ και ΔΙΩΧΝΕΙαπό το μοναστήρι του (Αγ. Παρασκευή Μάνδρας Θέρμου), τον μοναχό π.Νεκτάριο επειδή διαμαρτυρήθηκε !!! (όπως γράψαμε εδώ)
Από το Σάββατο 26 Αυγούστου 2017 και ώρα 5:00 μ.μ πέρασαν επτά ημέρες και η πρώτη χρονική διορία μέχρι τέλους του μηνός που έδωσε ένας από τους δύο επιτρόπους στον μοναχό Νεκτάριο έληξε!
Ο μοναχός περιμένει ακόμη την γραπτή απάντηση του Μητροπολίτη Κοσμά εν σχέσει με τους λόγους που τον διώκει άσχετα αν ο ηγούμενος π. Ιωσήφ μαζί με έναν ακόμη ιερομόναχο είπε στον μοναχό (μπροστά σε άλλους δύο επιτρόπους αλλά και στον προσκυνητή) ότι ήρθαν «με εντολή του Μητροπολίτου Κοσμά (όπως ο π. Ιωσήφ ισχυρίσθηκε) να του αναγγείλουν να φύγει από το Μοναστήρι και να παραδώσει τα κλειδιά διότι έχει κάνει αποτείχιση» (Από το ‘’ιστορικό της ημέρας’’, 26 Αυγούστου 2017).
Εύκολα από τον παραπάνω λόγο του ηγουμένου διακρίνεται ο λόγος της δίωξης του μοναχού Νεκταρίου που δεν είναι άλλος από τον προσωπικό του αγώνα υπέρ της πίστεως.
Ο μοναχός όπως ήδη αναφέραμε δήλωσε στην τετραμελή επιτροπή ότι προτίθεται μετά την γραπτή δήλωση του μητροπολίτη να αποχωρήσει ειρηνικά. Ο μοναχός σκεπτόμενος την ειρήνη που θα πρέπει να έχουν όλοι οι πιστοί μέσα στην Εκκλησία επιμένει πως με το χαρτί του δεσπότη θα διευκρινιστούν με επίσημο τρόπο οι λόγοι δίωξής του ούτως ώστε οι αδελφοί των πέριξ χωριών να πληροφορηθούν το αυτονόητο, ότι δηλαδή «Ο Μοναχός ζητάει το αυτονόητο από τον Μητροπολίτη, δηλαδή να του γράψει για ποιον λόγο τον διώκει, ώστε να έχει ένα έγγραφο, που να αποδεικνύει ότι δεν διώκεται από την Ι.Μονή για άλλους λόγους(όπως π.χ. τυχόν οικονομικές ατασθαλίες ή ηθικές παρεκτροπές του ή άλλες συκοφαντίες που μπορεί να του προσάψουν κάποιοι κακοπροαίρετοι και με αυτόν τον τρόπο, να σπιλωθεί το ιερόν Σχήμα του Μοναχού και κατ’ επέκταση να διασυρθεί η Ορθόδοξη Εκκλησία» (Από το ‘’ιστορικό’’ της ημέρας).
Εξάλλου δεν ξεχνούμε ότι την δεδομένη στιγμή οι αγωνιστές κατά του Οικουμενισμού και της ψευτοσυνόδου της Κρήτης βάλλονται κυρίως δια της κατασυκοφάντησης!
Ο πατέρας Νεκτάριος σκεπτόμενος μόνο τον άδικο σκανδαλισμό των πιστών αδελφών και πνευματικών του τέκνων απαιτεί «γραπτή εντολή»!
Επιπλέον η δίωξη-απομάκρυνση του μοναχού γεννά και ένα δεύτερο ερώτημα! Που μετατίθεται; Φύγε να πας που;
Αδελφοί, αν και ο μοναχός κατέθεσε δύο επιστολές (18 Ιουλίου 2017) στον μητροπολίτη Κοσμά, ο δεσπότης ουδέποτε απάντησε δια επιστολής στον μοναχό έστω προς νουθεσία του!
Κλείνουμε την δεύτερη αυτή ενημέρωση του πιστού λαού με μία «επίσκεψη» από το γενικότερο αγωνιστικό ιστορικό του Μοναχού: ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ!
«Στις 4/5/2017 Επίσκεψη του Μοναχού στον Μητροπολίτη Αιτωλοακαρνανίας Κοσμά στο Μεσολόγγι. Έγινε εξ αφορμής περιστατικού συμπροσευχὴς του Αρχιερατικού Επιτρόπου της περιοχής, την Κυριακή της Ορθοδοξίας 5/3/2017 στο Φανάρι με 3 Καρδινάλιους μέσα στον Πατριαρχικό Ναό Κων/πόλεως.
Ο Μητροπολίτης Κοσμάς τον δικαιολόγησε πλήρως λέγοντας ότι ‘’ήταν ο Πατριάρχης εκεί και δεν μπορούσε να φύγει από τον Ναό’’. Υπ’ όψιν ότι οι Ι. Κανόνες των Αγ. Αποστόλων διατάσσουν να αφορίζεται ο συμπροσευχόμενος με αιρετικούς ακόμα και σε σπίτι»
Σχόλιο 1o :
στα ρεπορτάζ φαίνεται και η παρουσία του ηγουμένου της Ιβήρων Ναθαναήλ …
Για όσους δεν το γνωρίζουν, θυμίζουμε ότι
όταν απέτυχε η επανάσταση της Χαλκιδικής (1821), οι αγιορείτες ηγούμενοι και οι μοναχοί έσπευδαν να υποδεχθούν τον Τούρκο, να τον ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΟΥΝ (καταπατώντας την σχετική εντολή του δεκαλόγου) και να δηλώσουν μετάνοια και υποταγή, για “να μην πάθουν τίποτε τα μοναστήρια τους”.
Και τότε και σήμερα νομίζουν ότι μοναστήρια είναι τα “ντουβάρια” και όχι το αδούλωτο ορθόδοξο μοναχικό φρόνημα.
Σχόλιο 2ο:
Κάποιοι “περιμένουν” …. από κάποιους μητροπολίτες να αντιδράσουν. Αμέσως μετά την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης, περίμεναν το “λιοντάρι” τον Πειραιώς.
“Μούγκα” όμως το “λιοντάρι”!
Εξίσου “γενναίοι” αποδείχθηκαν ένα σωρό άλλοι … που τους είχαμε για ευσεβείς και για αντιοικουμενιστές.
Ένα χρόνο μετά, ΔΕΝ υπάρχουν πλέον δικαιολογίες και προφάσεις.
Όλοι οι μητροπολίτες -με εξαίρεση ίσως τον Ναυπάκτου που αρκετές ημέρες μετά την ψευδοΣύνοδο (όχι αμέσως, για να μην τους χαλάσει την “επιτυχία”) μετά από δημοσιεύματα σε ορθόδοξα ιστολόγια, αναγκάστηκε να δημοσιοποιήσει τις διαφωνίες του και να διευκρινίσει ότι ΔΕΝ υπέγραψε τις επίμαχες αποφάσεις. Όλοι οι άλλοι δεν ξέρουμε τι ψυχή θα παραδώσουν όταν φύγουν από τον κόσμο αυτό και κληθούν να απολογηθούν ως προδότες της Ορθόδοξης πίστης μας.
Ένα είναι σίγουρο.
Δεν έχουμε ΚΑΝΕΝΑΝ λόγο να τους σεβόμαστε, να τους τιμούμε και να τους μνημονεύουμε.
Ας συνεχίσουν τις ΔΙΩΞΕΙΣ κατ’ εντολήν των “αφεντικών” τους.
Για τον μητροπολίτη Αιτωλίας Κοσμά γράψαμε ήδη:
1.
3.
αλλά και εδώ, για το λαμπρό του συλλείτουργο με τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης, αμέσως μετά την ληστρική ψευδοΣύνοδο του Κολυμπαρίου.
4.